Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Zulk nieuws maakt mij altijd triest. Mooi dat hij zijn 2 zonen heeft kunnen redden maar die zonen zullen nu wel verder met hun schuldgevoelens moeten leven.
Verdorie waarom dat mensen toch in onbewaakte zones gaan zwemmen... :wallbash:

Zulk nieuws maakt mij altijd triest. Mooi dat hij zijn 2 zonen heeft kunnen redden maar die zonen zullen nu wel verder met hun schuldgevoelens moeten leven.
Verdorie waarom dat mensen toch in onbewaakte zones gaan zwemmen... :wallbash:
Volgens vrt waren het zelfs zijn zonen niet. Maar maakt weinig uit eigenlijk. Blijft gewoon triest

@Vrouwtje Theelepel kan je bij de NMBS de pitch lanceren dat als je in een stiltewagon meer dan 2 keer na elkaar 5 seconden geluid produceert, voor elk daarop volgend geluid uw stoel u een elektrische schok geeft.

Dank bij voorbaat.
Het is in mijn ervaring nog nooit stil geweest in een stiltezone. Sommige mensen doen er gewoon om ook, tis meer een uitdaging dan wat anders.

Gerelateerd: Fatbikes mee op de trein, ja dan kunde mensen evengoed hunne Vespa laten meepakken

Ik ben bij Ethias.
Bij mij werd dat aanzien als dagopname, was in het UZ Leuven (Pellenberg).
In 2019 in Hasselt ook infiltraties in de rug gehad en dat was ook dat ziekenhuis en werd ook door de hospitalisatieverzekering gedekt.
Gewoon in het ziekenhuis met het AssurCard systeem registreren en verder moest ik niks doen.
Heb gebeld met AzMonica, in Antwerpen, zij geven dat in als consultatie, dus kan het niet inbrengen.

Terug
Bovenaan