Jouw meest originele openingszin bij het versieren

Beffer

Well-known member
Wat zijn zoal de openingszinnen die jullie gebruikt hebben in het verleden? Wat zijn volgens jullie de meest originele of ludieke openingszinnen bij het benaderen van die ene lekkere man/vrouw die je op het oog hebt of had?
 
"Hallo" of Goeie'middag''avond' wat past. Openingszinnen zijn bullshit. Gewoon iemand aanspreken en een gesprek aangaan. Je merkt al snel of er interactie is of niet. Foolproof eigenlijk, kans is ongeveer 1 op 8.
 
Ik vraag overigens altijd het telefoonnummer, zodat ik de link naar mijn openingszin in deze thread kan Whatsappen.
 
Hangt veel af van setting.

In het uitgaan kan je er wel echt een spelletje van maken. Als je schrik hebt om als eerste iemand aan te spreken is dit DE techniek:
Zodra je iemand gezien hebt waar je interesse bij ligt, ga je zorgen dat je doorheen de avond regelmatig in zicht verschijnt, maar zorg ervoor dat het zo onopvallend mogelijk is. Ga een keertje extra naar de wc en wandel langs haar (want je moest natuurlijk net daar tussen 2 mensen in), als je ziet dat ze aan het wachten is aan een toog, ga langs haar staan. Je hoeft zelfs nog niets te zeggen.

Als er enige interesse is langs haar kant krijg je na een tijdje garantie een opmerking in de zin van "3de keer is trakteren he". Vrouwen zijn het in het algemeen niet gewoon van de eerste te zijn die spreekt, dus gun ze hun slechte zinnen. Hier kan je dan 2 kanten uit, of je zegt iets in de aard van "Aaah dan ga ik volgende keer toch langs daar naar buiten denk ik" (dus je blijft een beetje bij de "ik heb geen interesse in jou, jij wel in mij" mood) of je zegt iets als "2de keer is ook goed hoor, zullen we even iets gaan halen?" en dan ben je vertrokken.

Ooit beginnen daten met een meisje nadat ik de hele avond grappen maakte over haar woonplaats (Borgerhout), ooit in de wachtrij van een club tegen iemand gezegd "Als we over 10 minuten nog niet aan die streep zijn, dan gaan we op mijn kot UNO spelen", it worked, maar ook al echt lang iets moeten opbouwen, jaren een crush op gehad, altijd vriendelijk en lief gebleven, altijd afgewezen en nu bijna 10 jaar later zijn we toch al 2 jaar samen. Alles kan.

Lang verhaal kort, met wat zelfvertrouwen kan je echt wel de grootste zever zeggen en dat is voldoende.
 
Aangezien we nog steeds in Zwam zitten:

"Ik heb een opening, heb jij al zin? Of moet ik je eerst nog wat drankjes trakteren?"
 
Wat zijn zoal de openingszinnen die jullie gebruikt hebben in het verleden? Wat zijn volgens jullie de meest originele of ludieke openingszinnen bij het benaderen van die ene lekkere man/vrouw die je op het oog hebt of had?
Eentje op maat van de OP:

Bij jou thuis beffen of bij mij thuis beffen??

(brace for impact)
 
Het was niet de openingszin, maar behoorde bij de openingszinnen waarmee men dacht interesse op te wekken bij mij: 'Jij lijkt op mijn ex-lief!'.

Euhm, ok, dat is mindfucken:
Ofwel heeft die ex u gedumpt terwijl je er nog verliefd op was, dus ga je continu vergelijkingen maken en waarschijnlijk stiekem aan hem denken.
Ofwel heb jij hem gedumpt en trek ik erop.

Heb toen vriendelijk bedankt... 😅

Edit: (Ofwel was dat het ex-lief waar ze gigantisch kinky sex mee had en die in een tragisch ongeval gestorven was.
In dat geval ben ik een domme kloot geweest... :laugh:)
 
Laatst bewerkt:
De overtreffende trap van origineel is origineelste.

Werkt altijd. Treffend trappen, maar dan beter.
 
Niet echt een zin maar ik heb toch effe geteerd op die goude oude klassieker "Poepn?".

Belangerijk is dat ge de 2e "p" ma justekes uitspreekt. Alsof het de laatste lucht is die ontsnapt uit een snel leeglopende band.
Edit: soms censureren we onszelve.
 
Laatst bewerkt:
Die ene keer dat er een meisje op een fuif naar mij toe kwam was mijn antwoord.

"Laat me met rust. Ik ben aan het zuipen."

Ik ben nooit goed geweest met vrouwen :)
I kid you not, you're not the only one.


Vroeger hadden wij een danscafé niet ver van mijn school: SANTA FE, aan het station in Brugge.
Smorgens VOOR dat de school open ging, zat de helft van mijn school daar precies al. (de bussen of treins brachten ons naar Brugge, en ipv op de speelplaats te gaan, zaten wij liever daar).

Ooit een meisje waar ik iets voor voelde, maar niet wist wat tegen haar te zeggen, was daar ook.
Er stonden daar voetbal bakken (video game bakken dus). Dus ging ik naar haar met een briefje van 100 frank, en vroeg of ze dit kon wisselen in kleingeld. (om op die bakken te spelen). Lol dat was dus mijn openingszin.
Ik dacht, na 1 spelletje spelen, keer ik terug naar haar en drink ik ene met haar.

Win ik dat stom spel toch wel niet zeker op penalty's, en moest ik nog een partij spelen. Daarna was ze weg. :')
 
Als er enige interesse is langs haar kant krijg je na een tijdje garantie een opmerking in de zin van "3de keer is trakteren he".

In dit geval krijg ik meestal als opmerking: "zeg gast, moet jij altijd langs HIER passeren? Ga eens langs de andere kant naar het toilet".

Wel wat realistisch blijven in Zwam, hé! 😊
 
Terug
Bovenaan