Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik zou gezworen hebben dat gezouten boter in verpakking met rode accenten zat en ongezouten blauw. Dat is kennelijk omgekeerd, Mandela effect waarschijnlijk maar ik was daar zo zeker van.

Ah ja en Sinead O’Connor is dood.
asset-1713434.jpg

En de gezouten versie heeft een rode koe op de verpakking 🤔

Volgens mij is dat fake, 122 °F is zo'n 50 °C. Die covers van autolichten zijn dacht ik vaak poly(carbonaat), wat een glastransitie heeft van meer dan 140 °C doorgaans en dus echt niet gaat vloeien bij die temperatuur.
ergens een foto van een auto die dicht bij een brand gestaan heeft waarschijnlijk.

Dat is omgevings(lucht)temperatuur, als de zon ergens fel op zit voor langere tijd kan dat voorwerp of materie wel warmer worden dan de omgevingstemp.
Kijk gewoon al eens naar uw buitenluchtvoeler van wp of ketel, als de zon daar op zit gaat die altijd pak hoger zijn dan de luchttemp.
Net zoals het op een dak met roofing/epdm etc ook warmer zal zijn.

asfalt zijn smeltpunt is toch ook 150 graden of zo, en toch kan dat ook beginnen smelten bij 50 graden. Dat zal ook wel zoiets zijn zekers.
Als het natuurlijk maar bij 1 licht van 1 auto is dan zal het wel een andere reden hebben (bijv. reflectie van zon in een venster die net op dat punt valt)

Dit nieuws staat op verschillende US nieuws sites en over die lichten is de algemene tendens = fake.
Langs de andere kant lijkt de rest wel waarheid, veel mensen met brandwonden aan de voeten of benen van enkele seconden op het asphalt te lopen.

Onze eigen kwaliteit pers heeft het ook al opgepikt zie ik net :biglaugh:

asfalt zijn smeltpunt is toch ook 150 graden of zo, en toch kan dat ook beginnen smelten bij 50 graden. Dat zal ook wel zoiets zijn zekers.
Als het natuurlijk maar bij 1 licht van 1 auto is dan zal het wel een andere reden hebben (bijv. reflectie van zon in een venster die net op dat punt valt)
Ik ken weinig van asfalt, maar het bitumen erin is al een vloeistof, gewoon met een hoge viscositeit, dus dat zal wel een heel ander gedrag vertonen dan polycarbonaat. Dat is gewoon een glas tot het begint te "ontglazen" rond 140-150 °C, waarna het nog altijd een hoge viscositeit heeft. Dus om te vloeien zoals op die foto moet het toch nog een pak warmer zijn dan 140 °C. Een typisch polymeer heeft ook een hoge warmtecapaciteit en een lage warmtegeleiding dus lijkt me echt niet van de omgevingstemperatuur te komen.

K2 aan zee gespot (zonder de rosse). Ze kwamen naast ons te zitten. Dat de eerste minuten dit wat stof doet opwaaien is normaal. Maar mensen bleven gewoon gapen. Was dan ook een plaats waar er een grote speeltuin was voor de kinderen, er zijn er wel enkele op de foto gegaan, maar fak man, zo beroemd zijn er herkend worden, thx but no thx...

13,35€ voor 1 menu in MC Donalds. Meer dan wtf momentje. In de frituur heb ik daarvoor een grote bak frieten met 2 soorten vlees.
Ipv zo een kleine kartonnen pishamburger waarvan ik er 10 op krijg en nog honger heb.

Of in Burger King heb je daarvoor 2 hamburgers dat je bijna niet binnen krijgt omdat ze zo groot zijn.

Laatste keer dat ik hier binnen kom. Meer dan 50€ kwijt met 4.

Laatst bewerkt:
13,35€ voor 1 menu in MC Donalds. Meer dan wtf momentje. In de frituur heb ik daarvoor een grote bak frieten met 2 soorten vlees.

Ipv zo een kleine kartonnen pishamburger waarvan ik er 10 op krijg en nog honger heb.

Of in Burger King heb je daarvoor 2 hamburgers dat je bijna niet binnen krijgt omdat ze zo groot zijn.

Ze doen allemaal mee met prijsstijgingen. Ik denk als ge de 'oude' prijzen ietwat blijft hanteren ge gouden zaken kunt doen tegenwoordig. Overlaatst in Holland (Cadzand) een tapas van de chef besteld, man man, was ne mega schotel voor de prijs van 29,5 euro. Iedereen had bijna gegeten. Ik dacht dat Cadzand (toch wel wat chiquer) wel duurder ging zijn, maar viel reuze mee.

Enja burger king, wat een verschil in kwaliteit met Mcdo en de quick..
Die angus beef grilled, of hoe noemt het, al lang geleden dat ik zo'n lekkere fastfood burger heb gegeten, manmanman, dat was good...

Ps, en met die saaskes van een euro per stuk hebben ze u altijd liggen. Hoort het bij een menu, of is het bijbetalen ? Ge krijgt uw rekening achteraf en er staan 2 van die pottekes mee op... Elke keer flikken ze het mij

Laatst bewerkt:

Wij begin deze week nog eens een McDo (drive-in) gedaan.

72€ voor 5 personen en de jongste eet enkel nuggets.. En na een half uur had ik weer honger...

Edit: ik ga 100000000x liever naar de Burger King, maar de dichtste is 25 minuten rijden, dus tegen dat ik thuis ben is alles koud.

72€ voor 5 personen en de jongste eet enkel nuggets.. En na een half uur had ik weer honger...

Edit: ik ga 100000000x liever naar de Burger King, maar de dichtste is 25 minuten rijden, dus tegen dat ik thuis ben is alles koud.
Burger king kan toch echt de king worden in België? Ik snap niet waarom die niet meer zaken open hebben op verschillende plaatsen. Wss boycot van de gevestigde waarden neem ik aan?

Edit: ik ga 100000000x liever naar de Burger King, maar de dichtste is 25 minuten rijden, dus tegen dat ik thuis ben is alles koud op.
FTFY

Burger king kan toch echt de king worden in België? Ik snap niet waarom die niet meer zaken open hebben op verschillende plaatsen. Wss boycot van de gevestigde waarden neem ik aan?

Zijn dat niet de Quicks van vroeger dat ze overgenomen hebben? Buiten deze zie ik idd nooit nieuwe vestigingen open gaan.

Dichtste van mij is een half uur, maar best ook of ik weeg 130 kg.

Zijn dat niet de Quicks van vroeger dat ze overgenomen hebben? Buiten deze zie ik idd nooit nieuwe vestigingen open gaan.

Dichtste van mij is een half uur, maar best ook of ik weeg 130 kg.

In dendermonde en ninove zijn het bikkelnieuwe vestigingen.

Terug
Bovenaan