Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Gsm dat opeens geen netwerk meer heeft (16 maanden oud). Eerst bij proximus, esim deactiveren en dergelijke, oei nee t lukt niet.
Dan naar Samsung, daar ineens zou er waterschade zijn (DIE TELEFOON IS ZOGEZEGD WATERPROOF).
Conclusie, ik mag weer 1000€ ophoesten voor een nieuwe telefoon (moet in een quadlockcase voor op de motor met wireless charging).
Buiten het geld ben ik daar dus al mee bezig sinds 10u deze ochtend

Ah ja, na een full reset mag ik nu proberen om itsme en dergelijke weer te installeren
Afzetten en goed laten drogen?

Droger erop.

In kom rijst leggen. (Rijst onttrekt vocht.)

Conclusie, ik mag weer 1000€ ophoesten voor een nieuwe telefoon (moet in een quadlockcase voor op de motor met wireless charging).
dat laatste snap ik toch niet goed: wat heeft een quadlockcase te maken met een gsm van 1000€? Dat werkt toch ook met ne Pixel 9 of ne Samsung S22 van nog geen 500€?

Ge zou verbaasd zijn van wat een kat kan doen. 2 voorbeelden van de kat van ne maat (dicht tegen uwe coté), geen klein maar ook niet speciaal een groot beestje (4 a 4,5 kg):
  • Om de zoveel weken kwam die thuis met een fazant.
  • Ze had een haas gevangen, en die door er kattenluikske wou trekken. Maar dat beest was te groot en zat halfweg vast. En dan heeft de kat er niet beter op gevonden dan maar aan dat beest te beginnen vreten aan het stuk dat binnen stak. Gezellig opstaan.
Pas trots als ze met een fatbike-rijder thuis aankomt.

dat laatste snap ik toch niet goed: wat heeft een quadlockcase te maken met een gsm van 1000€? Dat werkt toch ook met ne Pixel 9 of ne Samsung S22 van nog geen 500€?
Bah Samsung wil ik niet echt meer pakken nu (Ik kom van een s24, ik ga echt niet terug naar een s22 gaan. We zijn niet meer in 2022) en Pixel 9 als de 10 er is? (geen idee hoe goed of slecht pixel is).

Voor de rest heb je niet echt iets buiten samsung/iphone met een deftige quadlockcase.

Is het gewoon zo moeilijk dat garantie echte garantie is?
het excuus 'waterschade" mag wel is stoppen.
Die gsm heeft al maanden geen regen gezien en ineens is hij stuk door waterschade?
Een gsm die btw volledig waterproof zou moeten zijn?

Bah Samsung wil ik niet echt meer pakken nu (Ik kom van een s24, ik ga echt niet terug naar een s22 gaan. We zijn niet meer in 2022) en Pixel 9 als de 10 er is? (geen idee hoe goed of slecht pixel is).

Voor de rest heb je niet echt iets buiten samsung/iphone met een deftige quadlockcase.

Is het gewoon zo moeilijk dat garantie echte garantie is?
het excuus 'waterschade" mag wel is stoppen.
Die gsm heeft al maanden geen regen gezien en ineens is hij stuk door waterschade?
Een gsm die btw volledig waterproof zou moeten zijn?

Pixel is meh..

ik ben van Samsung galaxy overgeschakeld naar ne Pixel 9 begin dit jaar en heb het mij al beklaagd. Zeker als ik zie wat die S25 van mijne collega beter doet. Geraak ook maar niet gewend aan die sideswipe om back te gaan. Ik zit niet op tinder hé. En vaak doe ik dat op de verkeerde plek op mijn scherm waardoor het swipetiping "Poo" schrijft in mijn app waar ik op dat moment inzit.

Ik word er zo zot van wanneer een persoon door een slechte periode gaat en het antwoord van andere is "maak u geen zorgen God zal u helpen".

Ik heb medelijden met zo mensen die denken dat alles wat slecht of goed in hun leven gebeurt een beslissing is van god.

En dan heb je soms dat het slachtoffer jarenlang vreselijke dingen heeft meegemaakt en dan wordt de persoon opgepakt en ze zeggen die: " god heeft mij gered."

Dus al die jaren wanneer je, jezelf hebt moeten prostitueren was ook gods plan?

Het is eng om te denken dat sommige mensen gewoon alles laten gebeuren en denken uiteindelijk zal god mij wel redden.

Pixel is meh..

ik ben van Samsung galaxy overgeschakeld naar ne Pixel 9 begin dit jaar en heb het mij al beklaagd. Zeker als ik zie wat die S25 van mijne collega beter doet. Geraak ook maar niet gewend aan die sideswipe om back te gaan. Ik zit niet op tinder hé. En vaak doe ik dat op de verkeerde plek op mijn scherm waardoor het swipetiping "Poo" schrijft in mijn app waar ik op dat moment inzit.
Sideswipe om terug te gaan is toch al verschillende jaren beschikbaar/standaard op elke Android-telefoon? Ik ben het in ieder geval beginnen gebruiken van zodra het beschikbaar werd en het mij nooit beklaagd. Meer bruikbare schermgrootte en uiteindelijk ook handiger in gebruik, omdat ge uw duim niet altijd naar beneden moet verplaatsen om terug te gaan.

Sideswipe om terug te gaan is toch al verschillende jaren beschikbaar/standaard op elke Android-telefoon? Ik ben het in ieder geval beginnen gebruiken van zodra het beschikbaar werd en het mij nooit beklaagd. Meer bruikbare schermgrootte en uiteindelijk ook handiger in gebruik, omdat ge uw duim niet altijd naar beneden moet verplaatsen om terug te gaan.

Poo

Pixel is meh..

Je kan ook gewoon de knoppen onderaan instellen als je je daaraan stoort poo

Ik word er zo zot van wanneer een persoon door een slechte periode gaat en het antwoord van andere is "maak u geen zorgen God zal u helpen".

Ik heb medelijden met zo mensen die denken dat alles wat slecht of goed in hun leven gebeurt een beslissing is van god.

En dan heb je soms dat het slachtoffer jarenlang vreselijke dingen heeft meegemaakt en dan wordt de persoon opgepakt en ze zeggen die: " god heeft mij gered."

Dus al die jaren wanneer je, jezelf hebt moeten prostitueren was ook gods plan?

Het is eng om te denken dat sommige mensen gewoon alles laten gebeuren en denken uiteindelijk zal god mij wel redden.
Als god bestaat, is het een etter eerste klasse.

Mijn neefke tegengekomen met een ridicule brocco/lama kapsel :angry:. Tijd voor een gesprek met nonkel Befferke
Duidelijk al te laat voor hem.

Ergernis van de dag: de eerste erwtenmist van de herft deze ochtend en nog steeds lopen er joggers rond volledig in het zwart gekleed zonder fluo of fietsers die op de baan zijn zonder licht. Loemperikken.

Terug
Bovenaan