Jouw meest originele openingszin bij het versieren

Als er enige interesse is langs haar kant krijg je na een tijdje garantie een opmerking in de zin van "3de keer is trakteren he".

Of andere reactie van langs haar kant:
"zeg, gast, als je zo'n kleine blaas hebt, moet je ook wel een klein pietje hebben".

Leg het dan maar uit dat je 3x gefaket hebt dat je naar het toilet moest.
Dan sta je gewoon voor lul.
 
In dit geval krijg ik meestal als opmerking: "zeg gast, moet jij altijd langs HIER passeren? Ga eens langs de andere kant naar het toilet".

Wel wat realistisch blijven in Zwam, hé! 😊
😅 Ervaringen verschillen precies.

Er is natuurlijk een verschil tussen vriendelijk langs ze door wandelen of ze aan de kant beuken gelijk sommige doen
 
Of andere reactie van langs haar kant:
"zeg, gast, als je zo'n kleine blaas hebt, moet je ook wel een klein pietje hebben".

Leg het dan maar uit dat je 3x gefaket hebt dat je naar het toilet moest.
Dan sta je gewoon voor lul.
Het is al een goed teken dat ze je ziet he! Positief blijven!!!
 
Of andere reactie van langs haar kant:
"zeg, gast, als je zo'n kleine blaas hebt, moet je ook wel een klein pietje hebben".

Leg het dan maar uit dat je 3x gefaket hebt dat je naar het toilet moest.
Dan sta je gewoon voor lul.
Of zeggen dat ge gaan kakken zijt...3x...
 
Ik wist dat het niet lang ging duren vooraleer we moeten verhuizen naar het topic "privaat & anaal"...
Shtttt!!! Ze lezen hier mee vanuit HLN hé! :tongue:
1 op de 10 Vlamingen houdt er van

Dat is volgens mij echt zo. Het valt mij de laatste tijd op dat als men hier iets post waarover een artikel geschreven kan worden dan staat daar héél toevallig nét diezelfde dag of de dag erna een nieuw artikel klaar op HLN

Mijn nieuwe openingszin vanaf vandaag! Zin in een kakske?
 
Dat is volgens mij echt zo. Het valt mij de laatste tijd op dat als men hier iets post waarover een artikel geschreven kan worden dan staat daar héél toevallig nét diezelfde dag of de dag erna een nieuw artikel klaar op HLN

Het ding is wel dat ze bij HLN nog niet doorhebben dat Zwam om te zeveren is...
 
Of zullen we direct de piek steken?
Of toch liever een sterretje.

1693206816393.png
 
Terug
Bovenaan