Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De grootste horror om te lezen is imo toch is ipv eens. Als ik hier een post lees en plots staat er "is" waar er "eens" moet staan, stop ik gewoon met lezen. Het is een compleet ander woord en je zin klopt totaal niet meer. :angry:
M'n en men is ook iets helemaal anders. Die is i.p.v. eens herken ik omdat in de Brabante dialecten/tussentalen dat dikwijls allemaal "is" wordt.

Volgens mij is het richting Zaventem enkel een flitspaal iets voorbij het viaduct. In de andere richting is het inderdaad trajectcontrole, zowat exact hetzelfde voorgehad als @Tomski toen ik vorige maand van het kerstfeestje van het werk kwam.
nee, heel het viaduct is trajectcontrole + flitspaal (omdat de mensen graag te vroeg vertrekken)
maar het zou ondertussen in beide richtingen zijn.
De grootste horror om te lezen is imo toch is ipv eens. :angry:
nochtans ook een geval van pscyho-horror, deze zin.

nee, heel het viaduct is trajectcontrole + flitspaal (omdat de mensen graag te vroeg vertrekken)
maar het zou ondertussen in beide richtingen zijn.
Ah bon, dat wist ik niet. Nu, 's morgens sta ik er gezellig aan te schuiven richting Zaventem tot je op het viaduct kan blokrijden, dus veel risico is er niet.

Het ergste is nog den uitleg ook :lol:

"Ja de keuze voor Lady Gaga is niet toevallig. De artieste staat bekend om haar inzet voor inclusiviteit, respect voor diversiteit, inovatie en openheid, waarden die ook door infrabel worden gedragen"

bron: https://www.hln.be/binnenland/infra...s-naar-concert-van-lady-gaga-gingen~af4dc554/

Ik wil een outlook email maken > verifieer of je mens bent en hou de knop in...

GVVVVVVVVVVD wat een hel jongens. Zit ik hier op reddit en youtube te kijken hoe ik een email moet maken.

Gebruik een andere browser
maak u cache leeg
Zet uw modem uit

Allemaal voor een email te maken, waar zijn we mee bezig.

Het ergste is nog den uitleg ook :laugh:

"Ja de keuze voor Lady Gaga is niet toevallig. De artieste staat bekend om haar inzet voor inclusiviteit, respect voor diversiteit, inovatie en openheid, waarden die ook door infrabel worden gedragen"

bron: https://www.hln.be/binnenland/infra...s-naar-concert-van-lady-gaga-gingen~af4dc554/

"Infrabel zelf nuanceerde de commotie en benadrukte dat het evenement in de lijn ligt van eerdere activiteiten, en ook niet duurder was."

Anyway, als onderdeel van het plebs bij Infrabel kregen we voor ons team (+-15 personen) 80 euro budget voor teambuilding. Niet per persoon maar totaal. Tot zover inclusiviteit :eviltongue:

"Infrabel zelf nuanceerde de commotie en benadrukte dat het evenement in de lijn ligt van eerdere activiteiten, en ook niet duurder was."

Anyway, als onderdeel van het plebs bij Infrabel kregen we voor ons team (+-15 personen) 80 euro budget voor teambuilding. Niet per persoon maar totaal. Tot zover inclusiviteit :eviltongue:
Ik heb een ver grijs verleden nog gewerkt aan een verbouwing van de burelen van infrabel en daar kwam op het einde een soortgelijk (extra!) potje boven tafel voor enkele design lichtarmaturen want "´t is hier toch maar wat kaal nu"

Het ergste is nog den uitleg ook :laugh:

PR-gewijs is dat natuurlijk gewoon een flater, en een optreden heeft weinig met teambuilding te maken maar is natuurlijk gewoon een extra'tje.

Maar +- 350 euro per man budget voor hogere profielen... op de totale personeelskost van die sjarels zal dat absoluut peanuts zijn.

Ook eens meegemaakt. Een IKEA schoenenkastje van niks gratis weg te geven, goede foto's bijgeplaats.

"Oei maar is dat nog een goede staat"
"Gaat dat in mijn auto passen"
"Ik ga moeten zien of ik vervoer kan regelen"
En zo nog een hoop gedoe, terwijl iemand anders dan gewoon stuurde: "als het goed ik kom ik het straks halen?"

En uiteraard was de eerste persoon kwaad want ze was kennelijk intensief bezig met vervoer te regelen voor een klein kastje dat in elke auto past.
Wees blij dat ze niet vragen om het te komen brengen - en dan verbolgen reageren als je weigert.

Daarstraks een lijnbus die opzettelijk door een plas reed toen hij mij passeerde, ik was zijkant.
Sommige van die mannen moesten een beetje fatsoen leren!

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan