Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Enzymatische vlekkenverwijderaarIk durf het niet zo goed te googelen... dus ik stel de vraag hier even.
Weet er iemand hoe je grote bloedvlekken uit een tapijt krijgt?
Mijn kat heeft deze nacht een grote rat volledig ontleed (en niet opgegeten) op onze mat in de inkom hal, wist niet dat er zoveel bloed in zo een beest zat
Enzymatische vlekkenverwijderaar
*insert yeaaaah GIF*Bedankt CSI !
Ik durf het niet zo goed te googelen... dus ik stel de vraag hier even.
Weet er iemand hoe je grote bloedvlekken uit een tapijt krijgt?
Mijn kat heeft deze nacht een grote rat volledig ontleed (en niet opgegeten) op onze mat in de inkom hal, wist niet dat er zoveel bloed in zo een beest zat
Global vershittening.Brief gehad in verband met een terugroepactie van mijn wagen. Moet naar hun site surfen om dan een afspraak te maken met een dealer voor het herstel.
Link naar een site gekregen, daar nog eens VIN controleren en al mijn gegevens invullen. Krijg ik uiteindelijk gewoon de gegevens van de dichtsbijzijnde garage en mag ik zelf nog bellen om een afspraak te maken
Inderdaad heel veel argumenten om ze niet vrij te laten rondlopen. Van honden accepteren we dit ook niet, maar van katten wel? Imo, ofwel hou je ze binnen (tegen hun "natuur" in), ofwel accepteer je dat een kat eigenlijk geen huisdier is, en neem je er geen.Er liepen hier zo'n 3-4 katten door mijn tuin van verschillende buren. Op zich vind ik dat katten vrij laten rondlopen iets is waar veel argumenten tegen zijn, maar goed altijd dezelfde katten en ik vermoed gesteriliseerd.
Sinds vorige herfst kwamen daar twee jonge katjes bij van onze rechtstreekse (nieuwe) buren. Jong en speels, liepen ook op de oprit, probeerden soms binnen te glippen bij ons. Er was al eens iemand gestopt met de wagen om te vragen of het de onze waren. In de tuin kwamen die vaak mij volgen ook. Sinds enkele maanden terug is er een daarvan verdwenen, ik vermoed dus aangereden.
Sinds enkele weken zag ik ook de andere niet meer, tot ik gisteren op de oprit van de buren een stuk of 3 jonge kittens zag die daarop leken. Beest is dus niet gesteriliseerd en heeft gejongd. Zucht.
ik heb dat ooit als cadeau gehad tijdens de periode dat ik depri was. Die dachten echt dat het ons goed ging doen. Ik vind dat een heel mooi beestje en persoonlijk vind ik dat het mooi kan fluiten, maar ik werd daar bijna letterlijk zot van. Dat zit echt geen minuut stil en zodra ge begon te praten, wou die u altijd overstemmen. En dat in een periode dat ik eigenlijk zoveel behoefte had aan rust.Who the fuck denkt dat dat kanaries leuke beesten zijn om te hebben. Wat een afgrijselijk gekwetter. Kutbeesten.
32 graden. Da's nog friskes.Klaar voor het nieuwe hittegolfje?