Je ergernissen van vandaag - Deel 2

nieuwe gsm, dus opnieuw payconiq installeren

kaart koppelen lukt, ik krijg dan de melding "kaart toegevoegd"
maar dan moet je ook je bankrekening koppelen, en dat lukt maar niet

ik kom in een loop terecht: bankrekening toevoegen -> dit nummer is al gelinkt aan die rekening -> wil je bevestigen -> bevestiging -> dit nummer is al gelinkt aan die rekenening -> wil je bevestigen -> bevestiging -> dit nummer...

ik heb al eens, zoals de faq aangeeft, een mail gestuurd naar payconiq, maar die antwoorden niet.

en zonder bankrekening te koppelen, kan je niks doen
Kan je die Payconiq QR niet gewoon met je bankapp scannen? Bij mij lukt dat toch. App van Payconiq zelf gebruik ik nooit.

Hoe noemen ze dat, blijven scrollen op uw gsm zodat ge niet gaat slapen en denkt van ahaaaa, ik heb zoveel vrije tijd en nee ik wil niet slapen want dan is het weer werkendag en vervolgens blijft ge veel te lang wakker waardoor ge de ochtend erop compleet brak zijt? Revenge scrolling ?

Awelja dat. 🌝

Moet je niet eerst je oude account ontkoppelen / deactiveren op het vorig toestel?
da's geen optie. die gsm is kapot, start niet meer.
en ik heb die dus terug ingeleverd
Kan je die Payconiq QR niet gewoon met je bankapp scannen? Bij mij lukt dat toch. App van Payconiq zelf gebruik ik nooit.
hangt af van je bank. bij een aantal banken is dat idd gewoon geintegreerd in je bank app tegenwoordig, maar niet bij alle.
bij mijn bank (VDK) staat er expliciet dat als je een payconiq-QR scant, dat de bank-app automatisch eerste de payconiq app opent.

en als ze dus met zo'n specifieke payconiq-only QR code afkomen, kan ik niet betalen.

er zijn maar weinig situaties waar het zich voor doet, maar 't is toch een issue voor mij

Hoe noemen ze dat, blijven scrollen op uw gsm zodat ge niet gaat slapen en denkt van ahaaaa, ik heb zoveel vrije tijd en nee ik wil niet slapen want dan is het weer werkendag en vervolgens blijft ge veel te lang wakker waardoor ge de ochtend erop compleet brak zijt? Revenge scrolling ?

Awelja dat. 🌝
Doomscrollen :)

Maar niet gaan slapen terwijl je moe bent heeft ook een naam, revenge bedtime procrastination.

Spontaan opzeggen: Je kan jouw abonnement enkel stopzetten door te bellen naar onze klantenservice op 02 790 21 15. Hou er rekening mee dat je dit uiterlijk 14 dagen voor de vervaldatum van je abonnement dient door te geven.

Waaw, en dat in deze digitale tijden waarbij we in "my account" alles kunnen doen (extra opties nemen en zo) maar het abonnement opzeggen: how zekers, dat IT knopke is nog niet uitgevonden hoor. :rolleyes:

Spontaan opzeggen: Je kan jouw abonnement enkel stopzetten door te bellen naar onze klantenservice op 02 790 21 15. Hou er rekening mee dat je dit uiterlijk 14 dagen voor de vervaldatum van je abonnement dient door te geven.

Waaw, en dat in deze digitale tijden waarbij we in "my account" alles kunnen doen (extra opties nemen en zo) maar het abonnement opzeggen: how zekers, dat IT knopke is nog niet uitgevonden hoor. :rolleyes:
Zou veeeeel te makkelijk zijn.

kzal er maar es naar bellen:

Ik hoor het al via het automatisch bandje.. Beste abonnee, opzeggen kan op maandag van 14:33 tot 14:34.

Terug
Bovenaan