Mr.Anderson
Well-known member
Die van nivea zijn nog slechter.Een dove medewerker wil een opleiding volgen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van nivea zijn nog slechter.Een dove medewerker wil een opleiding volgen
In gebarentaal. Of met geluid en gebaren ?Steekt hij eerst een scheldtirade af…
Toen we een bijennest lieten weghalen door een imker wist die ons te zeggen dat een steek van een hoornaar niet verschillend is in vergelijking met een wesp. Wel zullen ze meermaals prikken. Die had zichzelf al enkele keren laten prikken door een hoornaar om dat te ervaren. Hoornaars zouden ook een sterk schild achteraan hun kop hebben waar je als volwassen mens geen duimspijker zou kunnen doordrukken. Die kerel had allemaal diepvriezers staan om nesten van hoornaars in te steken, volgens hem de enige manier om ze snel af te maken.Vandaag gestoken door een hoornaar. Wtf seg. Op een paar seconden zeker 5 keer uitgehaald. Mega agressief. 4 steken achter op mijn hoofd en 1 op mijn hand. Enorm pijnlijk. Nu zelf uren later ist precies of mijn hand lag op een tafel en ze hebben er met een hamer op zitten slaan. Echt precies verbrijzeld gevoel
Stel u voor als er zo een nest u tussen heeft en 100 keer steken ofzo holy fuck seg.
Volgens een kennis die ook imker is als hobby zijn (Aziatische) hoornaars eigenlijk heel rustig, en enkel agressief als je in de buurt van hun nest komt. Omdat die zo rustig zijn knijpt hij die vaak gewoon dood met zijn imkerhandschoenen als hij die in de buurt van zijn nesten ziet.Toen we een bijennest lieten weghalen door een imker wist die ons te zeggen dat een steek van een hoornaar niet verschillend is in vergelijking met een wesp. Wel zullen ze meermaals prikken. Die had zichzelf al enkele keren laten prikken door een hoornaar om dat te ervaren. Hoornaars zouden ook een sterk schild achteraan hun kop hebben waar je als volwassen mens geen duimspijker zou kunnen doordrukken. Die kerel had allemaal diepvriezers staan om nesten van hoornaars in te steken, volgens hem de enige manier om ze snel af te maken.
Nou ik kan u zeggen dat het toch een speciaal ervaring is die ik met een wesp nog nooit hadToen we een bijennest lieten weghalen door een imker wist die ons te zeggen dat een steek van een hoornaar niet verschillend is in vergelijking met een wesp. Wel zullen ze meermaals prikken. Die had zichzelf al enkele keren laten prikken door een hoornaar om dat te ervaren. Hoornaars zouden ook een sterk schild achteraan hun kop hebben waar je als volwassen mens geen duimspijker zou kunnen doordrukken. Die kerel had allemaal diepvriezers staan om nesten van hoornaars in te steken, volgens hem de enige manier om ze snel af te maken.

Als wandelaars nu allemaal die loopband zouden kopen was uw eerste ergernis wel opgelost he.Ergernis als fietser op de weg: waarom lopen tegenwoordig ALLE voetgangers aan de rechterkant van de weg (als er geen voetpad is)?? Ik vind het als fietser echt vervelend: ze zien mij niet komen (ik bel meestal wel eens voor ik voorbijsteek), en als het net voor een bocht is moet ik uitwijken, waardoor het op smalle straatjes voor mij gevaarlijker wordt als er een tegenligger aankomt. Aub voetgangers, ga aan de linkerkant van de weg, 't is beter voor iedereen.
Ergernis op socials: die reclames van 'oh we hebben een fout gemaakt en veel te veel koelmatten voor honden/menstruatieondergoed/drinkbussen/breiwol/whatevers ingekocht. Help jij ons van onze voorraad af? Nu 50% korting'. GA WEG. (En stop vooral met me al vijf maanden 25 keer per dag een loopband te proberen slijten. IK HEB GEEN INTERESSE IK WANDEL WEL BUITEN.)
Als wandelaars nu allemaal die loopband zouden kopen was uw eerste ergernis wel opgelost he.

Echt debielen die wandelaars die rechts lopen.Ergernis als fietser op de weg: waarom lopen tegenwoordig ALLE voetgangers aan de rechterkant van de weg (als er geen voetpad is)?? Ik vind het als fietser echt vervelend: ze zien mij niet komen (ik bel meestal wel eens voor ik voorbijsteek), en als het net voor een bocht is moet ik uitwijken, waardoor het op smalle straatjes voor mij gevaarlijker wordt als er een tegenligger aankomt. Aub voetgangers, ga aan de linkerkant van de weg, 't is beter voor iedereen.
