Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De achterbuurman kan blijkbaar niet zwemmen zonder muziek van Phil Collins / Genesis. Echt iedere fucking dag, al jarenlang, staat er alleen maar Phil Collins op als ie in zijn zwembad ligt. Ik heb er nog nooit andere muziek gehoord.

Als het een troost is, hij heeft betere smaak dan mijn buren die afwisselen tussen Vlaamse schlagers en bijna techno-achtige toestanden. Op sommige dagen aan een onwelvoeglijk aantal decibels plus dan nog hun geroep erbij.

De achterbuurman kan blijkbaar niet zwemmen zonder muziek van Phil Collins / Genesis. Echt iedere fucking dag, al jarenlang, staat er alleen maar Phil Collins op als ie in zijn zwembad ligt. Ik heb er nog nooit andere muziek gehoord.
Hier bij een kennis op een villa op een bergje op een eiland. Shakira.

Binnen 3 uur breidt het gezin zich uit met een hond.

1784967010365.gif

Met de vrouw haar wagen alle dagen op stap nu noodgedwongen en ik word gewoon zot van dien auto. Biepkes en tutjes langs alle kanten. Trekken aan dat stuur, ga je 2km/u te snel ook weer een hoop getuut en flitsend snelheidsbord op men scherm. Kijk je iets te lang naar links, rechts of maakt nie uit waar dan is dat ding ook weer aant janken.

Ik ben elke keer nu eerst 5 minuten bezig door allerlei menu's te bladeren om al dien nest af te zetten maar dan nog krijg je niet alles uit. Wil net bij de winkel hier achteruit rijden en op letterlijk 3 a 4 meter wandelt iemand met zijn kar voorbij. Je hebt alle plaats van de wereld om achteruit te rijden maar nee, die wagen begint te alarmeren en te blokkeren dat iemand achter u is.

Echt, ik haat die nieuwe generatie auto's met al hun EU bullshit regels. (Zet nu Break Stuff van Limp Bizkit op)

Collega doet volgende week BBQ omdat hij verktrekt.
met iedereen die komt hebben we ongeveer een maand geleden beslist om samen te leggen voor een kado.

allez, iedereen behalve die éne die nu laat weten dat hij zelf een ander kado voorzien heeft.

Collega doet volgende week BBQ omdat hij verktrekt.
met iedereen die komt hebben we ongeveer een maand geleden beslist om samen te leggen voor een kado.

allez, iedereen behalve die éne die nu laat weten dat hij zelf een ander kado voorzien heeft.
vraag hem ook een bbq te doen omdat hij vertrekt

Gezellige dag opt strand, top qua weer, niet te druk, afin, heerlijk gewoon.

Zit er ne meter of 20 verder nen debiel te roken en zijn peuken in het zand te flikkeren :angry:

Continu kinderen die heen en weer lopen, volk langs alle kanten en ge gaat u gloeiend hete peuken gewoon wegsmijten in het zand zodat niemand ze ziet en erin mag gaan trappen.. en dan wat schaapachtig gaan kijken omdat ik hem erop aanspreek. Geen knulletje van 16 maar ne volwassen vent die tegen de 40 aanliep. Hoe debiel kunt ge zijn

Gezellige dag opt strand, top qua weer, niet te druk, afin, heerlijk gewoon.

Zit er ne meter of 20 verder nen debiel te roken en zijn peuken in het zand te flikkeren :angry:

Continu kinderen die heen en weer lopen, volk langs alle kanten en ge gaat u gloeiend hete peuken gewoon wegsmijten in het zand zodat niemand ze ziet en erin mag gaan trappen.. en dan wat schaapachtig gaan kijken omdat ik hem erop aanspreek. Geen knulletje van 16 maar ne volwassen vent die tegen de 40 aanliep. Hoe debiel kunt ge zijn
Goed geprobeerd. Van ezels maakt ge geen paarden 🤷 Dure hobby trouwens. Dat roken in 2026.

Ik deed dat constant 20 jaar geleden. En zag er geen kwaad in eerlijk gezegd. Uiteindelijk deed ik het wel in mijn blik, maar roken op strand? Doodnormaal imho

Terug
Bovenaan