Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De zoveelste winkel die ze plunderen voor Pokemon kaarten.

Waar is de tijd dat we gewoon daarmee speelden op de speelplaats.
Geen gedoe hoe ons kaartje was en eruit zag.

Nu weten de meeste niet welke pokemon ze voor hun neus hebben. De basis waarde kennen ze wel en de graded waarde ook.

De zoveelste winkel die ze plunderen voor Pokemon kaarten.

Waar is de tijd dat we gewoon daarmee speelden op de speelplaats.
Geen gedoe hoe ons kaartje was en eruit zag.

Nu weten de meeste niet welke pokemon ze voor hun neus hebben. De basis waarde kennen ze wel en de graded waarde ook.
Heel die hobby is gewoon verziekt door een hoop triestig volk (zelfde niveau als scalpers) dat die dingen en masse opkoopt in de hoop er winst op te maken. Ik hoop op de dag dat heel die markt in elkaar stuikt en al die duizenden euro's die ze eraan gespendeerd hebben smelten als sneeuw voor de zon.

55f8db6d-ccc2-4aa9-be75-4720b6ec283f.jpg

ligt dat nu aan mij, of is die persoon daarin gephotoshopt?

Kzie het niet eerlijk gezegd, 't zal mss het contrast van de rode trui zijn? Dat of mijn ogen zijn slecht. :p

Last van een kies, ik denk een stukje afgebroken want als ik erop kauw komt de druk voor een deel op het tandvlees te liggen. Wel geen gevoeligheid aan warm of koud, hopelijk is dat een goed teken. Maandag maar ne keer bellen naar de tandarts, want door te wachten gaat het helaas niet opgelost geraken.

Ge zult maar juist die patat kopen waar die op gestaan heeft zeg ;)

Last van een kies, ik denk een stukje afgebroken want als ik erop kauw komt de druk voor een deel op het tandvlees te liggen. Wel geen gevoeligheid aan warm of koud, hopelijk is dat een goed teken. Maandag maar ne keer bellen naar de tandarts, want door te wachten gaat het helaas niet opgelost geraken.
Goed dat je maandag belt. Op zondag krijg je wellicht geen kiestoon.

Meer als 2 grote zakken aardappelen kan je toch niet gaan afhalen? Tenzij je 6 kinderen hebt natuurlijk, dan kan je er 3 afhalen. Nog 2 miljoen (min 3) zakken patatten te gaan nadien. Hier schieten de aardappelen altijd na 7-10 dagen.

De vrt nws Instagram account lijkt gehacked door hln, echt allemaal bagger sensatie nieuws. Pure clickbait. Groot verschil met hun website. Ander team?

Meer als 2 grote zakken aardappelen kan je toch niet gaan afhalen? Tenzij je 6 kinderen hebt natuurlijk, dan kan je er 3 afhalen. Nog 2 miljoen (min 3) zakken patatten te gaan nadien. Hier schieten de aardappelen altijd na 7-10 dagen.
In mijn jonge jaren hadden wij een jaar voorraad aan aardappelen in de kelder staan.

Hier ook een lokale boer die zijn overschot gratis weggaf. Toch een 100kg aan aardappelen meegenomen.

Je moet dat in het donker bewaren. Als ze schieten na zo'n korte tijd liggen ze waarschijnlijk te warm en met teveel licht.

Het niveau van vertalingen op oa. Netflix.

Origineel luidt: "He puts a lot of Easter eggs in his lyrics."
Vertaling: "Er steken veel paaseieren in zijn teksten." :rolleyes:

Je moet dat in het donker bewaren. Als ze schieten na zo'n korte tijd liggen ze waarschijnlijk te warm en met teveel licht.
Zo raar, wij gooien dat in zo’n bak die volledig toe is en dus geen licht krijgt + in koele garage. En toch schieten die altijd na een week zodat ze allemaal op moeten.

Terug
Bovenaan