Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Nieuwe simkaart aangevraagd via Proximus voor den bompa. Eerste kaart is niet verzonden ofzo. Tweede kaart verzonden en vandaag aangekregen, blijkt dat die maar geldig is tot 12/2025.

Ja mannen, als het zo zit ga ik wel op een ander.

ik snap het punt wel, maar GAS-boetes zijn op zich ook wel puur random zever. Als iets de burgemeester niet aanstaat, plakt hij er GAS-boetes op. zoals bvb die blauwe lijn aan bushaltes voor schoolkinderen...

of zoals in Koksijde bvb kan je een GAS-boete krijgen omwille van "langdurig skaten". wat langdurig is, is niet duidelijk.
dat werkt willekeur in de hand he.

het gaat niet altijd over het typische "brusselse jongere" gedrag.
1. Het is niet de burgemeester, maar de gemeenteraad die de reglementen aanneemt. De burgemeester komt ook in de ganse procedure niet aan bod.
2. Nergens in het politiereglement van Koksijde staat iets over "langdurig" skaten. Wel staat er dat skaters de wegcode moeten respecteren (logisch) en dat het "niet storend mag zijn voor omwonenden". Dat betekent dat voor een vaststelling gemotiveerd moet worden om welke redenen het skaten storend is (en dat kan dan zijn omdat het 'langdurig' is waardoor het effectief storend wordt).

Tweede ergernis van de dag, het is hier zo´n dagje en ik heb ´m ongetwijfeld al is gepost.

Mensen die hun gsm op luid hebben staan zijn minstens 2 jaren gevangenisstraf waard.

Mensen die voiceberichten sturen zijn minstens 3 jaren gevangenis waard.

Mensen die publiek op luidspreker bellen zijn minstens 4 jaren gevangenis waard.

MAAR MENSEN DIE VOOR ELKE LETTER DIE ZE TYPEN OP HUN GSM EEN BLIP BLAP BLOPJE HEBBEN MOESTEN ZE MINSTENS VOOR 10 JAAR IN DEN BAK STEKEN VERDOMME. WA IST? VERTROUWDE UW EIGEN OGEN NIMEER EN HEBDE AUDITIEVE BEVESTIGING NODIG VAN ELKE LETTER DIE UW LOCOMOTORISCH STELSEL + UW ZICHT U BEVESTIGEN? :angry:

Tweede ergernis van de dag, het is hier zo´n dagje en ik heb ´m ongetwijfeld al is gepost.

Mensen die hun gsm op luid hebben staan zijn minstens 2 jaren gevangenisstraf waard.

Mensen die publiek op luidspreker bellen zijn minstens 4 jaren gevangenis waard.

MAAR MENSEN DIE VOOR ELKE LETTER DIE ZE TYPEN OP HUN GSM EEN BLIP BLAP BLOPJE HEBBEN MOESTEN ZE MINSTENS VOOR 10 JAAR IN DEN BAK STEKEN VERDOMME. WA IST? VERTROUWDE UW EIGEN OGEN NIMEER EN HEBDE AUDITIEVE BEVESTIGING NODIG VAN ELKE LETTER DIE UW LOCOMOTORISCH STELSEL + UW ZICHT U BEVESTIGEN? :angry:
Volledig akkoord.
Dat is al bijna even erg als mensen die in all-caps schrijven.

M'n schoonmoeder kwam afgelopen zondag naar de voetbalmatch van de kleinen kijken.

Elke 5 minuten: TUT TUT TUT TUUUUUT TUUUUUT - een berichtje. Tot plots ze voor heel die bende riep: "godverdomme, kan zij mij nu eens niet stil laten, 'k heb nog niets van de match kunnen zien".

Bitch plz. Ge zijt niet verplicht om instant op berichten te antwoorden of uw toestel op oorverdovend te zetten é.

M'n schoonmoeder kwam afgelopen zondag naar de voetbalmatch van de kleinen kijken.

Elke 5 minuten: TUT TUT TUT TUUUUUT TUUUUUT - een berichtje. Tot plots ze voor heel die bende riep: "godverdomme, kan zij mij nu eens niet stil laten, 'k heb nog niets van de match kunnen zien".

Bitch plz. Ge zijt niet verplicht om instant op berichten te antwoorden of uw toestel op oorverdovend te zetten é.
Ja ik snap dat ook niet, moest het dringend zijn zouden ze wel bellen zeker.

Da´s een verslaving aan de dopamineshot die je krijgt bij elk blip blap blopje. Qua verslaving kan gsm gebruik stilaan naar de klassieke drugs gaan.
Ik heb al eens gechecked bij mijn zoon of we geen 5G blocker kunnen installeren die we activeren als er bezoek langskomt -> echt wel flagrant de laatste tijd hoe schaamteloos mensen gewoon op hun gsm liggen te tokkelen aan tafel.

Ik heb al eens gechecked bij mijn zoon of we geen 5G blocker kunnen installeren die we activeren als er bezoek langskomt -> echt wel flagrant de laatste tijd hoe schaamteloos mensen gewoon op hun gsm liggen te tokkelen aan tafel.
Schaf snel een discombobulator aan. Die doet precies wat jij zoekt.

Aan uw bezoek vragen om bij het binnenkomen hun smartphone op stil te zetten en in de doos te plaatsen. Tenzij er iemand van medische wacht is of dergelijke natuurlijk.

IMG_7646.jpeg

podcast/interview waar NIEMAND elkaar laat uitpraten. Hoe oud zijn wij??? Is het zo moeilijk om te wachten om te kunnen praten.

Uw argument wordt niet beter als je de andere persoon constant onderbreekt.

Een van de brandmelders die begon te tuuten wegens platte batterij. Mijn vrouw heeft dat ding heel van het plafond getrokken, inclusief de montageplaat. Haar reactie: ik ken mijn kracht precies niet 🤨

Set had toch haar maximale gebruiksdatum bereikt en was al eens aan het kijken voor vervanging. Misschien toch eens met een magnetische montage kopen, want als de vent eens niet thuis is...

Terug
Bovenaan