Mr.Anderson
Well-known member
'k Ben niet mee?Weginfrastructuur mss wel nog![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k Ben niet mee?Weginfrastructuur mss wel nog![]()
Dat de wegen soms lijken alsof je in de rimboe rondrijdt.'k Ben niet mee?
Het kwam misschien over als een overbodige vraag, maar ik weet oprecht niet hoe het verkeer daar in de steden enz. is.Dat de wegen soms lijken alsof je in de rimboe rondrijdt.
Met enige zin van overdrijving
Ik ook niet, wou maar een flauw mopje maken over de slechte staat van onze wegen in BelgiëHet kwam misschien over als een overbodige vraag, maar ik weet oprecht niet hoe het verkeer daar in de steden enz. is.
I know, wereldvreemd.

Ik vind het schandalig dat ge denkt dat de wegen in Mexico ZO slecht zijnIk ook niet, wou maar een flauw mopje maken over de slechte staat van onze wegen in België![]()

Dat gebeurt dan ook met veel van die zaken waarvan "iedereen" wel weet dat het moet maar er amper controle op is.Blijft het feit dat ze hier in België rondrijden en zich dus ook gewoon aan de Belgische wet dienen te houden, ongeacht of ze dat in hun thuisland kennen of niet. Anders kan je veel van onze wetten gaan negeren
Dat varieert veel meer dan hier natuurlijk, aangezien Vlaanderen één bebouwde kom is en je dat gigantisch land nog echt afgelegen gebieden hebt waar je op een amper verharde weg in de bergen rijdt. Ook hangt veel af van hoe hard het lokaal bestuur wakkerligt van/geld heeft voor de infrastructuur: meer of minder putten in de weg. In steden kan het er nu ook wel ongeloofelijk druk zijn, plaatsen zoals Mexico City laten Brussel er uitzien als een rustig dorp.Maar kan je de weginfrastructuur en drukte op de baan daar vergelijken met hier?
Die mens is wat gepikeerd he.Wtf, Jeroen Picqueur die efkes in vtm nieuws live in de studio het slachtoffer komt uithangen over het faillisement van zijn bank.

Eens kijken welk kleur jij zal hebben als 80 jarige.......![]()
Ik weet niet of het aan de belichting ligt, maar de kleur op het gezicht van Trump is toch niet meer normaal? In het eerste leerjaar had ik geen vlees/huidskleur in mijn doos kleurpotloden dus gebruikte ik oranje, maar zelfs die figuren die ik toen inkleurde zagen er niet zo oranje uit als Trump op deze foto.
![]()
Zo'n 20 leiders ondertekenen handvest voor Vredesraad van Trump: "De Vredesraad is nu een officiële instelling" | VRT NWS Nieuws
In de marge van het World Economic Forum in Davos hebben de leiders van een 20-tal landen het handvest van de zogenoemde Vredesraad van de Amerikaanse president Donald Trump ondertekend. De meeste Europese leiders sloegen de uitnodiging af. Wél prominent aanwezig op het podium: de Hongaarse...www.vrt.be
Je moet al ziende blind zijn om niet door te hebben dat die kleur van gezicht abnormaal is. Zeker als je vergelijkt met de meer normale kleur van zijn handen.......................................Eens kijken welk kleur jij zal hebben als 80 jarige.......
Ik steek mijn kinderen ook al eens in de koffer om naar mijn ouders te rijden, is wel maar 1,5km, kalme baan en rij dan natuurlijk voorzichtiger.
Ik wist niet dat mensen oranje werden met de leeftijd.Eens kijken welk kleur jij zal hebben als 80 jarige.......
het is wel degelijk een echte huidskleur. het is zelfs de beste huidskleur, in de geschiedenis van alle huidskleuren zal er ook nooit meer een betere huidskleur zijn.Ik wist niet dat mensen oranje werden met de leeftijd.
Uhuh. Mildvuur.ik vind het een mooie kleur.
kijk eens naar de meeste 80'ers, die zien er lijkwit uit. nee geef mij maar de kleur van leven. daar zit nog vuur in. dat zie je zo.
Kan het volledige artikel niet lezen dus kan niet zeggen wat er precies aan de hand is. Maar als er nog altijd evenveel gewicht in de verpakking zit zoals er te voren in zat dan maakt het toch niet uit of ze hol of vol zijn? Dat gaat dan wel een verschil in aantal eitjes per zak en dus ook volume van de zak geven.
Shrinkflation, heb ik nooit de strategie van gesnapt. Ik heb letterlijk nog nooit gedacht: tiens, product X is ineens 10% duurder dan vorige week. Echter, ineens minder aanbieden is wél iets dat me direct opvalt. Een potje boter dat nu ineens 450gr is terwijl het altijd 500gr was. Een doos koeken waar er ineens maar 10 meer inzitten ipv 12, met een duidelijke verhoging in de plastic vorm om die 2 ontbrekende koeken te vervangen. Of nu dus bvb paaseieren waar je gewoon ziet dat er deels lucht in zit.
Kan het volledige artikel niet lezen dus kan niet zeggen wat er precies aan de hand is. Maar als er nog altijd evenveel gewicht in de verpakking zit zoals er te voren in zat dan maakt het toch niet uit of ze hol of vol zijn? Dat gaat dan wel een verschil in aantal eitjes per zak en dus ook volume van de zak geven.
Ok als het gewicht van de totale zak zelf ook zakt is het inderdaad schrinkflation. Daar was ik niet helemaal met mee. Ze zouden het in zo'n geval beter anders aanpakken: gewoon de eitjes deels hol maken maar het gewicht van de verpakking hetzelfde houden. Dan moeten er meer eitjes in voor hetzelfde gewicht en dan prijs verhogen want je hebt "meer". Zelfde redenering maar psychologisch anders bij de consument. Dan zal er minder over gevallen worden. Maar ik vermoed dat dat dan weer problemen geeft ivm transport etc.Het gaat over het feit dat de eitjes nu niet meer volledig gevuld zijn met vulling, maar er ook een stuk lucht in zit in het ei. Uiteraard betekent dat ook dat het netto-gewicht lager is, maar dat is net wat shrinkflation is. Dezelfde verpakking, maar met minder eigenlijk product zodat ze dezelfde prijs kunnen vragen als voordien maar je eigenlijk minder waar voor je geld krijgt. Uiteraard is de prijs/kg (verplicht vermeld in Belgie of EU) dan natuurlijk hoger, maar wie let daar op, zeker als je moet gaan vergelijken met die prijs van vroeger.
Mijn punt is nogmaals: zoiets valt gewoon heel hard op, terwijl een ordinaire prijsverhoging gewoon bijna nooit opvalt (temeer daar producten ook nooit een vaste prijs in alle winkels hebben). Dus ik snap echt niet hoe men het een goed idee vindt van shrinkflation toe te passen.
PS: veelzeggende foto (niet paywalled) uit het artikel. Het gewicht per zakje is overigens inderdaad gezakt van 100g naar 81g.
![]()