Hollanders kunnen blijkbaar niet zo goed om met drank, zoveel is duidelijk...
Britten ook niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hollanders kunnen blijkbaar niet zo goed om met drank, zoveel is duidelijk...
Zo kort na generatie & beroeps genote Ingrid De PutterMartine tanghe die overleden is

Inderdaad, toch nog relatief jong.Martine tanghe die overleden is

Het lekkende zwembad bleef de voorbije maand een goedbewaard geheim, maar het nieuws lekte deze week dan toch uit.
Ergste van al is dat ze van hetzelfde feestje als ik kwam. Ik kende haar niet maar er waren wel nog veel vrienden van haar aanwezig en die zagen heel snel wie het slachtoffer was. Er is nog iemand die hartmassage kende naartoe gelopen maar eens die erbij was had die ook door dat er niks meer aan te doen was.
)https://www.hln.be/putte/vijftiger-wil-inbreken-bij-ex-vrouw-en-valt-van-dak~aadbebf3/Shit man, ik krijg zelf al een trauma van dit te lezen. Als ik zoiets zou zien gebeuren - zelfs al ben ik niet de dader - ik zou daar toch een weekje wakker van liggen en een paar maanden schrik hebben als chauffeur.
Wat keur je dan ? Haccp , Brc , ...Gaat ge ergens keuren in een fabriek voor den eerste keer en vroeg achter een begeleider …krijgt ge te horen dat ze daar gene tijd voor hebben en dat ik maar moet rondwandelen ???
(dus in verschillende productiehallen met verdiepen ….jaja dat ziet ge van hier dus .)
Officiële EDTC voor hef en hijstoestellen .Wat keur je dan ? Haccp , Brc , ...

…,monorail, …
Iets omtrent een ezel en een steen. Is dat niet ook zo?Ik zou gezworen hebben dat gezouten boter in verpakking met rode accenten zat en ongezouten blauw. Dat is kennelijk omgekeerd, Mandela effect waarschijnlijk maar ik was daar zo zeker van.