Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ohja. Dat liedje!
Ik vind haar tweede album met Ta-ta-ta ta taaa en Ritsratsklitsklats toch wel een niveau hoger. Maar ja smaken en kleuren...

"Bad Guy" dus.

En ik heb net gevraagd aan mijn 14-jarige dochter hoeveel liedjes van Billie zij kent.
Zij valt midden in de doelgroep, maar kende er niets van.

Toen ik Bad Guy even opzette zei ze: "Aah, is dat van Billie Eilish of wat?"
🤣

"Bad Guy" dus.

En ik heb net gevraagd aan mijn 14-jarige dochter hoeveel liedjes van Billie zij kent.
Zij valt midden in de doelgroep, maar kende er niets van.

Toen ik Bad Guy even opzette zei ze: "Aah, is dat van Billie Eilish of wat?"
🤣

Mijn Gen Z dochter zegt dat dat hier precies vol zit met boomers en cultuurbarbaren. 😅

To be fair...nummers als WILDFLOWER zijn echt wel heel goed. Enkel Raye is qua vrouwelijke break out artistes misschien nog een graadje straffer.

Nog is zo stom geweest om een switch game bestellen via Vinted. Duurde al lang eer die gast verzond. Dan uiteindelijk uitstel gevraagd om te verzenden. Ben er dan maar mee akkoord gegaan want hij had het gewoon te druk gehad. Gast verzend de game en ik denk ok we zijn er. Dag nadien krijg ik bericht: "Ik heb de verkeerde game verzonden, je kan de game die je wou voor een paar € goedkoper kopen en dan stuur je die andere game maar terug die ik heb verzonden" Verteld dat ik het niet van zin ben om nog is €'s op tafel te leggen, hij moet het maar oplossen. Ik stuur de game retour. Begint die mij te bedreigen. Screenshots gemaakt en verzonden naar Vinted zelf. En daar zit nu mijn ergenernis. Dat is een week geleden dat ik die hiervan heb ingelicht. Nog steeds geen reactie. Wat een rommeldienst!

vanmiddag nog gespeeld en nu krijg ik ineens een foutmelding bij Arc Raiders
1778345916508.png

nu ga ik iets nuttig of creatief moeten doen. Help

edit: -dx11 aan de launcher commando toevoegen zorgt ervoor dat het wel weer werkt. Zo raar dat ik ineens die fout krijg. Heb er ondertussen toch al wat uurtjes mee versleten en heeft nooit gemankeerd.

Laatst bewerkt:
Streaming dienst (voor documentaires) die 25% korting geeft op hun nieuwe prijs bij een renewal.

Screenshot-2026-05-10-101317.png

maar als je wilt cancellen, komen ze ineens met 50% korting

Screenshot-2026-05-10-101325.png

Never ending saga in die keuken hier in het stuk dat ik verhuur.

Eerst een frigo die 3 keer kapot ging en dan 3 weken discussie om die te laten vervangen. Eindelijk in orde. Dan letterlijk 2 dagen er na, vaatwasser kapot, vervangen, gisteren avond een bericht om middernacht dat er een plas water ligt onder de kasten van de keuken.. Altijd in het weekend natuurlijk.

En met mijn manier van doen voel ik me dan ongelofelijk schuldig tov die mensen die er wonen al is niks hier van mijn fout en probeer ik het altijd zo snel en goed mogelijk te herstellen.

Gisteren schoolfeest. Ik weet dat sommige ouders armer zijn maar der maakten sommigen een volledige picknick van met drank én eten. Terwijl wij daar frietjes bakten voor het goeie doel. Sommigen stonden daar met tupperwaredozen vol pittavlees.

Gisteren schoolfeest. Ik weet dat sommige ouders armer zijn maar der maakten sommigen een volledige picknick van met drank én eten. Terwijl wij daar frietjes bakten voor het goeie doel. Sommigen stonden daar met tupperwaredozen vol pittavlees.

Mja is van alle tijden. En ik zou dat ook nog durven :p.
Zoveel verschil is er ook niet met naar het schoolfeest komen, niets verbruiken en terug naar huis gaan en daar verbruiken hetgeen je anders in de tuperwaredoos zou voorzien hebben of op een andere publieke locatie.

Frigobox met sandwichen of boterhammen en drank heb ik in het verleden meermaals meegemaakt.
VHL met elektrische wagens zal die drempel ook nog wel verlagen...

Mja is van alle tijden. En ik zou dat ook nog durven :p.
Zoveel verschil is er ook niet met naar het schoolfeest komen, niets verbruiken en terug naar huis gaan en daar verbruiken hetgeen je anders in de tuperwaredoos zou voorzien hebben of op een andere publieke locatie.
Hier was het gisteren ook schoolfeest, zo'n dingen heb ik gelukkig niet gezien. Als heel de school daar wordt opgetrommeld om op te dienen zodat de school er nog iets aan kan verdienen (hoera weer een wafelenbak minder) vind ik dat toch ook van een soort boertigheid getuigen.
Frigobox met sandwichen of boterhammen en drank heb ik in het verleden meermaals meegemaakt.
VHL met elektrische wagens zal die drempel ook nog wel verlagen...
Klinkt als armoede.

Van gisteren tot nu 9 teken van mijn hond gehaald. 9... Doe es effe normaal...
Het zal een goei teken jaar zijn zeker .
Ik ga morgen moet de hondjes naar de dokter en dan ook ineens de tabletten vragen tegen de teken , vlooitjes en wormen zodat ze deze zomer weer veilig in het hoge gras kunnen spelen . ;)

Terug
Bovenaan