marcel
Well-known member
Serieus veel sneeuw vandaag.
buitenlanders!Hah, volle zon hier.. maar ja jij hebt wel een mooier uitzicht natuurlijk aan die kant
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus veel sneeuw vandaag.
buitenlanders!Hah, volle zon hier.. maar ja jij hebt wel een mooier uitzicht natuurlijk aan die kant
Ze spreken wel al goed Nederlands he zeg!buitenlanders!
De natuur kan toch hard zijn. Het vrouwtje zit nu nog heel de tijd in het nest, geen idee wat er nu gaat gebeuren. Ik vermoed ook dat dit hun eerste legsel was.Welke camera gebruik je hiervoor? Met batterij? En hoe kun je de beelden bekijken? Via wifi?In het 'Je glimlach van vandaag' topic had ik enige tijd geleden gepost dat ik een camera had gehangen in een vogelhuisje. een 3-tal weken geleden waren er zowaar 6 eitjes gelegd, die een kleine week geleden allemaal uitgebroed zijn. Maar ik zag het mannetje maar zelden eten brengen, en het vrouwtje wist precies niet goed hoe ze het beste kon voederen (een worm van 6mm past nu niet bepaald in de bek van zo een klein kuikentje).
Zondagnacht zijn ze allemaal overleden en nu heb ik ook nog eens de 'opkuis' ervan live kunnen volgenDe natuur kan toch hard zijn. Het vrouwtje zit nu nog heel de tijd in het nest, geen idee wat er nu gaat gebeuren. Ik vermoed ook dat dit hun eerste legsel was.
Amper 4 jaar ouder als mijzelf. Als het noodlot je gelegen is kan het toch rap gedaan zijn hé.Rip in peace Hans Otten. Heeft het precies ni gehaald.

Greenbackyard, met PoE. En ik gebruik mijn Synology om de beelden op te slaan en naar YouTube te streamenWelke camera gebruik je hiervoor? Met batterij? En hoe kun je de beelden bekijken? Via wifi?
Amper 4 jaar ouder als mijzelf. Als het noodlot je gelegen is kan het toch rap gedaan zijn hé.![]()
Nog steeds geen woord over doodsoorzaak?
Het is een manier om de dood een plaats te geven en te kunnen verwerken. Ook al kent ge de persoon niet persoonlijk, door hem als mediafiguur te kennen, is het toch geen totale onbekende. Ook in zo een gevallen kunt ge een rouwmoment kennen en helpt het kennen van de oorzaak bij de verwerking.Zonder verwijt, want ik vroeg me het ook af, maar dat is toch zo'n rare trek van ons om daar curieus naar te zijn. Of het nu een ongeval, een zelfmoord, of een hartaanval is: de man is er niet meer of minder dood door.
De mens is van nature nieuwsgierig. Zeker als het op een (relatief) jonge leeftijd is gaan mensen toch nadenken over de mogelijke oorzaak.Zonder verwijt, want ik vroeg me het ook af, maar dat is toch zo'n rare trek van ons om daar curieus naar te zijn. Of het nu een ongeval, een zelfmoord, of een hartaanval is: de man is er niet meer of minder dood door.
Dit vooral, als ik ergens zie dat er een jonge mens overleden is, ben ik toch ook altijd nieuwsgierig naar de oorzaak, terwijl ik bij een 75+'er dat gevoel niet heb.De mens is van nature nieuwsgierig. Zeker als het op een (relatief) jonge leeftijd is gaan mensen toch nadenken over de mogelijke oorzaak.
en dat in de metropool Mol?Geparkeerd, zoals vanouds parkeerschijf gelegd en bij terug te keren een retributieboete (gelukkig maar 20 euro). Moet ik blijkbaar een ticketje kopen. Da's weggesmeten geld.

Dat stelde ik net ook vast.De natuur kan toch hard zijn.
Op ons 60ste kijken we terug op hoeveel leven we op dit forum vergooid hebben.Daarmee: YOLO!
Tegen dan weten we het niet meerOp ons 60ste kijken we terug op hoeveel leven we op dit forum vergooid hebben.

Dat heeft ook te maken dat we onszelf gerust willen kunnen stellen dat de oorzaak iets is, waar je zelf als persoon ver vanaf staat.Zonder verwijt, want ik vroeg me het ook af, maar dat is toch zo'n rare trek van ons om daar curieus naar te zijn. Of het nu een ongeval, een zelfmoord, of een hartaanval is: de man is er niet meer of minder dood door.