Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat uw oren eens nazien door een NKO artsIk word tegenwoordig BELACHELIJK snel wagenziek. Ik kan zelfs niet meer naar een boot kijken of te snel wisselende beelden op TV zonder misselijk te worden. Zeer storend.
Tegelijk is mijn tinnitus frequenter aan het worden.. coincidence?
En dan? Dan valt hij dood?Nog 72 uur dolle pret
Te hopen dat die hoornaar de klok kon lezenEn dan? Dan valt hij dood?
jeuk en zwellingEn dan? Dan valt hij dood?
Ik weet dat de racismekaart vaak onterecht getrokken wordt, zo goed ik weet dat Securail incompetente agressieve randdebielen in dienst heeft (een minder of meerderheid, daar spreek ik mij niet over uit). Er hebben er zo ook eens twee mijn vader bedreigd met "moeten we u van de trein trekken of wat?". Context: mijn vader was op weg van zijn werk naar huis, met geldig vervoersbewijs (1ste klasse, niet dat dat relevant is) en meer niet. De conducteur is moeten tussen komen om te zeggen "maar jullie hebben de verkeerde vast!!". Handelen zonder te luisteren, zonder dialoog te willen hebben. Misschien was hier een min of meer gelijkaardige context aan de hand. Ik zou graag 3 feiten kennen: 1) was de automaat effectief stuk 2) heeft de conducteur effectief geweigerd hen tickets te verkopen 3) hebben ze daarna effectief tickets online gekocht?Geen geldig vervoersbewijs en dan ook nog slagen uitdelen aan de agenten van Securail. Maar toch weer in de slachtofferrol kruipen en de racismekaart trekken...
Familie ziet hardhandige arrestatie door Securail in Brussel-Noord als racisme: “We zijn er kapot van”
Een babysit via de gezinsbond die de bevestigde afspraak voor deze avond afzegt om 20 voor 7 door de aanvraag doodleuk gewoon te annuleren dus nog niet eens een berichtje met excuses of reden waarom. Leuk wakker worden zo. De zoektocht naar iemand anders kan dus in allerijl beginnen want we hebben gereserveerd op restaurant voor onze huwelijksverjaardag
Ken je de coordinator van de gezinsbond in je buurt? (die heeft normaal gezien een "intro"gesprek gehad met jou). Vraag die of hij/zij nog snel iets kan regelen (via de whatsapp met alle oppassen ofzo). Wij hebben ook 1x in die situatie gezeten en zo opgelostEen babysit via de gezinsbond die de bevestigde afspraak voor deze avond afzegt om 20 voor 7 door de aanvraag doodleuk gewoon te annuleren dus nog niet eens een berichtje met excuses of reden waarom. Leuk wakker worden zo. De zoektocht naar iemand anders kan dus in allerijl beginnen want we hebben gereserveerd op restaurant voor onze huwelijksverjaardag
Geen geldig vervoersbewijs en dan ook nog slagen uitdelen aan de agenten van Securail. Maar toch weer in de slachtofferrol kruipen en de racismekaart trekken...
Familie ziet hardhandige arrestatie door Securail in Brussel-Noord als racisme: “We zijn er kapot van”
De vrouw reed al half het land af zonder vervoersbewijs...
Het automaat die ze beweerde dat kapot was werd gecontroleerd en werkt perfect.
Een ticket kopen van de treinbegeleider weigerde ze omdat op de trein alles 9eur duurder is.
Ze begon met schelden en dreigen samen met haar groep. Ze wou zich niet identificeren. Al die dingen zijn voldoende om iemand van de trein te halen...
Ook daar wou ze niet meewerken en toen is ze beginnen slaan op 1 van de agenten.
Toen werd ze uit de trein gehaald met het nodige geweld. Geen enkele van de agenten uitte verwijten of heeft geslaan...
Eigenlijk is het securail die klacht moet indienen tegen haar....
Heel laag om de racisme kaart te trekken want daarmee wordt de geloofwaardigheid van echte racisme stuk gemaakt... triestig mens... hopelijk wordt ze gestraft voor haar daden.
#prosecurail
#stopagressie
Er gaan verschillende versies in omloop en mss is het een samenloop van omstandigheden en is het allemaal wat ongelukkig?Vanuit een machinist/treinbegeleider facebook groep:
Onlangs een afspraak moeten maken voor nazicht van mijn (lease) fiets. Ik keek op 20/06 op de website voor een afspraak, want tegenwoordig moet ge dat ook allemaal online plannen met een login en watnogallemaal. Eerstvolgende mogelijkheid: 15/07.Tja, er zijn wel meer fietsherstellers die dit zo doen. Ze hebben duidelijk werk genoeg, dan vind ik het ergens ook niet vreemd dat ze er zo een beperking op zetten. Op die manier kunnen ze natuurlijk ook de vaste klanten sneller bedienen... Hersteller hier in de buurt geeft voorrang aan daar gekochte fietsen, de rest moet dan langer wachten. Klote als je er ene nodig hebt, dat wel.

Ik ben wel fan van de Bsit app, tot nu toe altijd iemand gevonden en vaak iets ouder dan degene bij de gezinsbond (en wij wonen in een boerengat dus het blijft altijd spannend of er iemand kan komen).
Is wel een jaarabonnement maar via Helan hadden wij 50% korting
Dat is 11 maanden? Van 14/08 tem 15/07. Dat is absurd. Grapje héEerstvolgende mogelijkheid: 15/07.![]()

Dat is net geen 4 weken.Dat is 11 maanden? Dat is absurd.
Ik had per ongeluk al op send geklikt. En op dit forum is dat asap fatal error.Dat is net geen 4 weken.

Zeggen ze allemaal!Ik had per ongeluk al op send geklikt. En op dit forum is dat asap fatal error.
Ik was nog aan het editen / posten.![]()
Ja dat klopt maar het is anderzijds wel gewoon een feit hé.Zeggen ze allemaal!