Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kastaars...
DSMTW "programma van het jaar"
Die Lemmelijn die continu zichzelf zit uit te lachen "mediapersoonlijkheid van het jaar"
Manmanman, het is om zeep
Een verdord bloemetje nu he.Net geblokkeerd geweest na een paar dagen een goed uitgebreid, eerlijk en respectvol gesprek te hebben gehad. Een date voorgesteld en geaccepteerd. Dan stelt ze een crypto app voor die ik weiger te installeren tot ik er meer kennis overhad. Echt lame. Teleurgesteld dat het gewoon een phishing scam was. Ze was geverifieerd op Tinder, leek uiterlijk oprecht en zachtaardig. Hoe kon ik zo blind zijn?
Edit; spellingsfouten en verhaal uitgebreid.
Is er iemand dat hier echt om geeft?Kastaars...
Die Lemmelijn die continu zichzelf zit uit te lachen "mediapersoonlijkheid van het jaar"
Gewoon eventjes vragen hoeveel reps ze nog moeten doen en dan ist meestal wel gedaan. Zelf gebruik ik mijn gsm om stats in te geven zoals gedane sets/gewicht. Vooral ook om muziek te luisteren.Ergernis in de fitness,
Mensen die na het gebruik van een toestel een hele tijd blijven zitten om op hun GSM te kijken. Er zijn misschien andere die ook dat toestel willen gebruiken. En het is duidelijk dat ze niet liggen uit te rusten. Het zijn meestal ook jonge mensen.
Mijn GSM blijft gewoon in mijn locker liggen.
en vooral: K3 krijgt een prijs als nieuwkomer van het jaarKastaars...

Programma heb ik ook niet gezien, maar was in het 7u journaal als 'hoofdpunt', inclusief interviews met de usual suspects.Advies van 2026, gratis en voor niks: niet naar kijken, niet van wakker liggen.
Groeten,
Je gemoedsrust.
Je hebt helemaal gelijk.Is er iemand dat hier echt om geeft?
Dat is toch gewoon iets waar BV's elkaar bewierroken. Net zoals de MIA's dat zijn voor de Vlaamse muziekwereld.

't Amerikaantje in Belsele. Nu wist ik wel al dat ze daar hun mond ging scheuren door eens vriendelijk hun klanten te begroeten, of zelfs maar eens al dan niet fake te glimlachen, maar ik was vandaag echt gedegouteerd. Knik ik eens vriendelijk naar man aan de kassa en uiteraard kreeg ik een snijdende blik van "hoe durft gij mij te begroeten!!??". Dat op zich was geen verrassing want dat wist ik wel al, maar zonder één woord te zeggen kreeg ik op het einde van de afrekening het bonnetje gewoon naar mij gesmeten. Nog nooit megemaakt zoiets. Hoe die hun klanten haten, echt hallucinant.
Vriendelijkheid wordt daar absoluut niet getolereerd en ohwee als jij toch eens vriendelijk durft te zijn, je zult het geweten hebben!!!
Bwah iedereen kan ne slechten dag hebben he. 1 strike is te weinig.Ge "wist het al" en toch keert ge er naar terug (om hen uw geld te geven)?
Ik ben op dat vlak van het principe "one strike you're out".
Ik geef meestal 1 herkansing (nors gedrag, slechte voeding whatever ..).Bwah iedereen kan ne slechten dag hebben he. 1 strike is te weinig.
Ik ben daar toch ook enorm gevoelig aan, als daar iemand onbeschoft staat te doen met een muil van hier tot ginder is de kans gigantisch klein dat ik daar nog terugga, tenzij het echt nodig is. Ik heb zelf ook genoeg in retail gewerkt en het is echt niet altijd gemakkelijk, maar je doet toch altijd je best om vriendelijk en beleefd te blijven. Die klant kan er ook niet aan doen dat gij een kutdag hebt.Bwah iedereen kan ne slechten dag hebben he. 1 strike is te weinig.
2de keer gooi ik dan meestal 'per ongeluk' iets omverIk geef meestal 1 herkansing (nors gedrag, slechte voeding whatever ..).
Is het 2x slecht = permanent einde verhaal tenzij er ne nieuwe uitbater het overneemt.
Die van huismerk Delhaize zijn wel best Okay.De lasagnes van Okay trekken op geen kloten
Der is maar één lasagna uit pak die te vreten is: AldiDie van huismerk Delhaize zijn wel best Okay.