Str8_6
Well-known member
In dendermonde en ninove zijn het bikkelnieuwe vestigingen.
Met zo een klant als jij is het risico op faillissement natuurlijk al voor een groot deel beperkt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In dendermonde en ninove zijn het bikkelnieuwe vestigingen.
Ninove is er al ffkes, en nu in dendermonde net open, en groot bijgaarden langs twee kanten is toch ook recent.

Gij hebt toch nooit chance...K2 aan zee gespot (zonder de rosse).

In Wilrijk op A12 is juist een nieuwe geopend, en niet in een Quick filiaal.Zijn dat niet de Quicks van vroeger dat ze overgenomen hebben? Buiten deze zie ik idd nooit nieuwe vestigingen open gaan.
Dichtste van mij is een half uur, maar best ook of ik weeg 130 kg.
In Wilrijk op A12 is juist een nieuwe geopend, en niet in een Quick filiaal.
Het overlijden van Bea Van Der Maat
Euthanasie na ALS diagnose dan ook nog, vreselijk.
Een bijzondere dame, rust zacht![]()

Jammer genoeg kan ik het wel begrijpen, hier is mijn vader gestorven aan ALS en als je ziet hoe je daar van aftakelt. Moest ik ooit de diagnose krijgen vraag ik toch ook euthanasie aan van zodra ik het nodig acht.Het overlijden van Bea Van Der Maat
Euthanasie na ALS diagnose dan ook nog, vreselijk.
Een bijzondere dame, rust zacht![]()
Toevallig (of naar aanleiding van het overlijden natuurlijk) ging het er gisteren op Radio 1 over, en hoe die ice bucket challenge van zo'n 10 jaar geleden echt wel een verschil heeft gemaakt. Nu goed, tussen "stappen vooruit" en een effectieve behandeling zit nog wel wat ruimte.Jammer genoeg kan ik het wel begrijpen, hier is mijn vader gestorven aan ALS en als je ziet hoe je daar van aftakelt. Moest ik ooit de diagnose krijgen vraag ik toch ook euthanasie aan van zodra ik het nodig acht.
Erg jammer dat er nog zo weinig geweten is over ALS en er nog weinig mogelijkheid is tot behandeling.
Vandaar ook 2 aparte topics, eerste was een reactie, tweede mijn eigen WTF momentje van gisteren / vandaag.das ook wel efkes ne switch van onderwerp![]()
Negatieve publiciteit bestaat niet en we moeten het ijzer smeden nu het heet is, zal ze denken.Helemaal van het paadje af die mannen
Medeoprichter OceanGate wil mensen naar de ruimte sturen en “zwevende kolonie” stichten op Venus
![]()
Medeoprichter OceanGate wil mensen naar de ruimte sturen en “zwevende kolonie” stichten op Venus
De medeoprichter van OceanGate, het bedrijf achter de tot mislukken gedoemde Titan-onderzeeër, leidt nu een project om een drijvende kolonie van 1000 mensen op Venus te creëren - slechts <a...www.hln.be

Het leuke is dat hoog in de wolken van venus een zwevende stad wel zou lukken.Helemaal van het paadje af die mannen
![]()
De medeoprichter van OceanGate, het bedrijf achter de tot mislukken gedoemde Titan-onderzeeër, leidt nu een project om een drijvende kolonie van 1000 mensen op Venus te creëren - slechts <a...www.hln.be
Landis has proposed aerostat habitats followed by floating cities, based on the concept that breathable air (21:79 oxygen/nitrogen mixture) is a lifting gas in the dense carbon dioxide atmosphere, with over 60% of the lifting power that helium has on Earth.[11] In effect, a balloon full of human-breathable air would sustain itself and extra weight (such as a colony) in midair. At an altitude of 50 kilometres (31 mi) above the Venusian surface, the environment is the most Earth-like in the Solar System beyond Earth itself – a pressure of approximately 1 atm or 1000 hPa and temperatures in the 0 to 50 °C (273 to 323 K; 32 to 122 °F) range. Protection against cosmic radiation would be provided by the atmosphere above, with shielding mass equivalent to Earth's.[12]
Het leuke is dat hoog in de wolken van venus een zwevende stad wel zou lukken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Colonization_of_Venus
Zelfde zwaartekracht ongeveer maar veel dikkere atmosfeer. Pas op 50km hoogte heb je 1 bar en door de zware atmosfeer kan je met een ander gasmengsel uw stad laten zweven.
We wouden die dag discreet een fotootje maken voor de familie WhatsApp toen ze foto's aan het maken waren met de kindjes.Gij hebt toch nooit chance...
Dat nu uitgerekend het rosje er niet bij is...![]()