Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De laatste tijd constant last van maagzuur en zure oprispingen in de keel.
Vroeger nooit last van gehad.
Mogelijks heb je last van reflux.

Ik heb daar ook last door een klepje in de slokdarm die niet goed sluit en moet medicatie slikken.

Bij blijvende problemen kan je een gastroscopie laten uitvoeren om dit na te kijken. Indien het maar tijdelijk is kan je u behelpen met Rennie of Gaviscon kauwtabletten.

oké, is dat niet iets waarbij ge best een dokter gaat zien, zeker als dat dagen achter elkaar is en niet zelf gewoon wat pillekes moet gaan slikken. Als ge dat echt veel hebt, kan het zuur van uw maag uw slokdarm aantasten, dus als ge dat constant hebt => laten onderzoeken.

Je zou denken dat volwassen mensen zich niet meer laten inpakken door marketing praat, maar hier zijn we dan.

De bijgeleverde accessoires zijn 500ml en 800ml, dus met een beetje gezond verstand weet je toch dat dit de hoeveelheden zijn waar dit type mixer voor ontworpen zal zijn?

Maar nee, jij wil iets mixen dan 10x zo veel is.

Bekijk bijlage 44332

Het is hetzelfde als klagen dat uw basis Dacia auto niet geschikt is om Parijs-Dakar mee te rijden.
Omdat ze wat accessoires bijlevert voor compleet verschillende doeleinden (hakken en mengen) is de logische deductie dat je niet kan verwachten dat je een kom soep kan mixen. ok dan...

oké, is dat niet iets waarbij ge best een dokter gaat zien, zeker als dat dagen achter elkaar is en niet zelf gewoon wat pillekes moet gaan slikken. Als ge dat echt veel hebt, kan het zuur van uw maag uw slokdarm aantasten, dus als ge dat constant hebt => laten onderzoeken.
Was dan ook een ergernis en niet echt een vraag achter advies.
Maar inderdaad, als het blijft duren eens een afspraak bij de huisdokter maken.

Omdat ze wat accessoires bijlevert voor compleet verschillende doeleinden (hakken en mengen) is de logische deductie dat je niet kan verwachten dat je een kom soep kan mixen. ok dan...
kom kom, het gaat om 8L.
:unsure:

Lijkt me gewoon ook iets wat je in stappen doet: eerst een tijd op lage stand, dan midden, dan hoog en dan nog effe op turbo voor alles mee te hebben. Maar misschien heeft Nestorius dat wel gedaan en is het gewoon echte boecht. (niet de soep, wel de mixer).

De laatste tijd constant last van maagzuur en zure oprispingen in de keel.
Vroeger nooit last van gehad.
Ik heb daar ook lange tijd last van gehad. Heb ik kunnen oplossen door elke dag een glas appelsap te drinken voor een jaar lang. Sindsdien drink ik dat nu eerder wekelijks en volledig reflux-vrij.

Maar zeker actie tegen ondernemen want midden in de nacht wakker worden door reflux kan behoorlijk intens en een echte nachtmerrie zijn.

kom kom, het gaat om 8L.
:unsure:

Lijkt me gewoon ook iets wat je in stappen doet: eerst een tijd op lage stand, dan midden, dan hoog en dan nog effe op turbo voor alles mee te hebben. Maar misschien heeft Nestorius dat wel gedaan en is het gewoon echte boecht. (niet de soep, wel de mixer).
Turbo gebruik ik zelfs niet, ik mix gewoon eerst op lage stand(3 a 4) en dan naar stand 6. Ook voeg ik altijd eerst een deel koud water toe voor het mixen gezien een kokende vloeistof ruk is om te mixen.

Er is ook een verschil tussen een kom soep en een soepketel van 8L, maar soit.

Afghaan steekt 3 mensen op verschillende tijdstippen dood en dat is passionele doodslag? Ik dacht dat doodslag in een opwelling gebeurde, dat waren dan 3 opwellingen? Mij klinkt dat als moord maar bon.

Afghaan steekt 3 mensen op verschillende tijdstippen dood en dat is passionele doodslag? Ik dacht dat doodslag in een opwelling gebeurde, dat waren dan 3 opwellingen? Mij klinkt dat als moord maar bon.
Moord is doodslag, maar dan met voorbedachte rade.. dus ik zie het probleem niet?

Moord is doodslag, maar dan met voorbedachte rade.. dus ik zie het probleem niet?
Hij heeft het vooral over de burgemeester die het "passionele doodslag" noemt. Je kan geen mensen doorsteken met 10u tussen en het dan nog passioneel noemen. U vorige huisbaas vermoorden 10u nadat je je vrouw de keel hebt overgesneden. Passioneel?

De burgemeester probeer gewoon drie moorden in zijn stad zoveel mogelijk te verbloemen.

Mijn frituur heeft iets tegen ketchup.

Ik bestel een friet speciaal > Overdreven veel mayonaise maar bijna geen ketchup. Dus in de plaats van 1.3 € te betalen voor iets wat ik toch niet krijg koop ik zelf mijn ajuin en maak ik het zelf.

Een passionele moord blijft toch een passionele doodslag? Jezus…

Doodslag is hier dus wel degelijk een fout gekozen term aangezien die de voorbedachten rade uitsluit. Moord is geen doodslag met voorbedachten rade, maar doding met voorbedachten rade. Twee andere termen dus.

Doodslag is hier dus wel degelijk een fout gekozen term aangezien die de voorbedachten rade uitsluit. Moord is geen doodslag met voorbedachten rade, maar doding met voorbedachten rade. Twee andere termen dus.
Vreemd: https://www.ejustice.just.fgov.be/c...=nl&la=N&cn=1867060801&table_name=wet#LNK0106

Art. 394 SW.: Doodslag met voorbedachten rade wordt moord genoemd. Hij wordt gestraft met levenslange opsluiting.

Terug
Bovenaan