Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik gebruikte het vals gebit van mijn oma als fopspeen. Werkt ook goed.
just kidding he people. Het werkte helemaal niet en ben er bijna in gestikt
just kidding he people. Ik heb een rare familie, maar zo gek waren we ook niet. Kheb wel groene klei moeten drinken als kind, maar dat was niet voor de tanden. Kzou begot zelf niet weten waarom dat moest van mn vader
Groene klei voor de maag!

Ik zit met een tand waar een groot stuk afgebroken is (eerst was de vulling los gekomen en daarna ook nog een stuk van de tand afgebroken), mijn moeder was vorige week net bij de tandarts en toen was dit net gebeurd, zij zegt dit daar en ik krijg ineens een afspraak voor vandaag, totaal onverwacht.
Vandaag bij de tandarts is gebleken dat de tand te diep is afgebroken en dus niet meer gered kan worden, hij moet dus getrokken worden, maar dat doen ze niet bij de tandarts, dus daarvoor moet ik een afspraak maken in het ziekenhuis.
Zal wel nog effe met die halve tand moeten rondlopen, want mijn moeder heeft ook al een afspraak moeten maken in het ziekenhuis om enkele tanden te laten trekken en zij kan pas in mei gaan.

Had ik een tandarts gehad waar ik jaarlijks op controle had kunnen gaan, dan was dit waarschijnlijk nooit gebeurd en zou deze tand nu niet getrokken moeten worden.

Maar wat positief is, ik heb na meer dan 6 jaar eindelijk terug een tandarts en dan nog eentje in mijn eigen dorp.
Mijne ouwe tandarts van vroeger (op pensioen nu), deed gewoon alles.

Tand opvullen, repareren, trekken, ontzenuwen, een kroon plaatsen, zelfs etter eruit halen (bij een hele zware ontsteking) aan ne wijsheidstand. (Die hijzelf nadien ook volledig zelf getrokken heeft)

De nieuwe lichting tandartsen kunnen precies niks meer. Een gaatje vullen en that is it. De rest is te complex.

Maar deze tandarts is wel nog 1 van de oudere generatie. Dus geen idee of dat te maken heeft met het feit dat het nog een old skool tandarts is en was.
Als je als tandarts al gene tand meer kan trekken dan ben je ne 'brol tandarts'. Waarom ben je tandarts als je zelfs dat al niet meer kan?
Maar goed wie ben ik? En helaas vind ik nog amper ne 'NIET brol' tandarts in de buurt.

Ben ik nu TE streng of delen nog meer mensen deze mening? :unsure:

Of Soundos, die Nederlandse
We hebben ook zo een periode Julie Vermeire gehad, daar hoor je nu weer (bijna) niks meer van.
Die Soundos krijgt véél te veel aandacht hier.
In Nederland zijn ze die beu, nu dus komt die hier maar wat aandacht claimen.

Ergste van al is dat ze die nu gekozen hebben als jurylid voor BGT. Niet dat ik daar naar kijk maar toch... Elk platform dat die trut krijgt is er één te veel.

Dat komt omdat het nieuwe seizoen een samenwerking is met Nederland.
Vandaar dat Marc-Marie Huijbregts er ook bij is als jurylid.
DIe kon ik nog wel apprecieren als kandidaat in DSMTW, en achteraf ook nog cava als jurylid. En waarom in godsnaam samenwerking met Nederland? Er is toch BGT én HGT?

Als je als tandarts al gene tand meer kan trekken dan ben je ne 'brol tandarts'. Waarom ben je tandarts als je zelfs dat al niet meer kan?
Maar goed wie ben ik? En helaas vind ik nog amper ne 'NIET brol' tandarts in de buurt.

Ben ik nu TE streng of delen nog meer mensen deze mening? :unsure:
De reden zal zijn dat die tand te ver afgebroken is om er nog grip op te hebben. Daardoor moeten ze hem eruit snijden en dat doen ze in het ziekenhuis.

Ik heb het altijd te warm, dus mss komt het daaruit voort maar: DOE DIE FOKKING MUTS AF TISTEWARM

Het zou mij niet mogen ergeren want ik draag ze niet, yet here we are.

De reden zal zijn dat die tand te ver afgebroken is om er nog grip op te hebben. Daardoor moeten ze hem eruit snijden en dat doen ze in het ziekenhuis.
Nochtans een wortelbehandeling deed mijne ouwe tandarts ook gewoon zelf hoor.

Die wijsheidstand van mij die ontstoken was --> Wortel zit enorm diep. Welke grip gaat ie dan hebben denk je? :)
En hij moet die er toch ook uitkrijgen met wortel en al hé.

Nochtans heeft hij die ook gewoon zelf eruit gehaald.

Maar ja zo ene als hem die maken ze niet meer :frown:

De Intel driver update assistant. Eerst krijg ik een melding via de app dat er een update beschikbaar is -> deze stuurt u door naar een webpagina die de scan doet. Is de scan ok, dan klik je op download. Vervolgens opent de driver update assistant opnieuw de vraag of je de update wilt downloaden en dan moet je nog eens klikken op starten vooraleer die update effectief wordt uitgevoerd...

Anno 2026 snap ik niet hoe deze shit zo omslachtig kan zijn.

Dagje congé vandaag.

Want er komt een ambtenaar van de gemeente langs om te kijken of er een branddetector hangt, en of de baren aan mijn vensters hoog genoeg hangen (zodat er geen kinderen uit de vensters vallen)

Dat lijkt mij iets dat je beter kan doen vóór een huurder ergens intrekt, maar goed, ik zit hier dus weer een dag te verkloten voor iets onnozels.

Dagje congé vandaag.

Want er komt een ambtenaar van de gemeente langs om te kijken of er een branddetector hangt, en of de baren aan mijn vensters hoog genoeg hangen (zodat er geen kinderen uit de vensters vallen)

Dat lijkt mij iets dat je beter kan doen vóór een huurder ergens intrekt, maar goed, ik zit hier dus weer een dag te verkloten voor iets onnozels.
Ambetantenaren he!

Dagje congé vandaag.

Ik vraag me af, zouden ze dat in de grootsteden ook doen en dan meer bepaald verloederde buurten? Als ge ziet wat men daar soms durft te verhuren twijfel ik daar toch aan.
Bouwmisdrijven bij de vleet, illegaal opgedeeld panden om zo meerdere eenheden te kunnen verhuren etc..

Terug
Bovenaan