Voor het eerst in mijn leven een parkeerplaats gereserveerd (eerste wtf-moment van de dag) om nadien, na betaling, vast te stellen dat ze ook nog is vereisen om een app te downloaden. Waarna ik me moet registreren op de app, maar de registratie via telefoon of mailadres uiteraard weer niet lukt, maar enkel via gmail account (dewelke ik niet heb gebruikt voor de reservering dus ook dat was een gedoe). De wereld is toch echt naar de zak aan´t gaan met dat soort toestanden.
Zo heb ik ook een KBC app, alleen omdat ik die nodig heb om 1 maal per jaar aan mijn verzekering te kunnen zodat ik deze, oldschool, kan printen. Of zoals m´n werk. Om extern in te loggen op onze mailbox heb ik een google authenticator nodig, maar om eender waar in te loggen op ons netwerk heb ik een aparte authenticator nodig.
Ook heb ik de Pluxee app, want voor die 1 keer per jaar dat ik dat nodig heb moesten ze me wel verplichten van een app te downloaden.
Ook heb ik de VanBreda app, want tot voor kort kon je alles perfect op hun website regelen maar dit hebben ze ook verpest om mensen naar hun app te lokken.
Ook heb ik niet één maar wel twee Uber apps. Want ja, zelfde bedrijf, twee apps nietwaar? Eentje om eten te bestellen en eentje om nadien met uw zatte kloten thuis te geraken.
Ook heb ik de Ticketmatic app. Want van die 40 optredens die ik bezoek op een jaar is er minstens wel 1 organisator die met die mofo's in zee gaat.
Ook heb ik de Doccle app, geen idee waarom want ik check dat altijd via browser.
En ik denk dat op mijn gsm dan nog eens 60% minder bucht staat dan op de gemiddelde Vlaamse gsm. Ze hebben ons bij ons kleurpotloodjes.