pardal
Well-known member
Voor de BBQ die ge aan het plannen zijt voor de BG community? Of voor de BBQ voor familie Pardal?Idem. Ik loop doodgraag te shoppen achter ingredientekes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de BBQ die ge aan het plannen zijt voor de BG community? Of voor de BBQ voor familie Pardal?Idem. Ik loop doodgraag te shoppen achter ingredientekes.
Ik had vernomen dat ge u buiten het werk wat minder openstelt. Zo'n bbq lijkt me dan niet interessant.Voor de BBQ die ge aan het plannen zijt voor de BG community? Of voor de BBQ voor familie Pardal?
Ik kom voor het eten, het zwembad,.. niet voor de mensen.Ik had vernomen dat ge u buiten het werk wat minder openstelt. Zo'n bbq lijkt me dan niet interessant.
Welke is dat?Bij ons élke dag tussen 12 en 13u30
Blijkbaar is de broodjesbalie de beste broodjeszaak van Gent. Horror als ge gewoon uw boodschappen wilt doen
das (s)pech(t) hebbenDe lokale specht is crazy gegaan op onze carport (duidelijk putjes van zijn snavel)
Aan de zijkant is het nog erger.
Mannekes lief. Stond niet op de bingo kaart van 2026 voor onverwachte kosten.
![]()
De dochter zal blij zijn met zo een mama, en dat zetten ze op hold.ça va, maar als iemand de rij bewust blokkeert op ne drukke zaterdag ben ik wel pissig.
Zo heb ik vorige week zaterdag iets absurd mee gemaakt. Een wat oudere dame zei plots doodleuk net voor ze moest betalen in de AH: Oei ik moet nog rap iets gaan ophalen in het kruidvat (gelegen net naast de AH, in hetzelfde gebouw) mijn bestelling is klaar!
En hop! Weg was ze! Haar volle winkelkar samen met haar tienerdochter stonden wel nog gewoon helemaal vooraan te wachten.
Ipv eerst af te rekenen en dan .. maar neen.
De kassierster heeft een paar minuten gewacht maar ze kwam niet meteen terug, ze heeft dan haar order even on hold gezet (of geannuleerd?) en haar kar opzij laten plaatsen door haar dochter.
Ook nog gehad. Meneer kwam af en toe terug om zaken op de band te leggen om dan weer te verdwijnen tussen de rekken. Deed zo zijn boodschappen.De dochter zal blij zijn met zo een mama, en dat zetten ze op hold.
Dit weekend hadden wij wat anders, mevrouw zet haar zak met boodschappen aan de kassa op de grond.
Die was nog rustig aan het winkelen, plaatsje reserveren aan de kassa zeg.
Ga da ook beginnen doen, nooit meer wachten in zo een lange rij.
Ik krijg die melding voortdurend bij outlook.Ze hebben vandaag geprobeerd om mijn mail te kraken. Omdat ze het zo vaak hebben geprobeerd krijg ik nu een foutmelding van outlook dat ik op het moment niet kan inloggen. En dit is met het correct wachtwoord ...
Nu ja maar goed dat ik overal waar de optie is om 2FA te gebruiken, gebruik. Ze zullen waarschijnlijk niet zijn binnen geraakt. Maar die datalekken zijn echt wel een groot probleem aan het worden.
Je moet gewoon super dure dingen er bij leggen telkens hij weg is, dan ben je het jouwe ook niet kwijt.Ook nog gehad. Meneer kwam af en toe terug om zaken op de band te leggen om dan weer te verdwijnen tussen de rekken. Deed zo zijn boodschappen.
Ik ben dan gewoon mijn dingen tussen de zijne beginnen leggen.
Ik zou precies toch eens naar de klantendienst bellen, als ze er echt niet bij kan, moet ze je post maar terug meenemen, maar toch niet gewoon zomaar ergens gooien?3 weken geleden de trottoirs hier open gelegd voor fiber. Daarna alles weer vlug dicht gegooid. Dus het strookje gras tussen de voetpaden hebben ze hoofdzakelijk dicht gesmeten met steengruis.
Vorige week zelf alles uitgeschept tot 25 centimeter, opgevuld met goede grond en gras opnieuw gezaaid.
Wel zo enkele paaltjes met lintjes gezet, opdat ze er niet door zouden lopen/fietsen.
1 dag nadien al een briefje in de bus van de postbode, omdat ze nu niet met haar fiets tot tegen de bus kon. (Brievenbus staat 1,40 m van de straatzijde).
Nu vandaag was het haar beu, en heeft ze gewoon de post in de voortuin gesmeten. Ik mocht mijn brieven gaan opvissen op straat...
Denk dat ze nog altijd niet doorheeft dat ik camerabewaking heb.
Toch eens een vriendelijk papiertje aan mijn bus gehangen, om enkele weken geduld te hebben voordat de groene loper weer voor haar wordt uitgerold. En intussen mijn brieven toch maar in mijn bus te steken ipv deze gewoon in de voortuin te smijten....
Idd, in principe mag ze die gewoon weer naar kantoor brengen en zeggen dat uw brievenbus niet bereikbaar is en uw post onbestelbaar is. Ze is dus niet verplicht om tot uw bus te rijden als die niet reglementair staat. Uw post gewoon op de grond gooien mag natuurlijk niet
3° bij de bestelling van de postzendingen moeten alle woningen van het Rijk worden betrokken voor zover zij voorzien zijn van een brievenbus binnen handbereik geplaatst aan de grens van de openbare weg en beantwoordend aan de reglementering uitgevaardigd door de Minister, op voorstel van het Instituut.
Justel databank
www.ejustice.just.fgov.be
Als ie bus dus 1.4m van de weg staat, moet ze die dus niet bedoenen als ze niet wil.
De rand van de openbare weg? Dus als uw brievenbus op de rand van uwe voortuin - openbare weg staat is het ok. Als de postbode ne meter op uw oprit moet komen, niet. Dat is toch niet ingewikkeld?Binnen handbereik van wat? Haar fiets, auto,...?
N keer haar deur open doen en uitstappen is te vermoeiend/tijdrovend?