Koop nooit een witte badkamer, mooi in het begin én in de boekjes, maar ik heb deze morgen alles gekuist en nu zie ik overal al stof liggen. Echt hatelijk, je krijgt dat nooit proper 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1.2 puretech?Gisteren auto gaan laten smeren. Opel Grandland X uit 2020. Vorig jaar een nieuwe motor gehad omwille van een bekend probleem bij die motoren en een nieuwe distributieriem. Daarvoor ook al 2x nieuwe distributieriem gehad onder garantie voor die motor wissel.
Zit ik daar te wachten, komt de mechanicien bij mij aan. "Ja meneer, we gaan de distributieriem preventief vervangen omdat die gezwollen is. Dat is nog onder garantie door die motorwissel van vorig jaar dus geen extra kosten voor u."
Allemaal goed en wel maar dat is dus al de 4de keer en ik rij al maar amper met die wagen... Dat is toch niet normaal meer. FF een gesprek gehad met de baas vd garage daar en die paljas zegt me natuurlijk "das pech" hebben. Stelantis is dikke brol heb ik geantwoord. Ik ken niks van auto's maar normaal is dit toch allemaal niet meer. Volgende keer komt Opel er ook niet meer voor tussen zeiden ze ook al haalde ik aan dat deze distributieriem toch normaal ook garantie moet hebben. Nu hebben ze een andere soort distributieriem erop gelegd en andere soort olie. Ik ben is benieuwd maar ik vermoed dat dit een wederkerend probleem gaat zijn zolang die ik die auto ga hebben.
Wat doet gij heel den dag in uw badkamer?Koop nooit een witte badkamer, mooi in het begin én in de boekjes, maar ik heb deze morgen alles gekuist en nu zie ik overal al stof liggen. Echt hatelijk, je krijgt dat nooit proper
In mijn 508 van 2016 heb ik dat ook. Moet optie "Loudness" uitvinken. Maar geen idee als dat bij de nieuwe ook kan.Nu we hier toch over Stellantis aan het klagen zijn. Ik heb momenteel een Peugeot 2008 (denk 2025 model) en dat ding heeft dus een infotainment systeem (Ik gebruik altijd Spotify via Carplay) waarvan het volume dynamisch harder of zachter gaat afhankelijk van hoe snel je rijdt. En er is dus geen enkele optie om dit uit te schakelen. En ik wordt hier gewoon zot van want als er nu 1 land is waar je vaak zit te remmen en optrekken is het België wel. Dus ik ben meer bezig met mijn radio terug harder / zachter te zetten dan wat anders.
yes1.2 puretech?
Awel kuisen, hij zegt het tochWat doet gij heel den dag in uw badkamer?

Wel sterk dat die garagist dan "pech hebben" durft te zeggen terwijl hij zelf ook heel goed weet dat het zowat de minst betrouwbare motor ooit is. Dacht dat @Waelvis ook zo tevreden is er over.
Iedereen die een auto heeft met die motor heeft pech, dus de garagist van @Arades heeft ergens wel gelijkWel sterk dat die garagist dan "pech hebben" durft te zeggen terwijl hij zelf ook heel goed weet dat het zowat de minst betrouwbare motor ooit is. Dacht dat @Waelvis ook zo tevreden is er over.
Fixed that for you1.2 purepech?

Probeer eens een safety razorPer ongeluk wegwerpscheermesjes met maar 2 ipv 3 mesjes gekocht. Ik heb er maar eentje van gebruikt en de rest mag meteen de vuilbak in, who knew dat 1 mesje minder zo’n verschil kon maken![]()
Een mesje en alles weg. Woesh.Tjah, naar centrum Gent rijden op een zaterdag, paasweekend dan nog... Er zijn slimmere keuzes in het levenVandaag naar Gent geweest, 1u30 om 22km af te leggen. Naar huis rijden was godzijdank amper een half uurtje rijden. Regio aan Capitole ligt open wegens werkzaamheden, waardoor je 45’ doet over 1km richting parking.