Ik gebruik al sinds jaar en dag AirPods van Apple, heel tevreden van. Nu las ik in recensies dat de ANC van de AirPods Pro 3 veel beter zou zijn dan die van de Pro 2's die ik had. Ik hoor soms de muziek en ander lawaai van de gym door die van mij dus ik dacht aha, kopen die handel. Ik heb dan ook die van mij aan mijn vader gegeven van zodra ik de mijne had.
Ik zit dan met die nieuwe thuis in een stille omgeving en ik hoor bij wijze van spreken mijn hond ademen terwijl ik muziek luister met ANC aan

Wat gelezen op Reddit en natuurlijk, heel veel mensen die ook niet te spreken zijn over de ANC. Ik praat met de klantendienst van Apple en die doen vanop afstand een test en zien dat mijn linker AirPod niet goed werkt. Great.
Gewoon terugsturen van waar ze kwamen mocht niet, ze moesten terug naar Apple of ik moest naar een Apple Store gaan voor in-store repair. Ik moest de dag nadien bij mijn lief in Antwerpen zijn dus ik geef zijn postcode op als die dame vraagt van waar ik ben. Maar de enige Apple Store is blijkbaar in Brussel. De andere optie is dat ze een claim van 100 euro op mijn VISA zetten en een nieuwe linker Airpod opsturen, ik moet nadien die van mij terugsturen. Ik ga akkoord, fijne dag nog.
Ik krijg dan een mail om mijn adres in te voeren en natuurlijk is postcode Antwerpen hardcoded en niet meer aan te passen

Ik geef dan maar mijn lief zijn adres op. Natuurlijk wil UPS een handtekening voor dat pakketje en werkt mijn lief niet van thuis dus nu krijg ik elke dag een melding dat het niet afgeleverd kan worden. Ik wil dan mijn preferences aanpassen dat ze het in de bus mogen steken of naar een UPS Point brengen. Aha, ik moet een MyUPS-account aanmaken voor ik dat kan doen. Done.
Natuurlijk altijd maar een foutmelding als ik dat wil aanpassen

225 euro uitgegeven voor slechtere AirPods te hebben dan degene die ik had en dan al die fucking rompeslomp moeten doen. GRRR
/rant