The Magical Taz
Well-known member
Tokamak reactor in de tuin !Er is een lifehack om de elektriciteitsrekening te drukken.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tokamak reactor in de tuin !Er is een lifehack om de elektriciteitsrekening te drukken.![]()
Ergernis van de laatste weken:
Meest bezochte supermarkt is Delhaize, dichtst bij huis en goede producten.
Geregeld dat daar "leurders" zitten, maar de laatste weken is dat elke keer prijs.
Standje strategisch geplaatst aan de uitgang.
Als ik wil geven, dan zal ik dat spontaan doen.
Als ze me aanspreken dan zou een simpele "neen, dank u" toch moeten volstaan?
Ik hoef niet op de beklaagdenbank omdat ik niets wil geven.
Gisteren en vorige week liepen ze zelfs rond in de winkel om je tijdens het shoppen aan te spreken.
Djeezes, als die zaak dan toch zo belangrijk voor u is om erover in discussie te gaan, ga dan een flexi job doen ipv mensen te corneren in de winkel en stort uw pree door naar die organisatie.
Ook. En meteen 10 levensjaren erbij.Niet trouwen?
Dit eens proberen:Ergernis van de laatste weken:
Geregeld dat daar "leurders" zitten, maar de laatste weken is dat elke keer prijs.
Gisteren en vorige week liepen ze zelfs rond in de winkel om je tijdens het shoppen aan te spreken.
Djeezes, als die zaak dan toch zo belangrijk voor u is om erover in discussie te gaan, ga dan een flexi job doen ipv mensen te corneren in de winkel en stort uw pree door naar die organisatie.
en hoeveel jaren trek je eraf als misantroop?Ook. En meteen 10 levensjaren erbij.

Tot nu toe eigenlijk nog geen lichamelijke klachten.en hoeveel jaren trek je eraf als misantroop?![]()

Ook. En meteen 10 levensjaren erbij.
Zoals werkdagen die tegenzitten. Duren een eeuwigheid.Het is misschien waard dat vrijgezelle mannen langer leven, maar voor ons getrouwde mannen lijkt het wel langer.
Tot nu toe eigenlijk nog geen lichamelijke klachten.
Al mijn haar nog, weinig grijs.
Ik ga voor de 100![]()

Vreemd dat de winkel zo'n zaken toestaat. Als klanten lastig gevallen worden gaan zij die winkel op den duur mijden. Bij ons in de Carrefour werden ze weggejaagd door den uitbater.Ergernis van de laatste weken:
Berchem station (kant stationsplein) staan ze ook regelmatig te leuren voor allerlei goede doelen. Echt irritant.Ergernis van de laatste weken:
2nd.Ik kan zo'n mensen niet uitstaan. De pretentie hebben om mij zomaar te storen om te schooien om geld. Bah.
Berchem station (kant stationsplein) staan ze ook regelmatig te leuren voor allerlei goede doelen. Echt irritant.
Iets gekocjt op amazon.be op 20november. Nog altijd niks ontvangen.
Op amazon staat er: Delivery date currently unavailable
Op bpost staat er: voorbereiding vh pakje.
Is het redelijk van nog te wachten of een refund aanvragen?
Andere zaken kreeg ik toch sneller van amazon/bpost. Mss scheefgeslagen?
Donderdag iets besteld op Coolblue en speciaal vandaag aangeduid voor levering omdat ik een dag verlof heb.
Uiteraard melding dat het morgen pas geleverd zal worden.

Iets gekocjt op amazon.be op 20november. Nog altijd niks ontvangen.
Op amazon staat er: Delivery date currently unavailable
Op bpost staat er: voorbereiding vh pakje.
Is het redelijk van nog te wachten of een refund aanvragen?
Andere zaken kreeg ik toch sneller van amazon/bpost. Mss scheefgeslagen?
in Gent aan het Sint Pieterstation was het steeds een groep die gewoon om geld vroeg, maar niet voor een goed doel, maar zogezegd voor eten. Als ge geen geld wou geven, maar wel bijv. levensmiddelen dan gingen ze met u naar de winkel op de hoek. Ze kochten dan bijv. Pampers en eenmaal ge weg waart gingen ze terug binnen in de winkel om een refund te krijgen. Op een bepaald moment is die winkel daar wel mee gestopt.Berchem station (kant stationsplein) staan ze ook regelmatig te leuren voor allerlei goede doelen. Echt irritant.