Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Vorige week beach tennis (je weet wel met die houten paletten) gespeeld in onze tuin, het kind gooit het balletje over de omheining en jawel hoor, het wordt niet teruggegooid 😡

Iemand enig idee waar we zo’n balletje kunnen kopen? Dreamland? Graag zonder die paletten want die hebben we al.

Vorige week beach tennis (je weet wel met die houten paletten) gespeeld in onze tuin, het kind gooit het balletje over de omheining en jawel hoor, het wordt niet teruggegooid 😡

Iemand enig idee waar we zo’n balletje kunnen kopen? Dreamland? Graag zonder die paletten want die hebben we al.

Stom idee, maar heb je de buren al es aangesproken? Uit ervaring weet ik dat die dingen niet vanzelf terugspringen.

Je hebt overal zo buren. Kan nu natuurlijk ook zijn dat ze het balletje niet gezien hebben, maar ik heb nog in een lagere school gezeten waar de buurman de ballen plat stak en dan terug gooide. EEN SCHOOL...

Een buur van een van de clubs waar ik soms les geef verzamelt tennis- en padelballen die in zijn hof vliegen en verkoopt die dan online. Komt soms in de vuilbakken kijken naar lege ballenkokers... De club heeft al voorgesteld om de afsluiting te verhogen op hun kosten maar hij wil dat niet...

Niet van vandaag maar van gisteren: na 23u acht km met de auto gereden, vijf fietsers tegengekomen, WAARVAN VIER ZONDER LICHT.

Willen jullie dood? (Ook nog eens donkere kledij, geen fluovest, geen helm, uiteraard.)

Hier maken ze er toch ook een sport van om net de badkamer te bezetten terwijl jij die eigenlijk nodig hebt omdat je gaat vertrekken, terwijl zij dan wel de godganse dag thuis zijn... :laugh:

Klantenservice bol.com... eerst een waardeloze bot, daarna een 'persoon' die de chat sluit alvorens je kan antwoorden.
Item als in voorraad tonen, maar dan 2 maal de levering uitstellen om dan te zeggen dat het uitverkocht is en je 2 maanden moet wachten.

Klantenservice bol.com... eerst een waardeloze bot, daarna een 'persoon' die de chat sluit alvorens je kan antwoorden.
Item als in voorraad tonen, maar dan 2 maal de levering uitstellen om dan te zeggen dat het uitverkocht is en je 2 maanden moet wachten.
AI é. Artificial Ignorance.

Men zou bij wet moeten verplichten dat indien een winkel 'levering binnen x dagen' belooft, dat dit financieel afgedwongen wordt.
Wordt het later dan beloofd geleverd, automatische prijsvermindering voor het aangekochte artikel. 1 tot 5 dagen te laat = 10% korting, 6 tot 10 dagen te laat = 20% korting, enzovoorts.
Men liegt maar op op die websites.

Niet van vandaag maar van gisteren: na 23u acht km met de auto gereden, vijf fietsers tegengekomen, WAARVAN VIER ZONDER LICHT.

Willen jullie dood? (Ook nog eens donkere kledij, geen fluovest, geen helm, uiteraard.)
Dat zijn dan nog de 5 fietsers die je uiteindelijk wel gezien hebt. Wie weet hoe veel fietsers heb je helemaal niet gezien?

IK VERVEEL MIJ STEENDOOD

30 Jaar en opgegroeid 'op den buiten'. Paar maanden geleden beslist om, nu dat ik nog wat jong en viriel ben naar het stad te verhuizen. Zo gezegd zo gedaan en gelukkig een goed appartement gevonden. Gezien ik tot hiervoor bij mijn moeder heb gewoond was de rust de eerste maanden echt zalig. Maar sinds het terug echt zomer is merk ik dat ik hier echt de muren op loop.

Vroeger stopte ik met werken, ging nog even langs het stad, kwam thuis, ging in de tuin werken of rusten of ging een toertje rijden met de moto door te velden.

Hier in't stad zijn de enige dingen die je precies kunt doen 'een terrasje' of 'shoppen'. Dat terrasje vind ik wel is tof maar doe je ook niet elke dag, en dat shoppen doe ik al helemaal nooit. Ik merk dat ik hiet echt weg aan het kwijnen ben en kan niet wachten tot ik terug kan verhuizen.

En ik kan niet eens meer een joint paffen op mijn terras of ik krijg weer klachten van de buren. Ben het beu, sluit me op, en verveel me dood.

IK VERVEEL MIJ STEENDOOD

30 Jaar en opgegroeid 'op den buiten'. Paar maanden geleden beslist om, nu dat ik nog wat jong en viriel ben naar het stad te verhuizen. Zo gezegd zo gedaan en gelukkig een goed appartement gevonden. Gezien ik tot hiervoor bij mijn moeder heb gewoond was de rust de eerste maanden echt zalig. Maar sinds het terug echt zomer is merk ik dat ik hier echt de muren op loop.

Vroeger stopte ik met werken, ging nog even langs het stad, kwam thuis, ging in de tuin werken of rusten of ging een toertje rijden met de moto door te velden.

Hier in't stad zijn de enige dingen die je precies kunt doen 'een terrasje' of 'shoppen'. Dat terrasje vind ik wel is tof maar doe je ook niet elke dag, en dat shoppen doe ik al helemaal nooit. Ik merk dat ik hiet echt weg aan het kwijnen ben en kan niet wachten tot ik terug kan verhuizen.

En ik kan niet eens meer een joint paffen op mijn terras of ik krijg weer klachten van de buren. Ben het beu, sluit me op, en verveel me dood.
Ken het gevoel, wij zijn ook naar Waregem gaan wonen en gaan volgend jaar ook kijken om terug naar de Westhoek terug te keren. Ik ga na het werk graag eens in de rust gaan wandelen met de honden, maar daar is dat echt niet mogelijk, al dat volk en auto’s hele dagen, is om zot te komen. We hebben gelukkig wel nog een deftig alleenstaand huis waar het heel rustig is.

Terug
Bovenaan