Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

18 000 liter water per dag. :oink:

Ook weer zo spitsvondig die journalisten.
Het lekkende zwembad bleef de voorbije maand een goedbewaard geheim, maar het nieuws lekte deze week dan toch uit.

Ergste van al is dat ze van hetzelfde feestje als ik kwam. Ik kende haar niet maar er waren wel nog veel vrienden van haar aanwezig en die zagen heel snel wie het slachtoffer was. Er is nog iemand die hartmassage kende naartoe gelopen maar eens die erbij was had die ook door dat er niks meer aan te doen was.
Dan toch niet zo onschuldig. Maakt het enkel erger

Gaat ge ergens keuren in een fabriek voor den eerste keer en vroeg achter een begeleider …krijgt ge te horen dat ze daar gene tijd voor hebben en dat ik maar moet rondwandelen ???
(dus in verschillende productiehallen met verdiepen ….jaja dat ziet ge van hier dus . ;) )

Shit man, ik krijg zelf al een trauma van dit te lezen. Als ik zoiets zou zien gebeuren - zelfs al ben ik niet de dader - ik zou daar toch een weekje wakker van liggen en een paar maanden schrik hebben als chauffeur.
https://www.hln.be/putte/vijftiger-wil-inbreken-bij-ex-vrouw-en-valt-van-dak~aadbebf3/
Ik was daar dus als eerste ter plekke. En wat mij vooral is bijgebleven is het feit dat je als "leek" eigenlijk amper kan vaststellen of iemand nu leeft of niet in zo'n geval. De persoon aan de andere kant van de lijn was mij wel heel goed aan het begeleiden.
Nog een paar dingen die opvielen:
1) Er rijden 100-en mensen voorbij zonder te stoppen
2) Je bent in volle paniek en probeert die mens te helpen. Maar vraag aan iemand om aan alle deuren te gaan aanbellen. De kans is groot dat er iemand is die in de zorg werkt en beter kan helpen.
3) Je moet uzelf er echt over zetten met het gedacht dat je alles gedaan hebt wat je kon. Anders ga je uzelf als schuldige zien, terwijl dat niet zo is.

Gaat ge ergens keuren in een fabriek voor den eerste keer en vroeg achter een begeleider …krijgt ge te horen dat ze daar gene tijd voor hebben en dat ik maar moet rondwandelen ???
(dus in verschillende productiehallen met verdiepen ….jaja dat ziet ge van hier dus . ;) )
Wat keur je dan ? Haccp , Brc , ...

Wat keur je dan ? Haccp , Brc , ...
Officiële EDTC voor hef en hijstoestellen . ;)
Dus al het kleine van hijsbandjes, klemmen, harpsluitingen, kettinkjes, stropjes , kettingen , lieren enz tot hoogwerkers, schaarliften, mobiele kranen , bouw -en torenkranen,monorail, galgen, vorkliften, verreikers, autohefbruggen enz … ;)

Ahja , ladders, trapladders ook en PBM’s van harnassen tot levenslijnen …ge weet wel . ;)

:eek: Iets omtrent een ezel en een steen.
Meneertje leert precies niet goed bij, zijn fratsen hebben zijn familie al zoveel gekost, nu dit weer.

het zal Inter Miami een worst wezen. al die belachelijk overpriced tickets om Messi te zien zijn betaald. het geld is binnen.

Ik zou gezworen hebben dat gezouten boter in verpakking met rode accenten zat en ongezouten blauw. Dat is kennelijk omgekeerd, Mandela effect waarschijnlijk maar ik was daar zo zeker van.

Ah ja en Sinead O’Connor is dood.

Terug
Bovenaan