Goed weer, 1 mei, dus daarnet naar de speeltuin. Dochter ontmoet twee Arabische zusjes die ze kent van school dus ze speelt daar wat mee. Ik haal wat cracotten boven, dochter geeft er een aan die kindjes. Hun moeder heel dankbaar.
20 min later haalt de moeder de chips boven, en dan bedoel ik een hele bus Pringles en een zak Bugles, terwijl die kinderen nog aan een rijstwafel met paprikasmaak gemengd met flan uit een potje bezig zijn. Mijn dochter staat erop te kijken dus die krijgt ook een rijstwafel, ik voelde de bui al hangen en uiteraard wou die moeder, om vriendelijk te zijn, dat ze samen chips aten. Tot op het punt dat ze mijn dochter een zak Bugles in haar handen steekt. Ik zeg nog tegen mijn dochter: "eentje en teruggeven" maar neen de bedoeling was duidelijk dat heel de zak voor haar was.
Bon, het was toch tijd dus wij naar huis. Dochter geeft die zak terug want ze vindt dat niet lekker, krijgt ze de halve bus Pringles mee naar huis.
Ik interpreteer dat als vriendelijk willen zijn, en dat weigeren is volgens mij onbeleefd, maar nu hebben we dus een bus Pringles in de kast staan die ik nooit aan mijn dochter zou geven.