Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een debiel. En dat in een tijd waarin mensen bokes met choco moeten eten om hun gasfactuur te betalen. Schande!![]()
Bouwpromotor Bart Versluys reageert op commotie na overval: "Exclusieve horloges zijn mijn passie, ik blijf ze dragen" | VRT NWS Nieuws
De brutale overval in Oostende waarbij bouwpromotor Bart Versluys een duur horloge afhandig is gemaakt, blijft nazinderen. Zelf weerlegt hij de bewering dat het ding 350.000 euro waard zou zijn. Intussen circuleren beelden van de overval waarop te zien is hoe gewapende mannen hem met een wapen...www.vrt.be
"Geen enkele doe ik weg, ik houd die allemaal bij. Ik heb enkele duurdere, maar ik heb er ook van 800 euro. Als ik er eentje van 40.000 euro koop, dan denk ik daar natuurlijk enkele dagen over na."
![]()
Ge doet met uw geld wat ge wilt maar ze hebben hem nu één keer gehad en hij zit in elke gazet te vertellen wat hij nog allemaal heeft… Niet direct snugger.![]()
Bouwpromotor Bart Versluys reageert op commotie na overval: "Exclusieve horloges zijn mijn passie, ik blijf ze dragen" | VRT NWS Nieuws
De brutale overval in Oostende waarbij bouwpromotor Bart Versluys een duur horloge afhandig is gemaakt, blijft nazinderen. Zelf weerlegt hij de bewering dat het ding 350.000 euro waard zou zijn. Intussen circuleren beelden van de overval waarop te zien is hoe gewapende mannen hem met een wapen...www.vrt.be
"Geen enkele doe ik weg, ik houd die allemaal bij. Ik heb enkele duurdere, maar ik heb er ook van 800 euro. Als ik er eentje van 40.000 euro koop, dan denk ik daar natuurlijk enkele dagen over na."
![]()
Dat is inderdaad hetgeen mij stoort. Dat mensen rijk zijn en vanalles kopen gun ik hen van harte.Ge doet met uw geld wat ge wilt maar ze hebben hem nu één keer gehad en hij zit in elke gazet te vertellen wat hij nog allemaal heeft… Niet direct snugger.

Ik ken ook zo ene in Marke/Rollegem.Ge doet met uw geld wat ge wilt maar ze hebben hem nu één keer gehad en hij zit in elke gazet te vertellen wat hij nog allemaal heeft… Niet direct snugger.

Das ene die nagedacht heeft over de energietips van de regering. Doe geen kleren aan en dan moeten ze ook niet in de wasmachine.Op wandel in Geraardsbergen. Geen kleren, geen probleem zo blijkt... Kom je die tegen heb je een echt WTF moment denk ik
https://www.hln.be/geraardsbergen/poedelnaakte-man-gefilmd-in-centrum-van-geraardsbergen~a8b5c5e5/
Én door niet thuis te blijven moet de verwarming niet op!Das ene die nagedacht heeft over de energietips van de regering. Doe geen kleren aan en dan moeten ze ook niet in de wasmachine.

Én door niet thuis te blijven moet de verwarming niet op!![]()
Floris?Op wandel in Geraardsbergen. Geen kleren, geen probleem zo blijkt... Kom je die tegen heb je een echt WTF moment denk ik
https://www.hln.be/geraardsbergen/poedelnaakte-man-gefilmd-in-centrum-van-geraardsbergen~a8b5c5e5/
Ken je de naaktloper?Floris?
taikora.com
Is dat om uw klein pietje te laten zien ofzo? Ksnap het niet.Ik was dus gewoon aan het kijken voor hemden voor den trouwboek en dan kom ik dit tegen
Een poseur-broekske begot…![]()
TAIKORA - Flaunt It! by Stephen Hogan | Free Post!
Premium men's underwear, swimwear and accessories to make you feel great and look even better. Designed by model Stephen Hogan, TAIKORA menswear is made with passion and quality in mind, to deliver a unique and luxurious experience.taikora.com

Ik was dus gewoon aan het kijken voor hemden voor den trouwboek en dan kom ik dit tegen
Een poseur-broekske begot…![]()
TAIKORA - Flaunt It! by Stephen Hogan | Free Post!
Premium men's underwear, swimwear and accessories to make you feel great and look even better. Designed by model Stephen Hogan, TAIKORA menswear is made with passion and quality in mind, to deliver a unique and luxurious experience.taikora.com

maar het kan nog erger. De string versie van dat broekje of zo:https://www.sammichespsychmeds.com/half-thongs-for-men-are-a-thing-and-omg-why/