Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Net bij de kiné geweest en allicht een scheur in de schouder van spier of ligament. Volgende week echo. Woop Woop.
Ondanks de vorige mop, een spoedig herstel gewenst.

Zit hier zelf met een scheur in de tfcc, dokter zegt: "ja jong dat gaat nooit 100% genezen, als ge gaat sporten doe u maar ne brace aan want als ge dat helemaal afscheurt is het operatie."

Ok dan.

Ondanks de vorige mop, een spoedig herstel gewenst.

Zit hier zelf met een scheur in de tfcc, dokter zegt: "ja jong dat gaat nooit 100% genezen, als ge gaat sporten doe u maar ne brace aan want als ge dat helemaal afscheurt is het operatie."

Ok dan.
Mercikes. En ik vond het echt grappig hoor 😅

Dat is ook zo'n uitleg waar je eigenlijk niks aan hebt...

PR-gewijs is dat natuurlijk gewoon een flater, en een optreden heeft weinig met teambuilding te maken maar is natuurlijk gewoon een extra'tje.

Maar +- 350 euro per man budget voor hogere profielen... op de totale personeelskost van die sjarels zal dat absoluut peanuts zijn.
Met dat geld kan je beter eens uitgebreid ergens gaan eten (wel taxi bestellen nadien)

Het geknoei van de nmbs heeft vandaag weer een hoogtepunt bereikt.

De trein in antw- centr naar richting x van 18:09 geannuleerd wegens "kapotte motor". Roept de conducteur af dat reizigers richting x kunnen overstappen op de trein van 18:17. Staat die trein toch wel niet op hetzelfde spoor achter die kapotte trein zeker. 🤨

Deze morgend werd er door de conducteur ook afgeroepen: "beste reizigers wij gaan zo meteen het station van Antwerpen centraal aanrijden."

Als kers op de taart werd er op het perron nog iemand afgeperst voor geld (maar is hem niet gelukt).

Deze morgend werd er door de conducteur ook afgeroepen: "beste reizigers wij gaan zo meteen het station van Antwerpen centraal aanrijden."

1000055641.jpg

NMBS is toch echt niet te schatten soms. Spitstrein rijdt met de helft van de wagons, en de helft van wat wel nog rijdt zijn gereserveerde zitplaatsen. Knap werk van de mensen aan de planning weer :lol:

och, 't is beter dan de truc van gewoon een hele rij defecte wagons tussen te steken waar ge niet in kunt, om dan te zeggen dat de trein compleet is.

Net ook weer een tripje in de sardienenblik.
24 euro betalen om een halfuur opeengeperst recht te staan.

Vrouwen die hysterisch reageren op het stoppen met werken van Melissa Depraetere owv risicozwangerschap, met als reden dat zoooo veel vrouwen het geld niet hebben om verplicht te rusten tijdens de zwangerschap als het nodig is... Awel, maakt dan geen kind! Als het financieel zo krap is dat ge u dat niet kunt permitteren, is een kind maken ook geen goed idee.

There. I said it. En ik ben ook een vrouw.

En oké dat zij op die manier wordt doorbetaald... Ik kan me voorstellen dat in deze tijden dat voor sommige mensen een doorn in het oog is. Maar ze maakt ook maar gebruik van de regels zoals ze zijn. Moet ze dan zeggen: "oh nee laat die centen maar vallen want ik zal me solidair opstellen met die vrouwen (die het eigenlijk financieel niet aankunnen een kind te hebben) en die daardoor blijven werken!"

Hallo zeg.

En ik ben geen fan van haar.

Vrouwen die hysterisch reageren op het stoppen met werken van Melissa Depraetere owv risicozwangerschap, met als reden dat zoooo veel vrouwen het geld niet hebben om verplicht te rusten tijdens de zwangerschap als het nodig is... Awel, maakt dan geen kind! Als het financieel zo krap is dat ge u dat niet kunt permitteren, is een kind maken ook geen goed idee.

En oké dat zij op die manier wordt doorbetaald... Ik kan me voorstellen dat in deze tijden dat voor sommige mensen een doorn in het oog is. Maar ze maakt ook maar gebruik van de regels zoals ze zijn. Moet ze dan zeggen: "oh nee laat die centen maar vallen want ik zal me solidair opstellen met die vrouwen (die het eigenlijk financieel niet aankunnen een kind te hebben) en die daardoor blijven werken!"

Hallo zeg.

Te veel mensen beschouwen kinderen maken als een soort absoluut recht en stellen zich geen vragen bij "ga ik dat kunnen een kind opvoeden" of "ik wil er 3 maar kan ik dat financieel, fysiek en mentaal wel aan".

Hallo zeg.

En had ze wél doorgewerkt, en de zwangerschap liep mis, dan had ze nog meer commentaar gekregen. Damned if you do, damned if you don't.

dat ze die regels dan ook beschikbaar maken voor andere vrouwen? ik denk dat dat het issue is. dat het voor hààr wel kan, en voor anderen niet.
dat doorbetalen, dan.

maar dat maakt toch niet uit of dat haar bevoegdheid is? zij moet dat niet persoonlijk invoeren he. de mensen zien dat niet als "Melissa Depraetere", maar als "de politiek".

en dat jan en jantina modaal het internet soms verwarren met hun lokaal boerencafé na 5 pinten, is algemeen geweten. daar moet je een interne negeer-knop voor kweken. zeker als politieker.

Ja de mensen, de mensen. De mensen worden meer en meer hersenloze klagende kuddedieren. Als we maar kunnen klagen en zagen. En zo kinderen grootbrengen.

Terug
Bovenaan