Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Vandaag de klimop aan de straatkant wat getrimd. Kom ik een resem blikjes tegen, de meeste ice tea en nog halfvol. Het zal dus wel geen toeval zijn dat ze in mijn haag steken.

Langs de ene kant balen, langs de andere kant ben ik altijd wel in voor een side quest en triggert het mijn verlangen om te beginnen aan een eigen Enemies List.

IMG20250804150720.jpg

Vandaag de klimop aan de straatkant wat getrimd. Kom ik een resem blikjes tegen, de meeste ice tea en nog halfvol. Het zal dus wel geen toeval zijn dat ze in mijn haag steken.

Langs de ene kant balen, langs de andere kant ben ik altijd wel in voor een side quest en triggert het mijn verlangen om te beginnen aan een eigen Enemies List.

IMG20250804150720.jpg
Ice tea peach, mensen met smaakpapillen kunnen al van de lijst af.

Een weekje ardennen. De rust gaan opzoeken en dan blijken we ergens te zitten waar men al 2 dagen op rij aan het Motocrossen zijn van 6h30 smorgens. (Omgeving houffalize). Ze zijn precies een heel bos aan het neerhalen met kettingzagen.

Kzal content zijn dat ik weer achter mijn pc scherm wakker word binnen paar dagen.

Door al die mensen die zich hier afvroegen wanneer hun onroerende voorheffing ging toekomen, hebben ze de mijne 2 maand eerder opgestuurd dan vorig jaar. :(

Die van ons is er ook nu al ipv begin oktober.
Ik zal eens controleren straks, maar volgens mij is het de 7e keer in de 6 jaar dat we hier wonen dat ik dat aanslagbiljet krijg. Ik weet wel dat dat eens kan dat je er 2 op een jaar krijgt, maar dat wordt dan toch gecompenseerd in de volgende jaren?

Ergernis aan mezelf: vorig jaar bij een webshop een gamingheadset gekocht. Vorige maand heeft de mic het begeven en gisteren heb ik dan eindelijk contact gehad met de klantendienst om het te retourneren. Heb alle informatie mooi doorgekregen en toch voelde ik me bezwaard om hen te contacteren en iets terug te sturen, alsof ik hen daarmee niet mocht lastig vallen.
En dan te denken dat er mensen zijn die bewust bestellen met de bedoeling om items te retourneren.

Ergernis aan mezelf: vorig jaar bij een webshop een gamingheadset gekocht. Vorige maand heeft de mic het begeven en gisteren heb ik dan eindelijk contact gehad met de klantendienst om het te retourneren. Heb alle informatie mooi doorgekregen en toch voelde ik me bezwaard om hen te contacteren en iets terug te sturen, alsof ik hen daarmee niet mocht lastig vallen.
En dan te denken dat er mensen zijn die bewust bestellen met de bedoeling om items te retourneren.

Herkenbaar..

Een paar maand geleden voor onze jongste zoon een (cheap) RGB-keyboard online besteld bij Krefel.
Toen het toekwam direct "geïnstalleerd", en de rgb werkte niet. Blijkbaar gekend probleem. RMA terugsturen en een nieuw in de plek krijgen is standaard procedure.
Door uitstelgedrag te lang gewacht om het binnen de 14 dagen terug te sturen, en intussen zijn we dus 4 maand verder en heeft de zoon dat in die tijd gewoon gebruikt. Dat toetsenbord ligt al vol met kruimels, plekken van vette vingers,...

Dus ik wil dat nu niet echt meer terugsturen..

Ik dacht serieus daarstraks dat er een aardbeving was en had niets om me aan vast te houden, dus probeerde gewoon te blijven staan... Het gebouw rond mijn begon te schudden. Blijkt mijn evenwichtsorgaan gewoon (tijdelijk hoop ik) naar de zak. Compleet misselijk meteen...

Me weer laten verlijden door zo'n bakje versgenseden stukjes cocosnoot in de Delhaize. Ondertussen al meer van die bakjes moeten weggooien omdat ze ranzig waren (zelf vers gekochte!). Deze keer een bakje gepakt met de langste houdbaarheidsdatum om ook meteen op te eten. Terug thuis meteen het bakje geopend en rook het toch alweer niet zuur (door bederf) zeker! Uiteindelijk de bovenste stukjes wel nog nog kunnen opeten, maar de onderste smaakten te zuur/bedorven/rot. Waarom blijven ze die dingen die absoluut niet houdbaar zijn eigenljik verkopen...

Me weer laten verlijden door zo'n bakje versgenseden stukjes cocosnoot in de Delhaize. Ondertussen al meer van die bakjes moeten weggooien omdat ze ranzig waren (zelf vers gekochte!). Deze keer een bakje gepakt met de langste houdbaarheidsdatum om ook meteen op te eten. Terug thuis meteen het bakje geopend en rook het toch alweer niet zuur (door bederf) zeker! Uiteindelijk de bovenste stukjes wel nog nog kunnen opeten, maar de onderste smaakten te zuur/bedorven/rot. Waarom blijven ze die dingen die absoluut niet houdbaar zijn eigenljik verkopen...
omdat er mensen zijn die ze blijven kopen ondanks dat ze in 90% van de gevallen zuur zijn :unsure:

Ik dacht serieus daarstraks dat er een aardbeving was en had niets om me aan vast te houden, dus probeerde gewoon te blijven staan... Het gebouw rond mijn begon te schudden. Blijkt mijn evenwichtsorgaan gewoon (tijdelijk hoop ik) naar de zak. Compleet misselijk meteen...
Als je dit de komende dagen nog voor hebt zoek dan BPPD eens op.
Heb dat enkele jaren geleden gehad. Compleet onschuldig (iets met de kristalletjes in je evenwichtsorgaan die verschoven zijn) en makkelijk vast te stellen door de huisarts (hij maakt je bewust duizelig), alleen heel rot als je het niet weet en het je plots overkomt .

Als ik wat vraag aan iemand dan hoeft dat zeker niet de dag erna te gebeuren. Maar zeg dan ook niet dat je het de dag erna zal doen en het nog 3 dagen laat liggen. Iets met verwachtingen scheppen en ze niet waarmaken.

Bedrading headset kapot (Hyperx cloud 2). Als ik de prijzen check kost de bedrading quasi evenveel en op sommige sites zelfs nog meer dan de headset zelf (inclusief de bedrading). Dat is ne typische verkoopstruk zeker?

Of weet iemand een plaats waar ze die goedkoop verkopen? :tongue:

Terug
Bovenaan