Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag is blijkbaar ook Joke Bruijs (73) overledenIk kende hem vooral van de serie "Toen was geluk heel gewoon" op de Nederlandse televisie.

Eindelijk weg!
Slecht weer, bewolking, regen, wind, laat licht, vroeg donker,… laat maar komen![]()

Waarom tijd van uw leven verschijten voor een menu van 10 euro?Mmm .. fouten gebeuren dus ik zal straks eens terug naar de McDonalds rijden. Het gaat me niet echt om de gratuit maar uit principe ga ik hier toch gewoon achter aan gaan se.![]()
- Toen Mega (energieleverancier) 30€ te veel aanrekende heb ik ook 22 maanden lang geweigerd te betalen. Zelfs dreigementen van de deurwaarder (dat ik duizenden euro's moest dokken als ik bleef weigeren te betalen) heb ik toen naast mij neergelegd. Velen verklaarden mij gek. Maar ik boog niet. No chance in hell (en yup Mega heeft finaal moeten inbinden).Waarom tijd van uw leven verschijten voor een menu van 10 euro?
maar hij dus wel een app geinstalleerd van een ordinair hamburgerketen en jaarlang verwoed punten verzameld om een gratis hamburger van 5 frank te kunnen ontvangen.Waarom tijd van uw leven verschijten voor een menu van 10 euro?

Meteen mijn ergernis voor het hele decennium: al die 'computer says no' achterlijkheid.McDonalds. Via de app kan je punten sparen. xx punten ingeruild voor een gratis Menu na een jaar lang alles op te sparen.
Melding: Ongeldige code (De kassierster heeft 3x geprobeerd). Dus ik mocht de gratis Menu op mijn kin kloppen.
Ik merk echter op dat die 500 punten weldegelijk van mijn account af gegaan zijn.
Manager: De code is niet doorgekomen dus binnen het uur zullen die 500 punten automatisch terug in uw account staan.
We kunnen u niet terugbetalen tenzij er minstens 24 uur voorbij gegaan zijn en we zeker zijn dat het echt helemaal fout gelopen is.
Ik check de volgende dag: Nope, nada. Geen gratis Menu en ook geen punten meer. Die zijn er wel gewoon af gegaan.
Mmm .. fouten gebeuren dus ik zal straks eens terug naar de McDonalds rijden. Het gaat me niet echt om de gratuit maar uit principe ga ik hier toch gewoon achter aan gaan se.![]()

Ja kijk, je kan hier nu mee lachen maar er zouden mensen zijn die echt een scène zouden maken in het restaurant. Ja zelfs voor 10€. Mijne nonkel is zo iemand.Meteen mijn ergernis voor het hele decennium: al die 'computer says no' achterlijkheid.
Welk stuk manager staat zo zwak in zijn schoenen of is zo lui dat hij niet gewoon alsnog uw menu gratis geeft met een extra gratis dessert erbij voor de last? Alsof dat een bal uitmaakt voor hem.
Dat het systeem niet werkt zoals het moet, ok dan. Dat die manager nergens iets kan overrulen om toch die puntenbetaling direct te annuleren, triestig uitgewerkt van McDonals. Maar doe dan iets als 'manager' dat uw klant toch tevreden stelt. Maar neen, 3 seconden uw brein gebruiken voor alternatieven te bedenken kan niet. Of de megalomane multinational zou eens 3 euro winst mislopen![]()
) maar ik passeer daar volgende week toch opnieuw in de buurt. Nou, dan is het een klein moeite om langs te gaan en die 10€ terug te krijgen. (Dat duurt 1 tot max 5 minuutjes)Ze nemen nu het jaartal ipv van de buildWat is er met iOS 19, 20, 21,22, 23,24 en 25 gebeurd?
Heb ik in coma gelegen? Wat jaar is het?
gisteren zat ik nog op iOS 18, vandaag ben ik upgegrade (geupgrade?) naar iOS 26![]()
Welk jaar is het? Bijna 2026 heWat is er met iOS 19, 20, 21,22, 23,24 en 25 gebeurd?
gisteren zat ik nog op iOS 18, vandaag ben ik upgegrade (geupgrade?) naar iOS 26![]()

Ha! Daar bij Apple lopen ze nog 2000 versies achter.Welk jaar is het? Bijna 2026 he

Gisteren mijn PSP teruggevonden en opgeladen, er zat nog zo'n mini-cd'ke in van FIFA 06.Wat is er met iOS 19, 20, 21,22, 23,24 en 25 gebeurd?

Geüpgraded.Wat is er met iOS 19, 20, 21,22, 23,24 en 25 gebeurd?
was het dees liedje:3 Harley's met grijs bebaarde rijders. Ik sta met fiets te wachten , zij hebben rood licht.
Alle drie muziek loeihard en alle drie een andere zender of nummer opstaan.
Waarom zelfs? Ik dacht dat je zo'n machine onder andere kocht voor het typerende geluid.
Of zet een headset of iets degelijks op.
Dan heeft de rest er geen last van. Echt niet normaal hoe luid dat stond.
Kon 10 sec na hun vertrek nog horen welk liedje er speelde.