Ergernis op socials: die reclames van 'oh we hebben een fout gemaakt en veel te veel koelmatten voor honden/menstruatieondergoed/drinkbussen/breiwol/whatevers ingekocht. Help jij ons van onze voorraad af? Nu 50% korting'. GA WEG. (En stop vooral met me al vijf maanden 25 keer per dag een loopband te proberen slijten. IK HEB GEEN INTERESSE IK WANDEL WEL BUITEN.)
ik wandel altijd links. omdat dat zo is aangeleerd bij de scouts: tegen het verkeer in.Ergernis als fietser op de weg: waarom lopen tegenwoordig ALLE voetgangers aan de rechterkant van de weg (als er geen voetpad is)?? Ik vind het als fietser echt vervelend: ze zien mij niet komen (ik bel meestal wel eens voor ik voorbijsteek), en als het net voor een bocht is moet ik uitwijken, waardoor het op smalle straatjes voor mij gevaarlijker wordt als er een tegenligger aankomt. Aub voetgangers, ga aan de linkerkant van de weg, 't is beter voor iedereen.
ik wandel altijd links. omdat dat zo is aangeleerd bij de scouts: tegen het verkeer in.
(...)
maar als ik dat op reddit verkondig, word ik net niet naar de hel verbannen.
beste argument: door dat ik op die persoon af wandel, is zijn tijd voor reactie korter, en da's dus levensgevaarlijk.
Ik stel me uw sadistische voldoening al voor.@Vrouwtje Theelepel kan je bij de NMBS de pitch lanceren dat als je in een stiltewagon meer dan 2 keer na elkaar 5 seconden geluid produceert, voor elk daarop volgend geluid uw stoel u een elektrische schok geeft.
Dank bij voorbaat.
Amai, propere plinten die schoon aansluiten op uw deklijsten wel!Nou ik kan u zeggen dat het toch een speciaal ervaring is die ik met een wesp nog nooit had
![]()
![]()
Het is gewoon irritant omdat als je aan de juiste kant zou lopen kan de fietser achter je gewoon achter je blijven als er iemand afkomt van de andere kant. Als je aan de verkeerde kant gaat dan mag die helemaal stoppen want jij wandelt ernaar toe.ik wandel altijd links. omdat dat zo is aangeleerd bij de scouts: tegen het verkeer in.
en ook omdat sommige fietsers van die 5 meter naast de wandelaar er 4,5 onbenut laten. die zie ik graag komen.
maar als ik dat op reddit verkondig, word ik net niet naar de hel verbannen.
beste argument: door dat ik op die persoon af wandel, is zijn tijd voor reactie korter, en da's dus levensgevaarlijk.
De juiste kant is wel tegen het verkeer in natuurlijk. Als je een wandelaar ziet en tegelijkertijd een tegenligger, kan je ook al eerder anticiperen.Het is gewoon irritant omdat als je aan de juiste kant zou lopen kan de fietser achter je gewoon achter je blijven als er iemand afkomt van de andere kant. Als je aan de verkeerde kant gaat dan mag die helemaal stoppen want jij wandelt ernaar toe.
Ja ooooffff, en ik weet dat het gestoord idee is maar: ge vertraagd íets vroeger als fietser en laat voldoende ruimte om te bollen tot de tegenligger gepasseerd zodat het niet kiezen is tussen volledig stoppen of de voetganger/loper overhoop rijden? Maar anticiperen is natuurlijk lastig... zeker voor wieltoeristen*. Als je een beetje een welwillende voetganger/loper hebt en het is enigszins mogelijk stappen ze vaak zelfs even van de baan af de berm in, dat is heel wat moeilijker als ze vanuit uw rug komen...Het is gewoon irritant omdat als je aan de juiste kant zou lopen kan de fietser achter je gewoon achter je blijven als er iemand afkomt van de andere kant. Als je aan de verkeerde kant gaat dan mag die helemaal stoppen want jij wandelt ernaar toe.
Ik ben bij Ethias.Ben ik idd nu aan het proberen, wij zitten bij VanBreda, maar via die app kan je blijkbaar alleen kosten doorgeven die te maken met een overnachting (dagopname etc...)
Ik zou dit anders wel een beetje belachelijk vinden, 't is nu niet dat ik dit voor mij plezier heb laten doen
Wordt dus blijkbaar aanzien als een consultatie, dus hoogst waarschijnlijk niet terug te vorderen (FML)