Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Uit hun FAQ:
De Colruyt-webshop vergelijkt enkel prijzen met andere Belgische online boodschappendiensten en niet met de Colruyt-winkel. Daarom kunnen de prijzen van de producten tussen de fysieke Colruyt-winkel en de Colruyt-webshop verschillen.

Maar Boni is een huismerk, dus met wie vergelijken ze dan zodat het duurder staat in de webshop?
Delhaize heeft ook bio melk met een vergelijkbare prijs in huis oa.
Aan, jawel, 1.09 euro. 😁

Sta hier achteraan in de tuin en ik zie mensen (lees: marginalen) van hier iets verder alles meepakken op de werf hierachter wat ze kunnen opstoken. Ze zijn gewoon bouwmateriaal van de pallet aant sleuren om de pallet mee te kunnen pakken :lol:

Sjans dat zijn stelling in metaal is en niet in steigerhout :lol:

Sta hier achteraan in de tuin en ik zie mensen (lees: marginalen) van hier iets verder alles meepakken op de werf hierachter wat ze kunnen opstoken. Ze zijn gewoon bouwmateriaal van de pallet aant sleuren om de pallet mee te kunnen pakken :laugh:

Sjans dat zijn stelling in metaal is en niet in steigerhout :laugh:
Europaletten ?
Is en blijft diefstal eigenlijk

Nee, geen europaletten. De goeikope soort.

Heb stiekem foto's genomen want staan ni op de beste voet met die klote aannemer, ik zie hem nog in staat van mij te komen beschuldigen.

Nee, geen europaletten. De goeikope soort.

Heb stiekem foto's genomen want staan ni op de beste voet met die klote aannemer, ik zie hem nog in staat van mij te komen beschuldigen.
Dan had ik toch de politie verwittigd, zodat je hem zelfs kon zeggen dat je hem "geholpen" hebt...

Het enige nadeel imo is dat die paletten straks in microdeeltjes over de buurt verspreid worden zodat ik de ventilatie weer kan afzetten.

Was klaar met boodschappen doen en ga naar self check-out. Ik tegen mijzelf ‘that’ll do pig, that’ll do’
Ik moet zeggen, ik vond dat van mijzelf niet netjes tegen mijn eigen. Het brein is toch een raar iets.

Wauw!

Geen probleem met reageren op misplaatste humor, maar dit is toch ook niet de juiste manier... :unsure:

Wauw!

Geen probleem met reageren op misplaatste humor, maar dit is toch ook niet de juiste manier... :unsure:

Ja, ben er ook wat van aangedaan. Altijd fan van Will Smith geweest maar dit... :unsure:

Ja, ben er ook wat van aangedaan. Altijd fan van Will Smith geweest maar dit... :unsure:
Vooral omdat humor bij hem ook een "wapen" is, een simpele "ja, GI Joe, ik zie dat je bij dezelfde kapper gaat?" Had ook een boodschap meegegeven. 🤷🏼

Maar, again, als humor kwetsend is of misplaatst, mag daar gerust op gereageerd worden. Toen ik las dat ze alopecia heeft, dacht ik toch ook: "Wauw, misplaatst!"

Woody woodpikker liep nonchalant weer richting werf voor een volgende lading hout, ziet dat er aannemers achteraan bezig zijn en keert zich terug :lol:

Wauw!

Alhoewel ik zwaar voorstander ben van het 'talk shit, get hit' principe, vind ik het ook niet bepaald een correcte manier. Maar het verbaasd me niet dat een grappenmaker eens een veeg krijgt omdat hij lacht met de ziekte van iemand z'n vrouw. Niet iedereen heeft zin in zo'n zever en soms kunnen de stoppen dan al eens doorslaan.

Veilig achter het stuur, op het podium met een micro, achter een toetsenbord,... ik merk dat meer en meer mensen het zomaar normaal vinden om enorm onrespectvol te zijn t.o.v. anderen. Als je het face to face niet over je lippen krijgt, zwijg dan.

En dan heb je nog dat genre die face to face alles durft zeggen want verbaal < fysiek. Maar dan panikeren als ze eens ne klop krijgen van iemand.

Terug
Bovenaan