Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Sinds een dag of 3 wilt Youtube niet meer spelen vanwege mijn uBlock Origin op Firefox :cry:
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen of een alternatief?

Youtube doet er alles aan om adblockers tegen te gaan door video's traag te laden etc.
Deze doet het voorlopig nog goed onder Chrome:
https://chromewebstore.google.com/detail/adblock-for-youtube-chrom/jajikjbellknnfcomfjjinfjokihcfoi
Hahaha, dacht al dat het zoiets was, een refresh hielp niet, telkens weer zo ellenlange 4-5-8 seconden wachten, dacht dat het aan m'n webbrowser lag of m'n internetverbinding (bufferen). Maar ter vergelijking met Vimeo ging het daar wel instant.

Mijn vriendin die daarnet thuis kwam die opmerkt dat er een onbekende op onze oprit staat geparkeerd...

Whats-App-Image-2025-11-06-at-13-15-14.jpg

Hoe is dit afgelopen?

Bleek een keurder te zijn van de laadpaal van de buren, je ziet de camionette van de installateur rechts op de foto, op de oprit van de buren.

Mijn vriendin heeft de deurbel genegeerd, de keurder heeft moeten vragen aan de installateur om zijn bestelwagen te verzetten en er zo uit manoeuvreren.
Keurig gedaan!

Waarom is het zo fucking moeilijk om een anti transpirant spray te vinden zonder geur, die geen stukken van mensen kost. Mijn vaste van nivea is nergens meer te vinden :angry:

Supermarkt was weer een hindernissen parcours. Want je doet natuurlijk boodschappen door je kar dwars over de gang te parkeren, liefst nog naast het geparkeerde mandje van iemand anders om de blokkade compleet te maken, om dan 10 meter verder dingen te gaan nemen. :crazy:

En een smalle gang waar maar 1 kar door kan, is vanzelfsprekend de ideale plaats om stil te staan (letterlijk) bij de vergankelijkheid van het leven en 2 minuten met een wezenloze blik voor je uit te staren.

Ik wou vandaag nog eens het gras maaien (hoopte dan ook dat het de laatste keer dit jaar ging zijn), maar is niet gelukt, het gras is zeiknat, niet te doen om dat te maaien dus.

Ik wou vandaag nog eens het gras maaien (hoopte dan ook dat het de laatste keer dit jaar ging zijn), maar is niet gelukt, het gras is zeiknat, niet te doen om dat te maaien dus.

Eind van de week geven ze weer droog en tot 18 graden. Ik ga het dan nog es doen. Vandaag is het idd niet droog geraakt.

Eind van de week geven ze weer droog en tot 18 graden. Ik ga het dan nog es doen. Vandaag is het idd niet droog geraakt.
Het is hier al een dikke week "droog", maar het is gewoon de luchtvochtigheid doe zo hoog is dat het gras er zeiknat van is.
Ik vrees ervoor dat we het niet droog meer gaan krijgen.

Het is hier al een dikke week "droog", maar het is gewoon de luchtvochtigheid doe zo hoog is dat het gras er zeiknat van is.
Ik vrees ervoor dat we het niet droog meer gaan krijgen.
Same issue...
En het gras staat 30cm hoog denk ik door het warme weer afgelopen maand...

Probleem is ook dat de tuin met de huidige stand van de zon weinig rechtstreekse zonlicht krijgt

3 dagen ver, en ik geraak maar niet helemaal gewend aan de aanblik van de mond van de dochter waaruit een (melk)snijtand verdwenen is.
Zo heb ik toch constant het vage gevoel dat ik naar een sluw besje uit de Appalachen zit te kijken dat me listig zit aan te loeren,
:sop: :wtf: :sop:

Laatst bewerkt:
Restaurants die hun food sharing concept zo onpraktisch mogelijk maken voor de klant:
- Ah, jullie zijn met 5 - we zullen 2 gelijke porties op tafel zetten die jullie dan zelf in 5 moeten delen. Trouwens dezelfde portie die je met 4 had gekregen
- Zelfde met een soort moelleux - maar bij desserts krijg je er geen individueel bord bij. Dan zit je dus 1 voor 1 uit hetzelfde bord te eten, gelijk varkens die uit een trog mogen slobberen :unsure:

Terug
Bovenaan