Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Met 3 die van een brug smijten en niemand die doorhad dat ze haar touwen niet aanhad, ook de vrouw zelf niet en de toeschouwers niet. How even.
Dat is naar mijn mening moord met voorbedachte rade.

Dat is toch gewoon zuiver de definitie van bungeejumpen? Je hangt vast aan een touw ...

Indien dit toch onbewust is ... Dan is dit de Darwin award van 2026.

ook de vrouw zelf niet en de toeschouwers niet. How even.
Dat begrijp ik nog ergens. Ze zit vol adrenaline en ze is enthousiast voor de sprong. Dan is het laatste waar je aan denkt: hang ik wel vast? Dat zou de logica zelve moeten zijn.

Maar al die andere mensen?

Laatst bewerkt:
Komt van pas op de trein naar Ninove

HKsAUqBWsAAaA1G

Waarschijnlijk een arts die dat straks nodig heeft voor een operatie?

Dat is naar mijn mening moord met voorbedachte rade.

Dat is toch gewoon zuiver de definitie van bungeejumpen? Je hangt vast aan een touw ...

Indien dit toch onbewust is ... Dan is dit de Darwin award van 2026.

Dat begrijp ik nog ergens. Ze zit vol adrenaline en ze is enthousiast voor de sprong. Dan is het laatste waar je aan denkt: hang ik wel vast? Dat zou de logica zelve moeten zijn.

Maar de rest?
https://www.instagram.com/jornaldaeptvcampinas/reel/DZiB2B5hYrC/ als ge dat filmke bekijkt lijkt me dat echt gewoon Darwin Awards. Vooral die laatste die haar voeten oppakt had het moeten zien. Die haar vooraan pakte kon het niet zien. Maar sowieso is het absurd dat niemand haar gechecked heeft en zijzelf ook niet. Waarschijnlijk een geval van: bandwerk en geen goede afspraken rond veiligheid. Iedereen verwacht dat de andere haar heeft vastgemaakt en er is geen dubbelcheck.

https://www.instagram.com/jornaldaeptvcampinas/reel/DZiB2B5hYrC/ als ge dat filmke bekijkt lijkt me dat echt gewoon Darwin Awards. Vooral die laatste die haar voeten oppakt had het moeten zien. Die haar vooraan pakte kon het niet zien. Maar sowieso is het absurd dat niemand haar gechecked heeft en zijzelf ook niet. Waarschijnlijk een geval van: bandwerk en geen goede afspraken rond veiligheid. Iedereen verwacht dat de andere haar heeft vastgemaakt en er is geen dubbelcheck.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

Lijkt me logischer dat het gewoon ongeloofelijk lomp is dan verschillende mensen opstonden met het idee eens een random twintiger van een brug te gooien.

Met 3 die van een brug smijten en niemand die doorhad dat ze haar touwen niet aanhad, ook de vrouw zelf niet en de toeschouwers niet. How even.
Wilde het hier ook juist komen posten.

Zag dit vanmorgen al passeren op instagram en ik dacht (en hoopte vooral) dat het in eerste instantie fake was. Niet dus. Waanzin.

Hoezo heeft niemand door dat die niet vasthangt?! :unsure:

Dat begrijp ik nog ergens. Ze zit vol adrenaline en ze is enthousiast voor de sprong. Dan is het laatste waar je aan denkt: hang ik wel vast?
Zelf zou ik het nooit doen zo een sprong, maar het EERSTE wat ik zou doen is dubbelchecken of ik vast hang…

Ik heb daar trouwens andere filmpjes ook al van gezien en normaal zou dat touw tussen beide heren moeten hangen rond haar middel, dus hoezo die twee achterste dat niet hebben gezien... Onbegrijpelijk.

Dat touw dat we zien in het filmpje (op de grond) is niet de bungee rope om te springen trouwens.

Terug
Bovenaan