Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Dertig graden. Ook de temperatuur dat heel Vlaanderen het ok vindt om zijn T-shirt overal uit te trekken. Laat ze aan Jos. Laat ze aan Ritta. Ik hoef het niet te zien.
Haha. Hoe ouder, hoe minder gêne. Al zie je met dit weer ook héél wat mooie blote benen en decolletés, dat brengt het wat in balans. Ooit eens een welbedeelde jongedame gadegeslagen zonder BH in een wit t-shirt en met twee maten op stap bekeken we haar in slow-motion. Het leven kan schoon zijn.

Kom dan eens naar hier, momenteel wordt er hier muziek gedraaid 10 huizen verder die zo hard staat dat mijn bureau binnen davert. Dan kan je wel je eigen muziek opzetten, dat gaat niet veel helpen 🙃
Er is gewoon bij veel mensen geen respect meer voor buren. Tussen muziek en muziek is een verschil. En zeker qua volume! Als ik binnen in mijn eigen huis moeite heb om de TV te verstaan, dan vind ik dat écht een probleem.
Ik zie dat je dit bericht na 22h poste, als ze op die moment nog zo luid muziek spelen, dan bel je toch de politie.
Tenzij het een feestje is waar ze toelichting hebben om later dan 22h nog zo luid muziek te spelen.

Hier hebben we dat elk jaar in april en mei, de bloesembar hier iets verder in het veld. De afgelopen jaren was dat meerdere keren tijdens die weken rot vaak 3h 's nachts muziek.
Dit jaar was het wat minder op dar vlak.

VRT met poging humor op niveau HLN :rolleyes:

“ Nicole heeft zelf geen auto, maar vindt de ontharde voortuintjes een vooruitgang. De mening van haar hond Sky kennen we niet.”

Geluidsoverlast is overlast he, het moet doenbaar ziin of redelijk van volume en duur.
Dat kabaal makers een koptelfoon opzetten voor hun muziek, niet de buren of wannabe tommorowland zomerbar.
Eens een grasmachine horen is normaal (elektrisch zelfs weinig storend). Laatste mooi zaterdag begin mei ergens, was het hier wel van 12h tot 17h tuinmachines bijna onophoudelijk (alle buren blijkbaar na elkaar)! steekt ook tegen hoor.

Haha. Hoe ouder, hoe minder gêne. Al zie je met dit weer ook héél wat mooie blote benen en decolletés, dat brengt het wat in balans. Ooit eens een welbedeelde jongedame gadegeslagen zonder BH in een wit t-shirt en met twee maten op stap bekeken we haar in slow-motion. Het leven kan schoon zijn.
Je vergeet de mooie jonge hengsten op straat met veel borsthaar in volle glorie! Te bekijken in ... slow motion.

Het leven kan schoon zijn.

Zeer marginaal Vlaanderen om met bloot bovenlijf op straat te lopen,fietsen. Waar is het fatsoen gebleven?
Ik heb hier in Heist eerlijkheidshalve nog nooit iemand zien sporten met bloot bovenlijf. Toch niet dat ik herinner.
Iemand die in bloot bovenlijf in de voortuin aan het werken is of iemand die snel een sprintje trekt in badpak / met een zwembroek richting de ijskreem kar als het warm weer is :laugh: heb ik wel al eens gezien.

Anderzijds is het ook wel een feit dat Vlaanderen erg preuts is. :tongue:

Zo kwam ik eens opdagen met een korte broek in het midden van de winter op de zondagmarkt.
Ik kreeg toen effectief uw laatste zin te horen van familie en vrienden. Ik stond mooi voor schut.
Waauw ze zagen een paar blote mannenbenen in de winterperiode. Dat was ongezien en een schande! :oi22:

Laatst bewerkt:
Hier wordt toch ook een stukske overdreven lijkt me. Ik heb hier werkelijk nog niemand met bloot bovenlijf gezien in het openbaar. Enkel mensen op hun eigen oprit en zelfs dan nog amper. Als ik er zo 5 op een hele zomer zie voorbijfietsen zal het al veel zijn.

Hier wordt toch ook een stukske overdreven lijkt me. Ik heb hier werkelijk nog niemand met bloot bovenlijf gezien in het openbaar. Enkel mensen op hun eigen oprit en zelfs dan nog amper. Als ik er zo 5 op een hele zomer zie voorbijfietsen zal het al veel zijn.
Oh jawel, vanmiddag in de stad een man zien rondlopen in ontbloot bovenlijf.

Goed weer in een weekend. Dat betekent dus al 2 namiddagen en de afgelopen 2 avonden "feestmuziek" op de koer van de Chiro hier 100m verderop met enkel wat bomen en struiken tussen.

Absoluut geen probleem met het lawaai van die spelende en roepende kinderen op een zondag namiddag, maar mijn geduld begint na die dagen stillekes aan wel op te geraken. Ik wil ook eens op mijn gemak in de tuin kunnen zitten he mannen.

Oh jawel, vanmiddag in de stad een man zien rondlopen in ontbloot bovenlijf.
Toch niet die zwarte jogger op de kaai in Antwerpen (tegen hangar 26) ?
Je ziet ze daar regelmatig met en bloot bovenlijf joggen nu …wel geen borsthaar maar naar lichaamsbouw toe mocht het wel gezien zijn want heb al erger gezien (en nee val niet op de mannen . ;) )

Toch niet die zwarte jogger op de kaai ?
Je ziet ze daar regelmatig moet en bloot bovenlijf joggen nu …wel geen borsthaar maar naar lichaamsbouw toe mocht het wel gezien zijn want heb al erger gezien (en nee val niet op de mannen . ;) )
Nee nee, ne gewone wandelaar 😀
We hebben hier geen kaai trouwens :tongue:

Hier in het dorp ook al een charel zo de apotheker zien binnenstappen hoor vorige week.

Terug
Bovenaan