Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat doet mij denken aan de BelChicken in Heist. Bestelde je vroeger iets met kip dan kreeg je een grote portie kip of echt ne ferme kippenburger. Ze zijn dan failliet gegaan.Broodje boulet gekocht. De boulet schijfjes zijn 2 a 3 mm dik. Broodje sla met mosterd was een betere benaming geweest. Verkoop dat dan niet als je er geen winst op weet te maken met wat dikkere sneden he.
Den oven is hier al kaput na ruim 5 jaar (whirlpool)
Zie archief (gekocht in juni 2020)
![]()
Archief - Nieuwe inbouwoven kopen
Ik zou een nieuwe oven willen kopen maar ik heb er geen verstand van 1. Oventype = inbouw, NIS hoogte 60cm (Dit heb ik gemeten) 2. De diepte weet ik niet, de oude oven staat er nog in en ik ga die er niet uittrekken, want ik heb er noegabolle verstand van! Maar zowat alle dieptes van ovens die...www.beyondgaming.be
Tegenwoordig is het veelal brol al vind ik 5 jaar voor ne oven wel (héél) weinig. Dat valt mij toch tegen.
De droogkast is toevallig net op hetzelfde moment kaput gegaan, ook ne whirlpool echter dit toestel heeft net de 10 jaar niet gehaald = Dat lijkt me wel nog OK.
Microgolf is 20 jaar oud.Lange levensduur is uiteraard hoe het zou moeten zijn maar heeft dan ook als nadeel dat je tot den duur met oudere technologie zit en er ondertussen al enkele QOL updates zijn en lager energie verbruik.

Ik eet héél weinig belegde broodjes. Gisteren omwille van het werk eentje besteld met ham en kaas bij de Panos. Jaren geleden.Broodje boulet gekocht. De boulet schijfjes zijn 2 a 3 mm dik. Broodje sla met mosterd was een betere benaming geweest. Verkoop dat dan niet als je er geen winst op weet te maken met wat dikkere sneden he.
vers afgebakken moet dat zijn ;-).Ik eet héél weinig belegde broodjes. Gisteren omwille van het werk eentje besteld met ham en kaas bij de Panos. Jaren geleden.
De broodjes zijn over de jaren heen serieus gekrompen en 'vers gebakken' trek ik sterk in twijfel. Triestig middagmaal en een reminder waarom ik dat bijna nooit bestel.
't Zotste van alles: €4,6. En weten dat er collega's zijn die dat jaar in jaar uit elke middag bestellen.

