Ah ja en Sinead O’Connor is dood.
Sinéad O’Connor overleden op 56-jarige leeftijd
De Ierse zangeres Sinéad O’Connor is overleden op 56-jarige leeftijd. Dat meldt ‘The Irish Times’.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou gezworen hebben dat gezouten boter in verpakking met rode accenten zat en ongezouten blauw. Dat is kennelijk omgekeerd, Mandela effect waarschijnlijk maar ik was daar zo zeker van.

Volgens mij is dat fake, 122 °F is zo'n 50 °C. Die covers van autolichten zijn dacht ik vaak poly(carbonaat), wat een glastransitie heeft van meer dan 140 °C doorgaans en dus echt niet gaat vloeien bij die temperatuur.
ergens een foto van een auto die dicht bij een brand gestaan heeft waarschijnlijk.Volgens mij is dat fake, 122 °F is zo'n 50 °C. Die covers van autolichten zijn dacht ik vaak poly(carbonaat), wat een glastransitie heeft van meer dan 140 °C doorgaans en dus echt niet gaat vloeien bij die temperatuur.
Awel en in den Delhaize:![]()
En de gezouten versie heeft een rode koe op de verpakking![]()
Ik ken weinig van asfalt, maar het bitumen erin is al een vloeistof, gewoon met een hoge viscositeit, dus dat zal wel een heel ander gedrag vertonen dan polycarbonaat. Dat is gewoon een glas tot het begint te "ontglazen" rond 140-150 °C, waarna het nog altijd een hoge viscositeit heeft. Dus om te vloeien zoals op die foto moet het toch nog een pak warmer zijn dan 140 °C. Een typisch polymeer heeft ook een hoge warmtecapaciteit en een lage warmtegeleiding dus lijkt me echt niet van de omgevingstemperatuur te komen.asfalt zijn smeltpunt is toch ook 150 graden of zo, en toch kan dat ook beginnen smelten bij 50 graden. Dat zal ook wel zoiets zijn zekers.
Als het natuurlijk maar bij 1 licht van 1 auto is dan zal het wel een andere reden hebben (bijv. reflectie van zon in een venster die net op dat punt valt)
Ze doen allemaal mee met prijsstijgingen. Ik denk als ge de 'oude' prijzen ietwat blijft hanteren ge gouden zaken kunt doen tegenwoordig. Overlaatst in Holland (Cadzand) een tapas van de chef besteld, man man, was ne mega schotel voor de prijs van 29,5 euro. Iedereen had bijna gegeten. Ik dacht dat Cadzand (toch wel wat chiquer) wel duurder ging zijn, maar viel reuze mee.13,35€ voor 1 menu in MC Donalds. Meer dan wtf momentje. In de frituur heb ik daarvoor een grote bak frieten met 2 soorten vlees.
Ipv zo een kleine kartonnen pishamburger waarvan ik er 10 op krijg en nog honger heb.
Of in Burger King heb je daarvoor 2 hamburgers dat je bijna niet binnen krijgt omdat ze zo groot zijn.
Laatste keer dat ik hier binnen kom. Meer dan 50€ kwijt met 4.
Wij begin deze week nog eens een McDo (drive-in) gedaan.13,35€ voor 1 menu in MC Donalds. Meer dan wtf momentje. In de frituur heb ik daarvoor een grote bak frieten met 2 soorten vlees.
Ipv zo een kleine kartonnen pishamburger waarvan ik er 10 op krijg en nog honger heb.
Of in Burger King heb je daarvoor 2 hamburgers dat je bijna niet binnen krijgt omdat ze zo groot zijn.
Laatste keer dat ik hier binnen kom. Meer dan 50€ kwijt met 4.
Burger king kan toch echt de king worden in België? Ik snap niet waarom die niet meer zaken open hebben op verschillende plaatsen. Wss boycot van de gevestigde waarden neem ik aan?Wij begin deze week nog eens een McDo (drive-in) gedaan.
72€ voor 5 personen en de jongste eet enkel nuggets.. En na een half uur had ik weer honger...
Edit: ik ga 100000000x liever naar de Burger King, maar de dichtste is 25 minuten rijden, dus tegen dat ik thuis ben is alles koud.
FTFYWij begin deze week nog eens een McDo (drive-in) gedaan.
72€ voor 5 personen en de jongste eet enkel nuggets.. En na een half uur had ik weer honger...
Edit: ik ga 100000000x liever naar de Burger King, maar de dichtste is 25 minuten rijden, dus tegen dat ik thuis ben is alleskoudop.
Burger king kan toch echt de king worden in België? Ik snap niet waarom die niet meer zaken open hebben op verschillende plaatsen. Wss boycot van de gevestigde waarden neem ik aan?
Zijn dat niet de Quicks van vroeger dat ze overgenomen hebben? Buiten deze zie ik idd nooit nieuwe vestigingen open gaan.
Dichtste van mij is een half uur, maar best ook of ik weeg 130 kg.