Je ergernissen van vandaag - Deel 2

dat ze die regels dan ook beschikbaar maken voor andere vrouwen? ik denk dat dat het issue is. dat het voor hààr wel kan, en voor anderen niet.
dat doorbetalen, dan.
Als gewone mens val je bij mijn weten gewoon terug op ziekenkas. Dat valt allemaal mee hoor qua verlies van netto wedde. Tenzij je ploegenpremie enz misloopt.

Als gewone mens val je bij mijn weten gewoon terug op ziekenkas. Dat valt allemaal mee hoor qua verlies van netto wedde. Tenzij je ploegenpremie enz misloopt.
Eerste maand naar 82% bruto, daarna 75% bruto. Maaltijdcheques en premies vallen volledig weg. Dat is toch al deftig verlies imo. Je moet dan ook nog rekening houden er mee dat om het netto-verlies niet te zwaar te maken, ze minder belastingen afhouden, die je daarna terug mag geven.
Akkoord dat je dat weet, of zou moeten weten, voor je zwanger raakt, dus je kan daar rekening mee houden. Het probleem is gewoon, alweer, al die verschillende regels voor verschillende functies. Trek dat voor elke werknemer ongeacht positie eens gelijk.

Eerste maand naar 82% bruto, daarna 75% bruto. Maaltijdcheques en premies vallen volledig weg. Dat is toch al deftig verlies imo. Je moet dan ook nog rekening houden er mee dat om het netto-verlies niet te zwaar te maken, ze minder belastingen afhouden, die je daarna terug mag geven.
Akkoord dat je dat weet, of zou moeten weten, voor je zwanger raakt, dus je kan daar rekening mee houden. Het probleem is gewoon, alweer, al die verschillende regels voor verschillende functies. Trek dat voor elke werknemer ongeacht positie eens gelijk.
Ik heb het zelf meegemaakt en eerlijk, niet gevoeld. Ik kreeg toen wel weinig maaltijdcheques. Dat werd echter ruim gecompenseerd door niet meer naar het werk te moeten rijden. Ik heb toen trouwens teruggekregen van mijn belastingen, ondanks dat ik dat jaar maar 2 maanden gewerkt heb. Men had dus op voorhand voldoende (te veel) afgehouden van mijn premie.

Dat ze dat gewoon moeten gelijktrekken voor iedereen, daar heb je 100% gelijk in.

Sinds 30 december al aant wachten op Bpost die men harde schijf heeft kwijtgespeeld. 8TB seagate ironwolf pro op 15 december opgestuurd die onder garantie viel bij Seagate

Laatste update die ik kreeg was dat ze een formele verklaring van de ontvanger nodig hadden waarin aangegeven werd dat ze de zending met barcode niet ontvangen hebben... Binnen 2 werkdagen te bezorgen. :sop: Seagate klantendienst via chat dan maar zo rap mogelijk gecontacteerd en de situatie uitgelegd. Eerst te horen gekregen dat ze mij niet konden helpen, maar dan toch aangedrongen dat ik €240 aan waarde kwijt zou zijn(€20 verzendkosten niet meegeteld). Gelukkig kreeg ik dan direct een mailtje van Seagate met de verklaring en deze direct bezorgd aan Bpost.

Benieuwd hoe lang het nog gaat duren vooraleer ik mijn geld zie. Ik zie dezelfde schijf nu €40 duurder staan op Tweakers pricewatch. :headshake:

En sniper geeft er!
Echt he. Iedereen weet dat HLN den Dag Allemaal in gazet vorm is en dan toch ergeren ze zich elke keer als zo'n Dag Allemaal artikel over een (washed up) BV verschijnt. Gasten, 't is een rioolgazet, wat denkt ge geserveerd te krijgen. Gaan jullie ook naar een fastfoodresto om dan verbaasd te zijn over hoe ongezond het eten daar is? Lees HLN eventueel om te lachen met de comments, maar djees, stop met hun links te blijven delen. Ge zijt een deel van het probleem, want ge creëert kliks.

Lees HLN eventueel om te lachen met de comments, maar djees, stop met hun links te blijven delen. Ge zijt een deel van het probleem, want ge creëert kliks.
Nu al dé quote van 2026

Stop gewoon met die website te bezoeken FFS, en share al zeker geen links van die rioolgazet.
Eerst de website bezoeken en dan hier de ergernis komen posten. Dat noemen ze dan een verslaving.

Ik wil het niet, maar toch doe ik het. Want ik heb het nodig.

Tom, herinner je je 11 januari 2026 nog??

Ja, Google Photos app, ik ben niet seniel. Dat was vorige zondag.

Ze beginnen te overdrijven met hun fotoherinneringen hoor 🤣

dat ze die regels dan ook beschikbaar maken voor andere vrouwen? ik denk dat dat het issue is. dat het voor hààr wel kan, en voor anderen niet.
dat doorbetalen, dan.
Bij alle statutaire ambtenaren en statutair onderwijspersoneel kan dat ook.

Als ik ooit de lotto win, klaag ik HLN.be aan

Hoe kan een krant zoooveeel bagger en onwaarheden online plaatsen? En er mee wegkomen ook? Ik word daar extreem agressief van. Vooral omdat het hier rondloopt met dom volk dat die titels allemaal gelooft.

Ik las op dit forum deze kemel

Daar is voor de 1000e keer niets van waar, van die titel. Dag Allemaal is er niets tegen. Welke influencer met miljoenen volgers durft deze wanpraktijken te ontmaskeren?

Nu al dé quote van 2026

Stop gewoon met die website te bezoeken FFS, en share al zeker geen links van die rioolgazet.
Eerst de website bezoeken en dan hier de ergernis komen posten. Dat noemen ze dan een verslaving.

Ik wil het niet, maar toch doe ik het. Want ik heb het nodig.

Als ik ooit de lotto win, klaag ik HLN.be aan

Hoe kan een krant zoooveeel bagger en onwaarheden online plaatsen? En er mee wegkomen ook? Ik word daar extreem agressief van. Vooral omdat het hier rondloopt met dom volk dat die titels allemaal gelooft.

Ik las op dit forum deze kemel

Daar is voor de 1000e keer niets van waar, van die titel. Dag Allemaal is er niets tegen. Welke influencer met miljoenen volgers durft deze wanpraktijken te ontmaskeren?
🤷🤷🤷🤷🤷

Tom, herinner je je 11 januari 2026 nog??

Ja, Google Photos app, ik ben niet seniel. Dat was vorige zondag.

Ze beginnen te overdrijven met hun fotoherinneringen hoor 🤣
Aaah, the good ol' Google Photos.

Mr.Anderson, kijk eens naar deze foto's die genomen zijn op exact deze dag 5 jaar geleden om er u aan te herinneren hoe snel de tijd voorbij vliegt zodat uw gevoel waar je mee worstelt dat het leven aan 't passeren is en de kinderen véél te snel groot worden enkel maar wordt versterkt.

Ha! En kijkt ier! Hoe jong je er uitzag 3 jaar geleden. Vent toch gij wordt nen oude zak!

Aaah, ier zi, opa, uwe maat. Schone foto é. Hij is er ook al niet meer zeg. Ho hooo.

Terug
Bovenaan