Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Amai, de storage prijzen zijn ook serieus de hoogte in gegaan. Dacht mij nog es een nieuwe NAS te kopen.
Wederom dankzij AI, dat momenteel nog niets heeft opgebracht behalve jobverlies, absurd stroomverbruik, massa copyright schending en hogere prijzen. Maar herp derp, we kunnen toch maar leuk grappige afbeeldingen genereren eh.

Laatst bewerkt:
Wederom dankzij AI, dat momenteel nog niets nuttig heeft opgebracht dan jobverlies, absurd stroomverbruik, massa copyright schending en hogere prijzen. Maar herp derp, we kunnen toch maar leuk grappige afbeeldingen genereren eh.
Uit teksten van studenten blijkt ook dat die heel wat nieuwe adjectieven ontdekken alsook het "em-dash" teken (—)! En daardoor weet ik nu dat dit in het Nederlands een kastlijntje is. De maatschappelijke voordelen blijven maar komen.

Laatst bewerkt:
Gisteren nog moeten kerstshoppen in Antwerpen. Wel op tijd daar toegekomen maar de parking onder het centraal station heeft meestal nog wel plaats, zelfs op heel drukke dagen. Helaas véél te lang op de Meir rondgehangen. Ik vind dat een mooie straat maar ik kom daar absoluut niet graag als het druk is. Al die klerenwinkels trekken ook op elkaar, het is daar veel te warm, daar wordt altijd van die hippe kutmuziek gedraaid en daar zijn altijd teveel mensen. Maar bon, de buit is binnen.
Antwerpen:
Van het centraal station, de meir, de marktplaatsen, tot aan de Schelde.

Het enige wat er echt te 'beleven' valt.

En dan altijd pokke druk.
Wachtrijen voor die winkels, om hun nieuwe schoenen te vervangen door nog nieuwere.

Voor de rest is er niets van ziel.
En het verkeer is een totale ramp.

Hoe ouder ik word, hoe meer ik opzie tegen die feestdagen.
Thuis vieren of in zo'n huiskamerrestaurant gaan eten? Klein maar fijn.
Met de feestdagen gaan shoppen? Neen dank u. Daar zie ik tegen op. Ik probeer dat te vermijden.

Daarstraks toch een brood moeten gaan halen (vergeten te kopen vorige week) op ne ****** maandag voor kerst. 0 parkeerplaatsen vrij aan den Delhaize. Wachten op een plekje en over de koppen rollen. Ik had beter te voet gegaan lol.

Wederom dankzij AI, dat momenteel nog niets heeft opgebracht behalve jobverlies, absurd stroomverbruik, massa copyright schending en hogere prijzen. Maar herp derp, we kunnen toch maar leuk grappige afbeeldingen genereren eh.

Ik las ook (op Reddit) dat het een tactiek zou zijn van de hyperscalers (alles opkopen) om de Europese concurrenten te liquideren.

Thuis vieren of in zo'n huiskamerrestaurant gaan eten? Klein maar fijn.
Met de feestdagen gaan shoppen? Neen dank u. Daar zie ik tegen op. Ik probeer dat te vermijden.

Daarstraks toch een brood moeten gaan halen (vergeten te kopen vorige week) op ne ****** maandag voor kerst. 0 parkeerplaatsen vrij aan den Delhaize. Wachten op een plekje en over de koppen rollen. Ik had beter te voet gegaan lol.
Ik ben dit weekend in de Delhaize geweest. Holy fuck wat is me dat? Ik heb het gevoel dat de mensen in de Colruyt toch beschaafder door die rayons wandelen. De Delhaize voelde veel chaotischer aan.

Nick Bril met de leukste advocaat van ons land die de vrijspraak vraagt met 1.75 promille waardoor iemand beide benen verliest. Je moet het vooral durven.

Ook cynisch dat de volgende reportage op EEN over de alcohol app ging. Laat ons nog wat reclame maken ook 👏

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een reserve smartphone dus weinig apps. Ik wil een EKivita eeh.. Edenred Discounts bon kopen... Bij Edenred alvast niet. OK, dan Google ik het wel. Ik kom op een soort tutorial waar staat "log in op uw Edenred Voordelen account". Zelfs met dat te googlen vind ik nog niet waar tf ik die klote website moet vinden. Waarom is dat allemaal zo ACHTERLIJK gemaakt? Op myedenred inloggen en bv doorklikken? Nee, TE LOGISCH WAARSCHIJNLIJK.

