Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ninove is er al ffkes, en nu in dendermonde net open, en groot bijgaarden langs twee kanten is toch ook recent.
images

Is zelf niet zo ver van bij mij... INDIGESTE incoming in 3, 2,............

Is wel langs een autostrade te doen, maar je kan daar vanbuitenop afrijden denk ik en daarna binnendoor

Bel gaat: PostNL met de pakketjes. Ik doe open, ik krijg 1 pakket in handen met de boodschap: "deux paquets, mais j'ai beaucoup de travail" met zijn vinger wijzend naar zijn schuifdeur open op de rest van de camionnette. Tegen dat ik iets kan zeggen, die deur dicht en zit hem terug in zijn camionnette en is hem weg.
Goed uur nadien gaat de bel terug: meneer was daar terug, met het 2e pakket.
Efficient werken he :unsure:

Nee, in tegendeel kleiner. Ik versta er echt niets van. Denk dat hem onder de baan eens goed moeten remmen had en er niets nog in de goeie volgorde zat.

Veel politie in Heers en dan lees je dit:

De Waalse politie en een rechercheteam waren op zoek naar een gedetineerde die niet was teruggekeerd uit penitentiair verlof. Het zou gaan om een zware crimineel.

Hoe? Waarom? Wat had ge gedacht?

Gaan wandelen met de hond ops een offroad pad. Eerst kom ik een gezadeld paard tegen zonder ruiter? Een eind verder loopt er een inspecteur in het veld, en ik roep hem om dat te zeggen. "is je hond vast?" "euh Jah natuurlijk" (ik ga je niet roepen met een hond die los loopt om een boete te krijgen).
Durft hij nog niet komen want hij is bang van honden. Heeft hiermee alvast de prijs voor pantoffelheld van het jaar gewonnen.

Ik zeg dat ik een paard tegengekomen ben en dat het richting de grote baan loopt. "aja de ruiter is eraf gevallen, maar er staan daar politiemensen" Heb er wel geen enkele gezien en ik kwam van daar maar goed...

Ik ging eerst mee helpen zoeken, maar het was zo een hautain ventje dat hij eigenlijk zijn plan kon trekken en moest ik ze vinden dan zou hij toch niet durven komen aangezien hij niet dichter dan 2 meter van mijn hond durfde komen.

Dan een heel eind verder zie ik iemand in een auto zitten die ook half op een veld stond met zijn ramen open zat die heel de tijd "mission accomplished" te roepen in zijn gsm. :unsure:

Het kan dus goed zijn dat ik een hitman laten lopen heb die een ruiter van zijn paard geknald heeft.

Zijn dat niet de Quicks van vroeger dat ze overgenomen hebben? Buiten deze zie ik idd nooit nieuwe vestigingen open gaan.

Dichtste van mij is een half uur, maar best ook of ik weeg 130 kg.
In Wilrijk op A12 is juist een nieuwe geopend, en niet in een Quick filiaal.

Het overlijden van Bea Van Der Maat 😢
Euthanasie na ALS diagnose dan ook nog, vreselijk.
Een bijzondere dame, rust zacht ❤️

Het overlijden van Bea Van Der Maat 😢
Euthanasie na ALS diagnose dan ook nog, vreselijk.
Een bijzondere dame, rust zacht ❤️
Jammer genoeg kan ik het wel begrijpen, hier is mijn vader gestorven aan ALS en als je ziet hoe je daar van aftakelt. Moest ik ooit de diagnose krijgen vraag ik toch ook euthanasie aan van zodra ik het nodig acht.
Erg jammer dat er nog zo weinig geweten is over ALS en er nog weinig mogelijkheid is tot behandeling.

Jammer genoeg kan ik het wel begrijpen, hier is mijn vader gestorven aan ALS en als je ziet hoe je daar van aftakelt. Moest ik ooit de diagnose krijgen vraag ik toch ook euthanasie aan van zodra ik het nodig acht.
Erg jammer dat er nog zo weinig geweten is over ALS en er nog weinig mogelijkheid is tot behandeling.
Toevallig (of naar aanleiding van het overlijden natuurlijk) ging het er gisteren op Radio 1 over, en hoe die ice bucket challenge van zo'n 10 jaar geleden echt wel een verschil heeft gemaakt. Nu goed, tussen "stappen vooruit" en een effectieve behandeling zit nog wel wat ruimte.

Helemaal van het paadje af die mannen

Medeoprichter OceanGate wil mensen naar de ruimte sturen en “zwevende kolonie” stichten op Venus

Negatieve publiciteit bestaat niet en we moeten het ijzer smeden nu het heet is, zal ze denken. :unsure:

Helemaal van het paadje af die mannen

Medeoprichter OceanGate wil mensen naar de ruimte sturen en “zwevende kolonie” stichten op Venus

Het leuke is dat hoog in de wolken van venus een zwevende stad wel zou lukken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Colonization_of_Venus
Zelfde zwaartekracht ongeveer maar veel dikkere atmosfeer. Pas op 50km hoogte heb je 1 bar en door de zware atmosfeer kan je met een ander gasmengsel uw stad laten zweven.
Landis has proposed aerostat habitats followed by floating cities, based on the concept that breathable air (21:79 oxygen/nitrogen mixture) is a lifting gas in the dense carbon dioxide atmosphere, with over 60% of the lifting power that helium has on Earth.[11] In effect, a balloon full of human-breathable air would sustain itself and extra weight (such as a colony) in midair. At an altitude of 50 kilometres (31 mi) above the Venusian surface, the environment is the most Earth-like in the Solar System beyond Earth itself – a pressure of approximately 1 atm or 1000 hPa and temperatures in the 0 to 50 °C (273 to 323 K; 32 to 122 °F) range. Protection against cosmic radiation would be provided by the atmosphere above, with shielding mass equivalent to Earth's.[12]

Het leuke is dat hoog in de wolken van venus een zwevende stad wel zou lukken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Colonization_of_Venus
Zelfde zwaartekracht ongeveer maar veel dikkere atmosfeer. Pas op 50km hoogte heb je 1 bar en door de zware atmosfeer kan je met een ander gasmengsel uw stad laten zweven.

Ja, het is ook technisch mogelijk om een duikboot naar de Titanic te sturen en hem heelhuids terug te krijgen.

Gij hebt toch nooit chance...
Dat nu uitgerekend het rosje er niet bij is... 😟
We wouden die dag discreet een fotootje maken voor de familie WhatsApp toen ze foto's aan het maken waren met de kindjes.

Screenshot_20230730-183807.png
Discretion failed miserably. De brunette had ons door (denk ik)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan