Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ben net "op tijd" thuis om het overzicht van de nummers van de eerste halve finale van het songfestival te zien.

Mannekes wat is dat zeg. Schreeuwen, roepen, tieren en theatraal staan doen alsof hun leven er van afhangt, en elk lied lijkt eigenlijk gewoon hetzelfde.

In mijn herinnering van het songfestival won Johnny Logan met Hold me now en was het geweldige Gente di mare de runner-up.

WTF is hiermee gebeurd zeg? :S

't Is precies een pover jaar maar moet wel zeggen dat de vorige editie heel wat sterke, vaak ingetogen, nummers had. Ik denk aan de inzendingen van Portugal, Oostenrijk, Frankrijk, Italië en Oekraïne bijvoorbeeld.

Het continu moeten ontkrachten van misinformatie. Ik sta op en zie meteen al berichten in een groepswhatsapp rond een bepaalde ziekte die ik toevallig heb doorgemaakt en dus best wel wat over weet: lyme. Meteen doen m'n ogen al pijn van het rollen door alle onzin die ik lees. Ik weerleg dat allemaal en dan...nul reactie 🤣

Laatst bewerkt:
Het continu moeten ontkrachten van muisinformatie. Ik sta op en zie meteen al berichten in een groepswhatsapp rond een bepaalde ziekte die ik toevallig heb doorgemaakt en dus best wel wat over weet: lyme. Meteen doen m'n ogen al pijn van het rollen door alle onzin die ik lees. Ik weerleg dat allemaal en dan...nul reactie 🤣
Geen moeite meer doen en gewoon wegklikken. Eens men in een waan zit dat ze het allemaal al weten, doet de werkelijkheid er niet meer toe.

Over de specifieke crash in die video: volgens de datalogger uit het voertuig zou de bestuurder zelf hard naar links hebben gestuurd waardoor FSD zichzelf uitschakelde: https://www.reddit.com/r/TeslaFSD/s/SqUu833S2D
Tesla heeft al vaak genoeg bewezen dat je hun data niet mag/kan geloven. Kan het waar zijn? Ja maar ik denk dat er weinig mensen zijn die bewust zichzelf in de gracht mikken om daarna de veredelde cruise control van hun auto te beschuldigen.

https://wlockett.medium.com/is-teslas-fsd-suddenly-safe-d22058f5c1f2

Tesla heeft al vaak genoeg bewezen dat je hun data niet mag/kan geloven. Kan het waar zijn? Ja maar ik denk dat er weinig mensen zijn die bewust zichzelf in de gracht mikken om daarna de veredelde cruise control van hun auto te beschuldigen.

https://wlockett.medium.com/is-teslas-fsd-suddenly-safe-d22058f5c1f2
Ik zeg niet dat ik heilig geloof in de onfeilbaarheid van FSD, maar ik geloof oprecht niet dat Nederland haar goedkeuring zou gegeven hebben als het systeem niet betrouwbaar genoeg was.

Over die schoolfeesten: de financiële impact die het schoolfeest, en bij uitbreiding de activiteiten van de ouderraad hebben is echt gigantisch.
Het volledige vervoer voor de zwemlessen wordt bv door de ouderraad gecovered. Als dat wegvalt komt dat op de nek van de school terecht.

Mensen trekken daar hun portefeuille wel graag voor open op school. Al zijn er scholen waar dat nog zotter is; de champagnebar van één van de scholen hier in't dorp is gekend omwille van hun zotte omzet. Het grootste issue is vrijwilligers vinden om mee te helpen. Een paar activiteiten staan echt onder druk. Er stopt na dit jaar meer dan een kwart van de ouderraad en er is geen vervanging. Engagement van mensen ligt echt laag.

Ik denk niet dat er überhaupt iemand staat te springen om omver gereden te worden, maar FSD rijdt statistisch gezien gewoon veiliger dan de gemiddelde menselijke chauffeur, hoor

De gemiddelde menselijke chauffeur heeft nu ook wel het verkeersinzicht van een platgekookte bloemkool natuurlijk :)

Het continu moeten ontkrachten van muisinformatie. Ik sta op en zie meteen al berichten in een groepswhatsapp rond een bepaalde ziekte die ik toevallig heb doorgemaakt en dus best wel wat over weet: lyme. Meteen doen m'n ogen al pijn van het rollen door alle onzin die ik lees. Ik weerleg dat allemaal en dan...nul reactie 🤣
Ik wist niet dat Lyme ook al door knaagdieren verspreid werd... :oi22:

Over die schoolfeesten: de financiële impact die het schoolfeest, en bij uitbreiding de activiteiten van de ouderraad hebben is echt gigantisch.
Het volledige vervoer voor de zwemlessen wordt bv door de ouderraad gecovered. Als dat wegvalt komt dat op de nek van de school terecht.

Mensen trekken daar hun portefeuille wel graag voor open op school. Al zijn er scholen waar dat nog zotter is; de champagnebar van één van de scholen hier in't dorp is gekend omwille van hun zotte omzet. Het grootste issue is vrijwilligers vinden om mee te helpen. Een paar activiteiten staan echt onder druk. Er stopt na dit jaar meer dan een kwart van de ouderraad en er is geen vervanging. Engagement van mensen ligt echt laag.

Wij betalen sowieso:
De huur van de gemeentelijke sporthal voor de turnlessen
De zakken chocola/snoep voor sint
Buitenspeelgoed voor de speelplaats.
De busreis voor de schooluitstap (ook 1000+ per jaar)
Een uitstap naar de kermis tijdens carnaval aalst + smoutebollen.

Ze zijn allemaal wel blij dat ze dat krijgen hoor...

Je hebt jaren je best gedaan om de top te bereiken. Je bent succesvol, je bent rijk en je bent knap. Vrouwen tussen 18 - 60j+ zijn allemaal gek van u en zouden zonder probleem vreemdgaan moesten ze een kans hebben met u.

Je hebt ALLES wat je maar wilt en toch krijgen deze mensen het in een hoofd om alles op alles te zetten om iets te beginnen met een minderjarige.

Je hebt ALLES wat je maar wilt en toch krijgen deze mensen het in een hoofd om alles op alles te zetten en een vrouw te verkrachten.

En laat het duidelijk zijn beide zijn extreem fout ook al ben je niet rijk. Ik begrijp het gewoon niet, is het zo moeilijk om een fatsoenlijke persoon te blijven eens je rijk bent?

Er scheelt echt iets zwaar mentaal met u want ik kan het gewoon niet vatten. Ik kan het al niet vatten voor normale mensen zoals mezelf die een normaal leven hebben. Maar sterren die toegang hebben tot alles en dan iets hebben van ik wil gewoon iets gruwelijk doen man man toch

IVAGO is het hier weer aan't verbrodden. vandaag glasophaling voorzien, alles staat er nog. in de meeste straten hebben ze dan wel de nieuwe glasbakken verdeeld, in onze straat hebben ze zelfs dat niet gedaan.

toppunt: één of andere kutbuur heeft dan maar zijn glas in de oude bakken van anderen gekiept. schaamteloos.

allez, ze zijn vandaag die nieuwe bakken komen leveren, mét barcode zodat je weet dat je per bak zult mogen betalen.
maar het oude glas hebben ze toch weer mooi laten staan. het is 1x per maand, dus de eerste betalende keer is voor 2 maand afval. (+ dat van die kutbuur natuurlijk)

Je hebt jaren je best gedaan om de top te bereiken. Je bent succesvol, je bent rijk en je bent knap. Vrouwen tussen 18 - 60j+ zijn allemaal gek van u en zouden zonder probleem vreemdgaan moesten ze een kans hebben met u.

Je hebt ALLES wat je maar wilt en toch krijgen deze mensen het in een hoofd om alles op alles te zetten om iets te beginnen met een minderjarige.

Je hebt ALLES wat je maar wilt en toch krijgen deze mensen het in een hoofd om alles op alles te zetten en een vrouw te verkrachten.

En laat het duidelijk zijn beide zijn extreem fout ook al ben je niet rijk. Ik begrijp het gewoon niet, is het zo moeilijk om een fatsoenlijke persoon te blijven eens je rijk bent?

Er scheelt echt iets zwaar mentaal met u want ik kan het gewoon niet vatten. Ik kan het al niet vatten voor normale mensen zoals mezelf die een normaal leven hebben. Maar sterren die toegang hebben tot alles en dan iets hebben van ik wil gewoon iets gruwelijk doen man man toch
Context gevraagd.

Context gevraagd.

Ik had een update gezien van zanger D4vid die zijn vriendin zou hebben vermoord. Relatie begonnen wanneer hij 18 was en zij 13.
Clavicular die een 16 jarige zou hebben verkracht wanneer ze dronken was.

In de sport en filmwereld is het allemaal nog erger. Ik wil maar zeggen dat ik het gewoon niet begrijp. Als zoveel vrouwen zich gooien waarom is het zo moeilijk voor sommige personen om een goede beslissing te maken.

Paar weken geleden, Russel Brand die gewoon openlijk toegeeft dat hij op 30 jarige leeftijd sex heeft gehad met een 16 jarige. Uw ex vrouw is Katy perry ...ma het is een 16de jarige die het voor u doet.

allez, ze zijn vandaag die nieuwe bakken komen leveren, mét barcode zodat je weet dat je per bak zult mogen betalen.
maar het oude glas hebben ze toch weer mooi laten staan. het is 1x per maand, dus de eerste betalende keer is voor 2 maand afval. (+ dat van die kutbuur natuurlijk)
Betalen voor glas? Is dat dan per kg of per ophaling?

Ik denk dat voor die mensen het gewoon nooit genoeg is, op elk vlak in hun leven. Kijk al naar hoeveel volk blijft werken ook al zijn ze zo rijk als de zee diep is. Met pakweg 2 miljoen in beleggingen kan je voor de rest van je leven rentenieren als je niet te zot doet, maar velen blijven werken ook al bezitten ze een veelvoud daarvan. Voor sommigen is het nooit genoeg. En dat zal bij sommigen op andere vlakken ook zo zijn, zoals seks. En ja Katy Perry, ok schoon madam. Maar dat wil niet zeggen dat de seks goed is of dat het niet eens fijn is om ergens anders te gaan snoepen.
Als je rijk en succesvol bent stijgt het bij sommigen effectief naar de kop. Ergens ook niet verwonderlijk als de wereld zo aan hun voeten ligt en ze personeel in dienst hebben om alle aspecten in hun leven te vereenvoudigen, waardoor ze waarschijnlijk nooit echt geconfronteerd worden met de gevolgen van hun daden. Na een tijd denken ze dat ze alles kunnen/mogen. En dan zie je pas hoe moreel ze echt zijn.

In België legaal als ik mij niet vergis?
Mits toestemming wel.

Vanaf welke leeftijd mogen jongeren seks hebben?​

De wettelijke leeftijd waarop jongeren toestemming kunnen geven voor seks is 16 jaar. Dat is zo bepaald door de strafwet.

Wel geldt een uitzondering. Tussen de leeftijd van 14 en 16 jaar kunnen jongeren wél toestemmen met seksuele handelingen zolang het leeftijdsverschil met de andere persoon niet meer dan drie jaar bedraagt. En er geen gebruik wordt gemaakt van een vertrouwens- of gezagsrelatie.

In de zomer van 2021 diende de regering een wetsontwerp in om het seksueel strafrecht te hervormen. De wetgeving is op dat moment achterhaald. Het strafwetboek dateert immers uit 1867. Op 18 maart 2022 keurde het federaal parlement de bijgestuurde plannen goed. De seksuele integriteit en het seksuele zelfbeschikkingsrecht van iedereen staat centraal.

Terug
Bovenaan