Als het slot al niet meer goed werkte konden ze toch al niet binnen, wat is het probleem dan? Dat jij als syndicus alle sleutels in je bezit had en er bij kon laten maken op voorhand was inderdaad beter... Maar dat had je ook meteen al kunnen vragen gezien het gekend was het slot kapot was. Iedereen moet dus beter communiceren, niet alleen de leverancier.Man, man,... Hoe het door sommige mensen toch echt moeilijk gemaakt wordt.
Er is ergens in een gebouw een slot van de poort dat niet meer goed werkt, ik stuur de poortfirma.
Vanmorgen een hele hoop mails dat de mensen niet meer binnen kunnen in de garage met hun sleutel.
Bel ik die poortfirma:
"Ahja, we hebben daar maar een nieuw slot ingestoken dat was versleten. De sleutels sturen we nog op".
In plaats van heel ff op voorhand met mij te overleggen. Dan had ik dat pas later laten plannen, want het slot werkte nog maar niet top.
Had ik fijn eerst de sleutels kunnen verdelen en dan het slot te laten vervangen.
Nee, gewoon vervangen en de syndicus zal de klachten wel over zich heen krijgen en oplossen.
Als het slot al niet meer goed werkte konden ze toch al niet binnen, wat is het probleem dan? Dat jij als syndicus alle sleutels in je bezit had en er bij kon laten maken op voorhand was inderdaad beter... Maar dat had je ook meteen al kunnen vragen gezien het gekend was het slot kapot was. Iedereen moet dus beter communiceren, niet alleen de leverancier.
Man, man,... Hoe het door sommige mensen toch echt moeilijk gemaakt wordt.
Er is ergens in een gebouw een slot van de poort dat niet meer goed werkt, ik stuur de poortfirma.
Vanmorgen een hele hoop mails dat de mensen niet meer binnen kunnen in de garage met hun sleutel.
Bel ik die poortfirma:
"Ahja, we hebben daar maar een nieuw slot ingestoken dat was versleten. De sleutels sturen we nog op".
In plaats van heel ff op voorhand met mij te overleggen. Dan had ik dat pas later laten plannen, want het slot werkte nog maar niet top.
Had ik fijn eerst de sleutels kunnen verdelen en dan het slot te laten vervangen.
Nee, gewoon vervangen en de syndicus zal de klachten wel over zich heen krijgen en oplossen.
Tegenwoordig is dat hier op de boerenbuiten steeds zo van:Ik eet héél weinig belegde broodjes. Gisteren omwille van het werk eentje besteld met ham en kaas bij de Panos. Jaren geleden.
De broodjes zijn over de jaren heen serieus gekrompen en 'vers gebakken' trek ik sterk in twijfel. Triestig middagmaal en een reminder waarom ik dat bijna nooit bestel.
't Zotste van alles: €4,6. En weten dat er collega's zijn die dat jaar in jaar uit elke middag bestellen.
.
2. Wie denkt dat bovenstaande gelogen is moet ik teleurstellen. Jammer genoeg is dat echt waar.

The one and only .. Makila!Door deze disclaimer wist ik meteen wie de poster was![]()

Werkzekerheid ehMan, man,... Hoe het door sommige mensen toch echt moeilijk gemaakt wordt.
Bel ik die poortfirma:

's Avonds 3-4 kipfilets wat insmeren met olijfolie. Goed kruiden. De oven op 100 graden zetten. Insteken tot kerntemperatuur van de kip 72° is. Eens klaar, kip uit elkaar trekken en verdelen in 3-4 potjes. 's Middags kip wat opwarmen in microgolf (of koud) en tussen een wrap vlammen.Maar ik ga 's morgens geen kwartier vroeger opstaan om m'n bokes te smeren. en 't is niet dat brood nog echt vers is tegenwoordig. Na 2 dagen is het beste er ook wel af.

Vandenborre (de grote concurrent) doet dit trouwens wel. Dus het is niet dat het niet kan hé. Het is gewoon hun policy.Ik snap dat ze hun policy hebben, maar maakt het niet minder idioot.![]()
Bizar. Ik heb al meermaals producten gehad bij Coolblue die binnen de 30 dagen goedkoper waren en steeds geld terug gehad op mijn rekening, na ontvangst van een aangepaste factuur. Tenzij ze onlangs hun policy verstrengd hebben.2 weken geleden soundbar gekocht bij Coolblue. 4 dagen later staat die 150 euro goedkoper. Ik bel naar Coolblue of ze daar een policy rond hebben aangezien ze die 30 dagen geld terug garantie hebben.
Coolblue: Sorry, wij geven het verschil enkel als winkeltegoed
Carrion: Gaat het ook niet gewoon met overschrijving aangezien het nog binnen de 30 dagen periode is
Coolblue: Nee, enkel winkeltegoed
Carrion: Ik kan ook gewoon de nieuwe kopen en de huidige terugsturen. Dat zou op hetzelfde neerkomen, enkel levert het mij en jullie meer werk op, het kost jullie waarschijnlijk meer aan verwerkingskosten + je hebt een toestel dat je niet meer als nieuw kan verkopen
Coolblue: Enkel winkeltegoed
Dus heb ik die soundbar opnieuw gekocht aan de goedkopere prijs, de andere teruggestuurd en geld teruggekregen.
Ik snap dat ze hun policy hebben, maar maakt het niet minder idioot.![]()