ach, het is de IT dienst die de code voorgesteld heeftOm vandalisme te voorkomen.
Funny thing is dat die misschien 1x op de 2 weken wordt gesloten. En dat ik belange na de enige niet zal zijn die de combinatie van het cijferslot kent: de postcode.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach, het is de IT dienst die de code voorgesteld heeftOm vandalisme te voorkomen.
Funny thing is dat die misschien 1x op de 2 weken wordt gesloten. En dat ik belange na de enige niet zal zijn die de combinatie van het cijferslot kent: de postcode.![]()
Openingsuren op een kerkhof is meestal voor de begrafenisondernemer en het toekomen van lichamen of assen.Waarom heeft een kerkhof openingsuren ?
klinkt logischIn dit geval worden alle poorten wel gesloten als ze gesloten worden.
Alle poorten sluiten behalve die waar geen auto door kan, zou ik dan weer bizar vinden.klinkt logisch
sommigen zouden de poort sluiten maar toch open laten, laten we zeggen dat dit mijn wtf moment van de dag is.

Ik ken verschillende plaatsen waar dat zo is, de postcode of de postcode achterstevoren.Om vandalisme te voorkomen.
Misschien had @Ruigen Das met dit weer een onweerstaanbaar flanellen carreaukeshemd aan.![]()
@Ruigen Das heeft dat arm kind haar kleren al precies half van haar lijf gescheurd.![]()
Er hangt iets in de lucht precies...

Kind kind, zeg maar vrouw vanaf nu...@Ruigen Das heeft dat arm kind haar kleren al precies half van haar lijf gescheurd.
Kind kind, zeg maar vrouw vanaf nu...
Ik zit ondertussen al aan 7 of 8 die 1 van de katten heeft binnengebracht. Bij een stuk of 2 mocht ik toekijken hoe ze werden opgegeten en kan ik dus in details vertellen welke geluiden daar bij passen.We zaten daarnet te eten, voel ik plots iets onder tafel. Ik kijk rondom me en zowel de 2 honden als onze kater zitten op afstand.
Ik kijk onder de tafel en wat zie ik daar?
Onze, nochtans binnen-, kater heeft ons een cadeautje binnengebracht blijkbaar
En ja, de vloer is vuil. 2 honden volop in de ruif, 2x per dag stofzuigen is nog niet genoeg.
De helft van alle 65-plussers kampt met een kwetsbaarheid. Mensen leven langer en relatief gezonder, maar het aantal jaren zonder beperkingen neemt niet evenredig toe. Een Belg van 70 jaar zal in zijn verdere levensverwachting maar voor een derde tot de helft van zijn tijd zonder beperkingen leven.

Dus toch nog zeker 3 goeie jaren vanaf het pensioen!De helft van alle 65-plussers kampt met een kwetsbaarheid. Mensen leven langer en relatief gezonder, maar het aantal jaren zonder beperkingen neemt niet evenredig toe. Een Belg van 70 jaar zal in zijn verdere levensverwachting maar voor een derde tot de helft van zijn tijd zonder beperkingen leven.