Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Hangt er van af waar hij zit, nuttig beestje op zich dus als hij niet over mijn benen kruipt is het goed.
Spinnen die op een hoogte zitten waar ik ze kan plattrappen, worden meestal opgegeten door een hond. :unsure:

Nu, "spinnen kruipen naar binnen voor de winter", klopt dat wel? Huisspinnen zitten altijd binnen dacht ik en kruisspinnen blijven buiten.
Klopt, die zitten er het ganse jaar. Maar in de herfst zoeken ze een partner om te paren en nemen ze meer risico.

Mijn iPhone die een of andere update heeft gedaan waardoor alles van layout is veranderd ☹️.
Waarom toch, alles was goed zoals het was.

Hangt er van af waar hij zit, nuttig beestje op zich dus als hij niet over mijn benen kruipt is het goed.
Spinnen die op een hoogte zitten waar ik ze kan plattrappen, worden meestal opgegeten door een hond. :unsure:

Nu, "spinnen kruipen naar binnen voor de winter", klopt dat wel? Huisspinnen zitten altijd binnen dacht ik en kruisspinnen blijven buiten.
In de herfst worden volwassen mannetjesspinnen actief op zoek naar vrouwtjes voor te poepen.
Ze volgen geursporen en kunnen daardoor ook in je huis terechtkomen idd.

Spinnen in huis, een ergernis?
De herfst is daar, de spinnen kruipen naar binnen voor de winter.

Laten jullie die zitten, zetten ze buiten of doden jullie ze?

Vanmorgen zagen we een best groot exemplaar bij ons op het plafond kruipen, ik ben eigenlijk geneigd om ze te laten doen. Beestje heeft meer schrik van ons dan omgekeerd.
Ik laat die zitten als ze op de plafond zitten. In de pompbak of zo pak ik ze op en zet ze buiten. Spinnen in huis zorgt voor minder vliegen of andere kutbeesten in huis.

kzal er maar es naar bellen:

Ik hoor het al via het automatisch bandje.. Beste abonnee, opzeggen kan op maandag van 14:33 tot 14:34.

Opgezegd: :cheer:

One down, many to go :unsure:
Heb es een overzicht gemaakt wat ik allemaal uitgeef per maand aan streaming- en clouddiensten en gazetten... ik kom aan 96 euro per maand. Sommige diensten zijn wel per jaar (google one en disney bv)

Tijd om es wat kuis te houden.

Ga langs de colruyt, die zouden die promo van Albert Heijn matchen zonder dat je 7 stuks moet kopen.
Klopt inderdaad maar ook daar al veel lege rekken

Bij beiden eens langsgegaan - alles op bij beiden uiteraard, ook geen mogelijkheid om te bestellen - mocht ik minister van consumentenzaken zijn - het zou gene waar zijn, getekend Pol Jozef Adolf Contextbinder.

Contact opgenomen met het CLB i.v.m. zoon. Voor de volledigheid ook de contactgegevens van de ex erbij gezet die mee in cc stond in de mail. CLB krijgt mail van mij én mijn contactgegevens maar neemt daarna contact op met de moeder i.p.v. mij. Zelfde verhaal trouwens met zieke kinders: By default altijd eerst de moeder terwijl ik als eerste contactpersoon sta want veel flexibeler qua werkuren. Telkens weer opnieuw.

We zijn 2025 hé mannekes.

Mijn iPhone die een of andere update heeft gedaan waardoor alles van layout is veranderd ☹️.
Waarom toch, alles was goed zoals het was.

Ik vind dat Apple de laatste jaren steeds meer de Microsoft ziekte krijgt: als iets al jaren werkt, plots het toch veranderen zonder dat die verandering meerwaarde biedt, integendeel (bv. bluetooth uitschakelen om maar iets te noemen)

Spontaan opzeggen: Je kan jouw abonnement enkel stopzetten door te bellen naar onze klantenservice op 02 790 21 15. Hou er rekening mee dat je dit uiterlijk 14 dagen voor de vervaldatum van je abonnement dient door te geven.
kzal er maar es naar bellen:

Ik hoor het al via het automatisch bandje.. Beste abonnee, opzeggen kan op maandag van 14:33 tot 14:34.
Dan heb je nog geluk dat ze opnemen op dat nummer. Voor hetzelfde geld krijg je nooit iemand fysiek aan de lijn en hoor je een automatisch bandje: "Wegens een technische storing zijn we een tijdje niet meer bereikbaar, we gaan dit zo snel mogelijk oplossen" :coolbrows:

Gelukzak! Het is gelukt. :D

‘T is nog geen minuut wandelen vanaf de parking tot aan de zaal. Geen louche straatjes, qua volk dat er rondloopt is 95% mensen die zelf naar de Trix gaan. Weinig ironie aan.

Geen idee hoe het tegenwoordig zit maar 10-15 jaar geleden was het toch vaak 'ruitekeklop' aan Trix. Kameraad is ooit zonder zijruit naar huis mogen rijden, twas 6 of 7 granden onder nul en ze hadden die zijruit dan nog eens ingeslagen om zijn vest te pikken...

Er is sinds drie weken een nieuwe collega bij ons gestart. Vandaag heb ik voor het eerst echt met haar samengewerkt. Ter context: ik werk in een grootwarenhuis. Het meisje lijkt echter weinig gemotiveerd, ze werkt liever niet dan wel, gaat elk uur naar het toilet en is meer bezig met haar Apple Watch dan met haar werk. Ik heb zo het gevoel dat dit niet lang zal duren.

Om 5u10 opgestaan om naar Gent te vertrekken om te werken, daar om 16u20 vertrokken en pas rond 19u weer thuis na veel filerijden. Nu overal spierpijn. Weinig eetlust. Ik denk niet dat het een beginnende ziekte is, maar eerder een accumulatie van te weinig slaap in combinatie met een hoop stress op het werk. Toch maar eens op tijd naar bed gaan.

Terug
Bovenaan