Je ergernissen van vandaag - Deel 2

En hoogst wss kan zijn rekening voor een onderhoud en/of herstelling van lease-fietsen ook wat "dikker" uitvallen dan bij een fietske van een gewone klant. Bij auto-leases zijn die facturen toch vaak vrij fors, dus vermoed iets gelijkaardig bij lease-fietsen.
Al diene lease zever maakt alles kapot

Midden in de nacht superluid geluid, blijkt dat een hoop tegels aan de plafond in de badkamer zijn losgekomen en naar beneden zijn gestort... FML. Maar chanceke dat het niet gebeurde terwijl iemand een douche pakte, want die zou naar de spoed gemogen hebben...

6YGQrQL.jpeg

Bsqeu4t.jpeg

Midden in de nacht superluid geluid, blijkt dat een hoop tegels aan de plafond in de badkamer zijn losgekomen en naar beneden zijn gestort... FML. Maar chanceke dat het niet gebeurde terwijl iemand een douche pakte, want die zou naar de spoed gemogen hebben...

6YGQrQL.jpeg

Bsqeu4t.jpeg
Head and Boulders gebruikt?

3 mails. 1 van Doccle dat ik een nieuwe ebox heb, ebox dat ik een nieuw ebox bericht heb, en 1 van vlaamse overheid dat er nieuw bericht is van fod financien.

Allez, we zullen maar de kortste weg nemen en rechtstreeks naar ebox gaan.

Inloggen met itsme... Een brief in ebox die zegt dat ik naar myminfin moet gaan. Hoppa, opnieuw itsme..

Efficientie!

3 mails. 1 van Doccle dat ik een nieuwe ebox heb, ebox dat ik een nieuw ebox bericht heb, en 1 van vlaamse overheid dat er nieuw bericht is van fod financien.

Inloggen met itsme... Een brief in ebox die zegt dat ik naar myminfin moet gaan. Hoppa, opnieuw itsme..

Efficientie!
En hoeveel krijg je terug?

Efficientie!
Ik geef je 100% gelijk. Heel irritant en dan zit doccle eervaar ook nog tussen met een mail. Log je in via burgerprofiel, stazt daar gewoon een bericht dat je een bericht hebt via myminfin en moet je daar nog apart inloggen...

Efficientie!
Idd.... en eveneens ergerlijk dat de email van ebox vaak niet erbij zegt van wie het bericht is (soms wel, bv VLABEL). Ik beheer de ebox van mijn bejaarde vader, maar aangezien ik maar 1 account kan hebben bij Itsme, kan ik dat niet gebruiken om mijn vaders Ebox te openen. Dus, laptop en id-lezer mee naar het RVT om met zijn id kaart in te loggen. Hij krijgt nogal veel berichten op zijn ebox die niet belangrijk zijn, bv doktersbezoek. Mocht de afzender getoond worden, kan ik beter filteren als er iets belangrijk is.
Hoop dat het beloofde itsme alternatief van de overheid mijn probleem kan oplossen. Tenzij iemand een ander alternatief weet.

Pfff de vaatwasser wil niet meer verwarmen. Volgens ‘tinternet’ de pomp kapot. Of het labyrinth verstopt. Of een soldering op de print kapot… Soit, toestel uitgebouwd en al wat aan liggen prutsen maar economisch perte total. 8 jaar oud, k ga daar geen tijd en geld meer insteken.

Maar wat is het toch lastig om voor witgoed online prijzen van toestellen te gaan vergelijken. Die dingen bestaan alleen maar uit type-codes en geen twee zijn exact dezelfde. Wat het verschil onderling is, heb je vaak het raden naar… iets van bomen en bos.

Pfff de vaatwasser wil niet meer verwarmen. Volgens ‘tinternet’ de pomp kapot. Of het labyrinth verstopt. Of een soldering op de print kapot… Soit, toestel uitgebouwd en al wat aan liggen prutsen maar economisch perte total. 8 jaar oud, k ga daar geen tijd en geld meer insteken.

Maar wat is het toch lastig om voor witgoed online prijzen van toestellen te gaan vergelijken. Die dingen bestaan alleen maar uit type-codes en geen twee zijn exact dezelfde. Wat het verschil onderling is, heb je vaak het raden naar… iets van bomen en bos.
Paar weken geleden ook gehad met de droogkast die was gesneuveld. Twee toestellen die exact hetzelfde eruit zien met 1 lettertje verschil in de typecode maar 150€ schelen in prijs. Omschrijving exact hetzelfde.

Komt echt op het punt dat je op basis van winkel moet kiezen in plaats van product.

1000028558.jpg

Ge moet toch medelijden hebben met de jeugd, he. Na het eten is die hun suiker helemaal ontregeld zodat zelfs lege verpakkingen te zwaar zijn om te dragen en het in de vuilbak te deponeren die ze sowieso moeten passeren

Bijna mijn kot in brand gestoken vandaag. Leuke dag gehad, dan 's avonds ging ik frieten halen en mijn vrouw ging kort langs bij de buren. Ik kom thuis, ga mijn vrouw halen bij de buren. Zij loopt naar de tuin en roept mij ineens "Muscle, braaaaaand!". Ik dacht "het zal weer wat zijn". We hadden op onze tafel zo een grote kaars in een stenen schaal gezet, en die vergeten uit doen en het papieren tafellaken was daarop gewaaid. papieren tafellaken in brand, PVC tafel wat verband. Het was snel geblust en de tafel is nog bruikbaar (al gingen we ze sowieso vervangen) maar toch wel efkes verschieten. Als er meer volk bij de frituur had gestaan hadden we het mss veel later gezien.

Bekijk bijlage 43421
Ge moet toch medelijden hebben met de jeugd, he. Na het eten is die hun suiker helemaal ontregeld zodat zelfs lege verpakkingen te zwaar zijn om te dragen en het in de vuilbak te deponeren die ze sowieso moeten passeren
Bij ons eet de jeugd zijn boterhammen op voor alle kantoren en winkels. Op zich geen enkel probleem, alhoewel sommige winkels dat echt niet leuk vinden omdat de inkom er dan wat ‘anders’ uit ziet als er daar 5 op de grond liggen.

Alleen laten ze altijd sigaretten peuken achter en restafval van de koeken die ze opeten. Als de zaakvoerder er dan iets over zegt, rollen ze natuurlijk met hun ogen en zijn ze op hun teentjes getrapt.

Terug
Bovenaan