Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

dat is nu toch ook een woord dat ik even zou moeten zoeken hoe het wordt geschreven. Allez, ik zou het nu niet met een c schrijven maar wel twijfelen tussen persé, per sé en per se. Vooral doordat 'se' eigenlijk eindigt op een enkele e en we dat normaal kort en zelfs dof uitspreken zoals bij Lesse of loge en een lange e op het einde eerder de klank is zoals café of saté waarbij ge wel é gebruikt. Als ge het googled zijn er veel hits, dus blijkbaar wel een gekende twijfel

Het beste nog uit dat artikel:

“Het gaat opvallend genoeg niet om het eerste soortgelijke verhaal in Frankrijk: in 2022 werd al eens een 88-jarige man uit Toulon opgenomen in het ziekenhuis met een obus uit de Eerste Wereldoorlog in zijn anus.”
Klinkt als de volgende carnavalshit: Na "Ik heb een toeter op mijn waterscooter" komt "Ik heb een obus in mijn anus"

ewel deurwaarder, das nog es een beroep die ik graag zou doen zie :D zomaar ff naakte vrouwen tegenkomen tijdens huisbezoek.
Slachtoffers van mensenhandel en gedwongen prostitutie vaststellen, vind ik nu niet zo'n opwindend idee.

ewel deurwaarder, das nog es een beroep die ik graag zou doen zie :D zomaar ff naakte vrouwen tegenkomen tijdens huisbezoek.
Feit dat ze er een artikel over schrijven, wilt zeggen dat het niet regelmatig voorvalt. De mensen die bezoek krijgen van de deurwaarder wil je gemiddeld genomen ook niet naakt aantreffen 😅

Feit dat ze er een artikel over schrijven, wilt zeggen dat het niet regelmatig voorvalt. De mensen die bezoek krijgen van de deurwaarder wil je gemiddeld genomen ook niet naakt aantreffen 😅
Mja, je hebt wel gelijk... Het aantal keer dat die mannen met geweldadige types te maken krijgen, zal wel meer voorvallen dan naakte vrouwen denk ik :)

ik ben de laatste tijd weer Fallout New Vegas aan het spelen. Wie het spel kent, weet dat de meest irritante mob daar de "Cazador" is.

TIL dat dit een gemuteerde versie is van de echte Tarantula Hawk.
Een wesp die op tarantula's jaagt, het lichaam naar hun hol sleept, en daar een ei in legt. de larve voedt zich dan aan het lichaam van de spin.

Heel de tijd houden ze die spin in leven, maar verlamd.

fuck, nature, you scary.

Het is 6 uur 's morgens en ik zit te wachten op mijn trein. Zie ik in de glazen wachtruimte een matras en leek het alsof de 2 daklozen in missionaris positie iets aan het doen waren.

Moet kunnen

Terug
Bovenaan