Zolang die wesp niet naar achterlijke muziek luistert, lijkt mij dit nog wel mee te vallenIk zou in mijn tuin willen zitten, maar om de 5 botten een wesp.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang die wesp niet naar achterlijke muziek luistert, lijkt mij dit nog wel mee te vallenIk zou in mijn tuin willen zitten, maar om de 5 botten een wesp.

zolang je niet op een begraafplaats woont, zie ik het probleem niet.Ik zou in mijn tuin willen zitten, maar om de 5 botten een wesp.
Mja, muziek buiten hoorbaar en overdag vind ik nu ook maar iets vreemd om een spel van te maken. Er zijn gradaties natuurlijk, maar als ik straks het grasmachien aanzet zal ik ook lawaai moeten maken.zolang je niet op een begraafplaats woont, zie ik het probleem niet.
goh ja, zoals je zegt er zijn gradaties he. Ik snap wel dat mensen als ze buiten zijn graag ook een streepje muziek opzetten, maar in tegenstelling tot de grasmachine staat daar wel ne volumeknop op. Dat je eens één of twee nummers wat harder zet, cava nog, maar het is gewoon asociaal om te verwachten dat iedereen maar heel de tijd dat je buiten bent moet meeluisteren. Langs de andere kant: muziek 'drijft' natuurlijk wel ver en zelfs op een gewoon volume gaan de buren al moeten meeluisteren. Langs de ene kant kan je pleiten voor meer verdraagzaamheid, maar langs de andere kant mogen mensen er ook rekening mee houden dat ze redelijk dicht op elkaar wonen en niet iedereen dezelfde muzieksmaak heeft.Mja, muziek buiten en overdag vind ik nu ook maar iets vreemd om een spel van te maken. Er zijn gradaties natuurlijk, maar als ik straks het grasmachien aanzet zal ik ook lawaai moeten maken.
Gelukkig heb je ook wel ANC in ears. Gaan wel minder lang mee qua accu.Ik snap de reflex maar waar ben je dan eigenlijk bang van? Bakkerij ligt max een paar uur in de rekken, niet lang genoeg om echt bacteriën te beginnen kweken. Nog nooit gehoord van een voedselvergiftiging na het eten van een croissant.Ik neem dat ook altijd met mijn handen omdat ik vies ben van die tangen maar ik zie echt wel dat ik zeker niks anders aanraak.
Maar in de Jumbo hier ook veel mensen die broden, koffiekoeken, etc aanraken en terugleggen
Ook veel mensen die zo wasmiddel opendraaien, eens ruiken en terugleggen. Tijd terug zag ik ook twee vrouwen een pot mosterd opendraaien om eens aan te ruikenJakkes
Dus de gedachte dat een of andere kerel met zijn kakpoten aan uw eten gezeten heeft vind je niet vies?Ik snap de reflex maar waar ben je dan eigenlijk bang van? Bakkerij ligt max een paar uur in de rekken, niet lang genoeg om echt bacteriën te beginnen kweken. Nog nooit gehoord van een voedselvergiftiging na het eten van een croissant.
afhankelijk van wie Ritta is mag ze misschien zelf beslissen?Dertig graden. Ook de temperatuur dat heel Vlaanderen het ok vindt om zijn T-shirt overal uit te trekken. Laat ze aan Jos. Laat ze aan Ritta. Ik hoef het niet te zien.
Zolang er geen kak op mijn croissant uitgesmeerd ligt, heb ik die gedachte niet.Dus de gedachte dat een of andere kerel met zijn kakpoten aan uw eten gezeten heeft vind je niet vies?
Oh nee, muziek in de tuin. Maar wel met z'n allen die stink BBQ aansteken![]()
Ik ben mij op die plaatsen daar wel bewust van en handen geven vind ik sowieso al niet datZolang er geen kak op mijn croissant uitgesmeerd ligt, heb ik die gedachte niet.
Ik begon mijn reactie met "ik snap de reflex" dus nogmaals: ik snap de reflex, maar waar trek je de grens dan? Als ik iemand een hand geef, kan dat even goed een 'kakpoot' zijn. Als ik in een tram zit, is alles volgens die redenering 'besmet'. Als ik dan vervolgens aan mijn gezicht kom zit ik ook kak te snuiven of wat? Lijkt mij heel vermoeiend.
Die tang is ook niet hygiënisch naar 't schijnt.
We kunnen er eens mee lachenZolang er geen kak op mijn croissant uitgesmeerd ligt, heb ik die gedachte niet.
Maar mijn mening of zo'n vieze shit echt kan gebeuren?Je zou kunnen denken dat het een choco croissant is.Zolang er geen kak op mijn croissant uitgesmeerd ligt, heb ik die gedachte niet.
Kom dan eens naar hier, momenteel wordt er hier muziek gedraaid 10 huizen verder die zo hard staat dat mijn bureau binnen davert. Dan kan je wel je eigen muziek opzetten, dat gaat niet veel helpenMij maakt dat niet uit, als de buren muziek spelen miet ik er geen op zetten.
Als de muziek spelen die zij spelen mij niet aanstaat, dan zet ik zelf mijn eigen muziek op zodat ik die van hen niet moet horen.