Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WAAR IS DE ZOMER?????
WAAR IS DE ZOMER?????

Klopt, tot €1000 boete. Sowieso ook een koppel waar geen enkele discussie mee te voeren is want "ze pakken ons alles af" en "in onze ouders mochten dat wel".Een moeder en haar dochter (+-5 jaar schat ik) die in de auto zitten te wachten aan de frituur. Mama volop aan het roken met het kind naast haar.
Wanneer de vader instapt steekt hij ook direct een sigaret aan. Het kind zit gezellig tussen hen beiden.
Ze waren wel nog zo sympathiek om het raam wat open te zetten.
Zelf roken is 1 ding. Maar uw kind geen eerlijke kans geven om later rookvrij door het leven te gaan is gewoon..crimineel.
Is heel snel voorbij gewaaid ja, zelfs voor locals, het heeft weken geduurd voor het zelfs nog maar in het lokale nieuws kwam ginder.Had hier nog ergens gezien dat iemand op social media het horrorbeeld van de moord op Kirk zonder waarschuwing voorgeschoteld kreeg.
Heb nu hetzelfde voorgehad met een andere verschrikkelijke moord. Plots op facebook een filmpje van een meisje op de bus in de VS dat op 't eerste zicht wordt aangevallen (geslagen?) langs achter en geshockeerd achter blijft. Op zich al schandalig, maar nog geen horror, dus dat beeld bleef niet perse hangen.
Tot ik gisteren meer posts daarvan zag op m'n feed, en blijkbaar werd ze niet geslagen maar 3x gestoken met een mes. Ze is daarna gestorven. Wat die beelden natuurlijk nog 10x gruwelijker maakt. Ik had het liever niet gezien maar daar kan je tegenwoordig niet meer zelf over beslissen blijkbaar. Die moord is vreemd genoeg bij ons niet echt bericht geweest, waardoor ik het op m'm feed niet herkende
Het gaat over dit: https://www.bbc.com/news/articles/c4g7z8pk0j3o
Dat die maar weg blijft!!WAAR IS DE ZOMER?????
I love the smell of polarization in the evening.Saturday night ... waar zit half BG?
FKN p&a, Kirk Topic
Hey
Put the cellphone down for a while
In the night there is something wild
Can you hear it breathing?
And hey
Put the laptop down for a while
I feel it, it's leaving me
La la, la la, la la la la
Ik hoop dat de ironie je duidelijk is van dat op te volgen en er in dit topic commentaar op te geven?Saturday night ... waar zit half BG? P&A, Kirk Topic
Hey
Put the cellphone down for a while
Can you hear it breathing?
And hey
Put the laptop down for a while
I feel it, it's leaving me
Break tijdens gamen kijk ik eens, en je ziet dan snel op de hoofdpagina welke topics actief zijn.Ik hoop dat de ironie je duidelijk is van dat op te volgen en er in dit topic commentaar op te geven?
hangt er vanaf welk cliënteel: sommigen komen met rood of blauw haar buiten, anderen met een meer natuurlijke kleur.Hier in Aalst zitten er nu ongelofelijk veel Barbiershops van dezelfde eigenaar precies, allemaal dezelfde lichtreclame, sommige op tientallen meters van elkaar. Vaak geen klant te zien. Witwaspraktijken?
Denk je echt dat er een haar in de boter zit?Hier in Aalst zitten er nu ongelofelijk veel Barbiershops van dezelfde eigenaar precies, allemaal dezelfde lichtreclame, sommige op tientallen meters van elkaar. Vaak geen klant te zien. Witwaspraktijken?
Is triest maar die vader heeft geld geroken:![]()
Politie grijpt in nadat groep jongeren bioscoopvoorstelling verstoort in Mechelen: “Ze gooiden met popcorn”
Een avondje griezelen in de cinema liep compleet uit de hand toen een groep van vijftien jongeren de vertoning van ‘The Conjuring: Last Rites’ verstoorde in Mechelen. De film moest enkele keren worden stopgezet en uiteindelijk kwam de politie ter plaatse om de onruststokers buiten te zetten. “Ze...www.hln.be
Leuk toch. 50 EUR betalen en uw avond om zeep door een hoopje randdebielen.
Dat heeft UGC al gedaan, namelijk door de film terug te spoelen zodat ze toch nog in alle rust konden verder kijken.Als ouder vraag ik hier een oplossing voor.