EDIT: gevonden via ne mail. Waarom tf moet dat zo moeilijk zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb een reserve smartphone dus weinig apps. Ik wil een EKivita eeh.. Edenred Discounts bon kopen... Bij Edenred alvast niet. OK, dan Google ik het wel. Ik kom op een soort tutorial waar staat "log in op uw Edenred Voordelen account". Zelfs met dat te googlen vind ik nog niet waar tf ik die klote website moet vinden. Waarom is dat allemaal zo ACHTERLIJK gemaakt? Op myedenred inloggen en bv doorklikken? Nee, TE LOGISCH WAARSCHIJNLIJK.

EDIT: gevonden via ne mail. Waarom tf moet dat zo moeilijk zijn.
Soms is dat een voordelen platform die je werkgever (langs Edenred) aanbiedt en is er dus geen “algemene” voordelen website die voor iedereen toegankelijk is.

Vb: je werkt bij IKEA, dan ga je iets hebben als “ikea.edenreddiscount.com”, waar je dan via een account moet inloggen die je verkregen hebt van je werkgever.

Soms is dat een voordelen platform die je werkgever (langs Edenred) aanbiedt en is er dus geen “algemene” voordelen website die voor iedereen toegankelijk is.

Vb: je werkt bij IKEA, dan ga je iets hebben als “ikea.edenreddiscount.com”, waar je dan via een account moet inloggen die je verkregen hebt van je werkgever.
Ja zoiets was het inderdaad. Maar dat ik niet kan doorklikken blijft een ergernis.

Antwerpen:
Van het centraal station, de meir, de marktplaatsen, tot aan de Schelde.

Het enige wat er echt te 'beleven' valt.

En dan altijd pokke druk.
Wachtrijen voor die winkels, om hun nieuwe schoenen te vervangen door nog nieuwere.

Voor de rest is er niets van ziel.
En het verkeer is een totale ramp.
Je kan ook gaan winkel in de Abde... euhm Abdijstraat in Hoboken hé :s

Je kan ook gaan winkel in de Abde... euhm Abdijstraat in Hoboken hé :S
Zijn daar dan nog winkels? Met uw emoticon vermoed ik niet... Dat was in mijn kinderjaren echt ne mini-Meir, maar op een bepaald moment is dat daar meer en meer komen te vervallen. Grote winkels die dicht gingen, leegstand, brolwinkeltjes ... ik vermoed dat het nog steeds zo zal zijn?

Zijn daar dan nog winkels? Met uw emoticon vermoed ik niet... Dat was in mijn kinderjaren echt ne mini-Meir, maar op een bepaald moment is dat daar meer en meer komen te vervallen. Grote winkels die dicht gingen, leegstand, brolwinkeltjes ... ik vermoed dat het nog steeds zo zal zijn?
De Meir voor anderstaligen ;)
Of de Turnhoutsebaan en Bredabaan, genoeg winkels, maar de juiste? ;)

Containerpark: onnozel word ik er van. Hier in de gemeente is dat veel te klein met geheid files op de meest onvoorspelbare momenten. Dat ding is de helft van de tijd niet open, en ik tracht in de week te gaan want zaterdag is dat steeds oorlogsgebied.
Alleen werkt dat tegenwoordig ook niet meer want zelfs in de week is het druk en doordat het nogal klein is en heel veel mensen niet met de remorque kunnen rijden, niet deftig kunnen parkeren , teveel tijd hebben of gewoon schijt hebben aan hun medemens, duurt alles veel te lang.

En daar bovenop heeft blijkbaar de halve wereld nu als jaarafsluiter goesting om hun rommel weg te doen want ik geraak niet eens meer binnen :angry: sta ik daar met een propvolle remorque vol bouwafval, die leeg MOET tegen 26/12.

:angry:

Containerpark: onnozel word ik er van. Hier in de gemeente is dat veel te klein met geheid files op de meest onvoorspelbare momenten. Dat ding is de helft van de tijd niet open, en ik tracht in de week te gaan want zaterdag is dat steeds oorlogsgebied.
Alleen werkt dat tegenwoordig ook niet meer want zelfs in de week is het druk en doordat het nogal klein is en heel veel mensen niet met de remorque kunnen rijden, niet deftig kunnen parkeren , teveel tijd hebben of gewoon schijt hebben aan hun medemens, duurt alles veel te lang.

En daar bovenop heeft blijkbaar de halve wereld nu als jaarafsluiter goesting om hun rommel weg te doen want ik geraak niet eens meer binnen :angry: sta ik daar met een propvolle remorque vol bouwafval, die leeg MOET tegen 26/12.

:angry:
Geen grondwerker of wegenbouwer in de regio die je bouwafval aanneemt anders?

Terug
Bovenaan