Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verluchting éh, al die reflux, gassen enz. in je mond laten, zijn ook niet goed voor de tandenVerdorie sluit uw mond? Het is geen vliegenvanger.

Idem. Ik heb een vernauwde neusopening, die reeds een operatie onderging, maar het is nog steeds nodig om via de mond te ademen.sommige mensen, waaronder mijn moeder en ik, hebben standaard een semi verstopte neus. Als ik mijn mond sluit, kan ik veel moeilijker ademen en dan zou je zagen dat je mijn ademhaling constant hoort vanwege de moeite die ik moet doen om genoeg lucht binnen te krijgen. Het gaat, dus ik ga niet sterven als ik bij de tandarts in de stoel lig en niet via mijn mond kan ademen, maar 't is gewoon veel moeilijker en duidelijk hoorbaar voor anderen als ik via de neus adem. Dus ik heb mijn mond ook altijd wat open. Niet dat er een hele appel in kan, maar tijdens het fietsen en lopen, ben ik wel al regelmatig een vliegenvanger geweest
Ik ga niet zeggen dat het bij alle mensen met open mond zo is, maar bij sommige mensen is het dus de enige manier om een beetje deftig te ademen.
Iemand heeft mijne foto gebruikt om te catfishen op Tinder.
Das ni zo erg, maar die hebben mij gewoon 2 jaar ouder gemaakt![]()
Hoe ben je dat te weten gekomen? Val je op mannen?
en ook geen matches?

Male of female keuze in het menu? Daar heb ik toch wat context bij nodigMomenteel nog in Zuid-Oost Azië, paar betere hotels al gehad
Bij het huidige hebben ze ons (Westerlingen) in een meer afgezonderd gedeelte gezet van het restaurant ipv gewoon tussen de andere mensen (Aziaten)
Nu niet dat dat een groot probleem want Aziaten zijn niet de meest gezellige personen om naast te tafelen.
Maar gewoon mensen apart zetten op basis van uiterlijk en iemand die daarvan opkijkt. Moesten we eens bij ons proberen
Hier is ook maar 2 keuze's in elk menu "Male" of "Female"

Slaatje voor de vrouwen, t-bone steak voor de mannen.Male of female keuze in het menu? Daar heb ik toch wat context bij nodig![]()
Hier idem, en bepaalde producten waren gewoon al weg om 11u. Eerste keer ooit dat er mensen stonden te wachten bij de self-scan ook. 't Was een Jumbo, dus die is morgen ook gewoon open, maar dan zijn er nog meer mensen in verlof, dus dacht dat het vandaag beter zou zijn.Niet echt een ergernis, maar ik ga altijd op.hetzelfde moment boodschappen doen en dat moment is maandagmiddag. Dit omdat het de rustigste middag is om te gaan.
Het is vandaag kennelijk een brugdag dus waren er meer auto's dat parkeerplaatsen en meer mensen dan rollen wc papier.
Ik begrijp dit gedrag niet. Oké de winkel is morgen gesloten, maar waarom gaat dan plots heel de gemeente op hetzelfde moment winkelen? Crazy gewoon

Misschien een menu met prijzen voor de man en zonder voor de vrouw?Male of female keuze in het menu? Daar heb ik toch wat context bij nodig![]()
gisteren bij ons naar de AH gegaan en het was ook extreem druk. Nog nooit gehad op een zondag daar.Niet echt een ergernis, maar ik ga altijd op.hetzelfde moment boodschappen doen en dat moment is maandagmiddag. Dit omdat het de rustigste middag is om te gaan.
Het is vandaag kennelijk een brugdag dus waren er meer auto's dat parkeerplaatsen en meer mensen dan rollen wc papier.
Ik begrijp dit gedrag niet. Oké de winkel is morgen gesloten, maar waarom gaat dan plots heel de gemeente op hetzelfde moment winkelen? Crazy gewoon
Ik rijd zelden op zo'n dagen naar de winkel maar ik merkte plots dat ik geen eieren meer had.Niet echt een ergernis, maar ik ga altijd op.hetzelfde moment boodschappen doen en dat moment is maandagmiddag. Dit omdat het de rustigste middag is om te gaan.
Ik zou denken omdat heel veel mensen vandaag de brug maken, thuiswerken, of "thuiswerken", en iedereen dan maar denkt dat het nu een ideaal moment is omdat ze zo niet in het weekend moeten gaan?Ik begrijp dit gedrag niet. Oké de winkel is morgen gesloten, maar waarom gaat dan plots heel de gemeente op hetzelfde moment winkelen? Crazy gewoon
Ik weet niet of mensen in de Brusselse rand hier fundamenteel anders zijn maar de drukste momenten zijn zowat zaterdag en zondag hier, zeker 10-11u.gisteren bij ons naar de AH gegaan en het was ook extreem druk. Nog nooit gehad op een zondag daar.
Ze hadden wel terug de actie artikelen van 2+5 in stock, dus dat was wel nice. Maar het was niet dat de stormloop daar nog voor was, want aan die karren/rekken was het niet dringen, het was eerder bij de gewone rekken dat alles in file stond.